Page 40 of 235
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 4 Dec 2022, o 11:57
by vki
Czy ktoś z forumowiczów zakładał zabezpieczenie CanLock w zabezpiecz-auto we Wrocławiu.
Jakieś opinie, spostrzeżenia, sugestie.
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 5 Dec 2022, o 20:12
by heretyk
Tomasz76 wrote: ↑21 Nov 2022, o 16:56
Wygląda więc na to, że nadal problem nie został rozwiązany. Zobaczymy, czy u mnie pomoże wymiana ładowarki.
Czy już wymienili Ci ładowarkę?
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 5 Dec 2022, o 20:23
by heretyk
heretyk wrote: ↑8 Nov 2022, o 22:26
Tomasz76 wrote:U mnie cały czas ta opcja w aplikacji istnieje. Latem kilka razy korzystałem i schładzałem sobie wcześniej auto. Z opcji grzania i odmrażania jeszcze nie korzystałem.
Słuchajcie nie wiem czemu, u mnie opcja zniknęła. Reinstalowalem aplikacje na telefonie 2 krotnie łącznie z usuwaniem danych. Nie pomagało. Pomogło w końcu usuniecie pojazdu z aplikacji Lexus link i reset systemu multimedialnego w samochodzie i ponowna rejestracja. To tak dla potomnych jakby ktos miał podobny problem.
To jeszcze kolejny follow-up. To chłodzenie/grzanie z aplikacji faktycznie działa. Nie zawsze- zależy pewnie od zasięgu. Natomiast w przypadku zamykania-otwierania zawsze mam taki komunikat:
Myślałem ze jak nie zamknę kluczykiem i spróbuje zamknąć aplikacją, ale jest to samo. Myślicie ze moze to być wina tego alarmu Vodafone?
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 5 Dec 2022, o 20:24
by heretyk
I pytanie konkursowe do wszystkich. Jaka macie wersje map w nawigacji?
U mnie jest taka:
Ale jak widać jak klikam na update to zawsze pojawia sie taka informacja. Jest tak już od dłuższego czasu, niezależnie czy podpięty do WLAN czy nie. Tez tak macie?
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 08:59
by Tomasz76
Datę mam taką samą, ale kod usługi 276B2M. Jeśli chodzi o aktualizację map, to wygląda to słabo. W moim przypadku zrobiłem tylko jedną aktualizację zaraz po zakupie w czerwcu.
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 11:47
by Tomasz76
Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 13:52
by whero
Tomasz76 wrote: ↑8 Dec 2022, o 11:47
Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.
jak wychodzi to kosztowo?
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 14:18
by NEONX
whero wrote:Tomasz76 wrote: ↑8 Dec 2022, o 11:47
Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.
jak wychodzi to kosztowo?
Jak oceniacie lepiej kontynuować umowę z Vodafone czy wejść w Can Locka?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 15:33
by impet
NEONX wrote: ↑8 Dec 2022, o 14:18
whero wrote:
Tomasz76 wrote: ↑8 Dec 2022, o 11:47
Na jeden z NX przedłużyłem umowę z Vodafonem. Właśnie minęło 6 miesięcy i trzeba było podjąć decyzję co dalej.
jak wychodzi to kosztowo?
Jak oceniacie lepiej kontynuować umowę z Vodafone czy wejść w Can Locka?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Przy odbiorze auta 22.11.2022 zdecydowałem się przedłużyć umowę na kolejne pół roku. Już dostałem f-rę do zapłacenia za ten dodatkowy okres na kwotę 590 netto.Mam wrażenie jeżdząc teraz z Vodafonem że trochę się pospieszyłem.Trochę to upierdliwe i mało dokładne.Czasami pokazuję że ja już jestem w miejscu garażowania a auto kilka kilometrów z tyłu.Skrzynię biegów też już parę razy zablokował.Zbyt szybkie i dokładne to to nie jest. W przeciwieństwie do szybkości z jaką wystawili f-rę za dodatkowe pół roku. Z terminem płatności do końca tego roku.
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Posted: 8 Dec 2022, o 16:10
by NEONX
Da się to jakoś wyłączyć
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka