Page 40 of 235

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 4 Dec 2022, o 11:57
by vki
Czy ktoś z forumowiczów zakładał zabezpieczenie CanLock w zabezpiecz-auto we Wrocławiu.
Jakieś opinie, spostrzeżenia, sugestie.

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 5 Dec 2022, o 20:12
by heretyk
Tomasz76 wrote: 21 Nov 2022, o 16:56 Wygląda więc na to, że nadal problem nie został rozwiązany. Zobaczymy, czy u mnie pomoże wymiana ładowarki.



 
Czy już wymienili Ci ładowarkę? 
 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 5 Dec 2022, o 20:23
by heretyk
heretyk wrote: 8 Nov 2022, o 22:26
Tomasz76 wrote:U mnie cały czas ta opcja w aplikacji istnieje. Latem kilka razy korzystałem i schładzałem sobie wcześniej auto. Z opcji grzania i odmrażania jeszcze nie korzystałem.
Słuchajcie nie wiem czemu, u mnie opcja zniknęła. Reinstalowalem aplikacje na telefonie 2 krotnie łącznie z usuwaniem danych. Nie pomagało. Pomogło w końcu usuniecie pojazdu z aplikacji Lexus link i reset systemu multimedialnego w samochodzie i ponowna rejestracja. To tak dla potomnych jakby ktos miał podobny problem.




 
To jeszcze kolejny follow-up. To chłodzenie/grzanie z aplikacji faktycznie działa. Nie zawsze- zależy pewnie od zasięgu. Natomiast w przypadku zamykania-otwierania zawsze mam taki komunikat:

Image

Myślałem ze jak nie zamknę kluczykiem i spróbuje zamknąć aplikacją, ale jest to samo. Myślicie ze moze to być wina tego alarmu Vodafone? 
 
 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 5 Dec 2022, o 20:24
by heretyk
I pytanie konkursowe do wszystkich. Jaka macie wersje map w nawigacji?
U mnie jest taka:
Image

Ale jak widać jak klikam na update to zawsze pojawia sie taka informacja. Jest tak już od dłuższego czasu, niezależnie czy podpięty do WLAN czy nie. Tez tak macie?
 
 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 8 Dec 2022, o 08:59
by Tomasz76
Datę mam taką samą, ale kod usługi 276B2M. Jeśli chodzi o aktualizację map, to wygląda to słabo. W moim przypadku zrobiłem tylko jedną aktualizację zaraz po zakupie w czerwcu.  
 
 

 
 

 
 
 
 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 8 Dec 2022, o 11:47
by Tomasz76
Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 8 Dec 2022, o 13:52
by whero
Tomasz76 wrote: 8 Dec 2022, o 11:47 Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.

 
jak wychodzi to kosztowo?

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 8 Dec 2022, o 14:18
by NEONX
whero wrote:
Tomasz76 wrote: 8 Dec 2022, o 11:47 Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.

 
jak wychodzi to kosztowo?
Jak oceniacie lepiej kontynuować umowę z Vodafone czy wejść w Can Locka?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 8 Dec 2022, o 15:33
by impet
NEONX wrote: 8 Dec 2022, o 14:18
whero wrote:
Tomasz76 wrote: 8 Dec 2022, o 11:47 Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.


 
jak wychodzi to kosztowo?
Jak oceniacie lepiej kontynuować umowę z Vodafone czy wejść w Can Locka?

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka

 
Przy odbiorze auta 22.11.2022 zdecydowałem się przedłużyć umowę na kolejne pół roku. Już dostałem f-rę do zapłacenia za ten dodatkowy okres na kwotę 590 netto.Mam wrażenie jeżdząc teraz z Vodafonem że trochę się pospieszyłem.Trochę to upierdliwe i mało dokładne.Czasami pokazuję że ja już jestem w miejscu garażowania a auto kilka kilometrów z tyłu.Skrzynię biegów też już parę razy zablokował.Zbyt szybkie i dokładne to to nie jest. W przeciwieństwie do szybkości z jaką wystawili f-rę za dodatkowe pół roku. Z terminem płatności do końca tego roku.
 

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Posted: 8 Dec 2022, o 16:10
by NEONX
Da się to jakoś wyłączyć

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka