Farmax wrote:"Co kraj to obyczaj ale do możliwości jakie dają drogi w USA nam daleko a taryfikator za wykroczenia idzie w górę.
Proponuje z tymi 20" z profilem 50 w pakiecie zakupić karnet na tor ( suma sumarum wyjdzie taniuej ).
Jak ktoś chce auto stricte sportowe to ma w ofercie LC."
Co mają drogi w USA do naszych i do jazdy. Przecież ich drogi to dramat i prędkości też tam niskie jak u nas.
Na tor to się chodzi z oponami niskoprofilowymi a nie takimi a tu chodzi o wygląd samochodu i dobry komfort jazdy. Na tor możesz iść z 30 a nie 50 i szerszym kapciem
ich drogi dramat a nasze w top 10 na świecie - rozbawiłeś mnie ale ok. Zmieniam na Germany.
Jesteś w stanie podać mi z jaką prędkością muszę brać zakręt, żeby te odczuć profil 50 przy R20 na plus ?
Farmax wrote:"Co kraj to obyczaj ale do możliwości jakie dają drogi w USA nam daleko a taryfikator za wykroczenia idzie w górę.
Proponuje z tymi 20" z profilem 50 w pakiecie zakupić karnet na tor ( suma sumarum wyjdzie taniuej ).
Jak ktoś chce auto stricte sportowe to ma w ofercie LC."
Co mają drogi w USA do naszych i do jazdy. Przecież ich drogi to dramat i prędkości też tam niskie jak u nas.
Na tor to się chodzi z oponami niskoprofilowymi a nie takimi a tu chodzi o wygląd samochodu i dobry komfort jazdy. Na tor możesz iść z 30 a nie 50 i szerszym kapciem
ich drogi dramat a nasze w top 10 na świecie - rozbawiłeś mnie ale ok. Zmieniam na Germany.
Jesteś w stanie podać mi z jaką prędkością muszę brać zakręt, żeby te odczuć profil 50 przy R20 na plus ?
Gdzie ten komfort chcesz u nas mieć u nas na profilu 50 =>średnio 10 dziur i ogranicznik prędkości na 10 m drogi
Możesz mi podać prędkość z jaką muszę wejść w zakręt, żeby na profilu 60 samochód pływał ?
Last edited by ABN on 30 Jan 2022, o 17:22, edited 1 time in total.
Farmax wrote:"Co kraj to obyczaj ale do możliwości jakie dają drogi w USA nam daleko a taryfikator za wykroczenia idzie w górę.
Proponuje z tymi 20" z profilem 50 w pakiecie zakupić karnet na tor ( suma sumarum wyjdzie taniuej ).
Jak ktoś chce auto stricte sportowe to ma w ofercie LC."
Co mają drogi w USA do naszych i do jazdy. Przecież ich drogi to dramat i prędkości też tam niskie jak u nas.
Na tor to się chodzi z oponami niskoprofilowymi a nie takimi a tu chodzi o wygląd samochodu i dobry komfort jazdy. Na tor możesz iść z 30 a nie 50 i szerszym kapciem
ich drogi dramat a nasze w top 10 na świecie - rozbawiłeś mnie ale ok. Zmieniam na Germany.
Jesteś w stanie podać mi z jaką prędkością muszę brać zakręt, żeby te odczuć profil 50 przy R20 na plus ?
ABN wrote:jak nielegalną to dziękuje za taki bonus
niestety tak to wygląda że osiągi przestaną być punktem sprzedażowym - jak wejdzie na rynek sporo ostrzejszych elektryków to za chwilę się okaże że budżetowa skoda ogrywa ze świateł 5-6 letnie sportowe Lexusy - czyste osiągi przyspieszenia/vmax mogą mieć za chwilę dużo mniejsze znaczenie (bo i tak trzeba będzie jeździć przepisowo - jak zwiększy się kilkukrotnie ilość kamer i pomiary odcinkowe będą co kawałek... to nie przekroczysz)
ABN wrote:jak nielegalną to dziękuje za taki bonus
niestety tak to wygląda że osiągi przestaną być punktem sprzedażowym - jak wejdzie na rynek sporo ostrzejszych elektryków to za chwilę się okaże że budżetowa skoda ogrywa ze świateł 5-6 letnie sportowe Lexusy - czyste osiągi przyspieszenia/vmax mogą mieć za chwilę dużo mniejsze znaczenie (bo i tak trzeba będzie jeździć przepisowo - jak zwiększy się kilkukrotnie ilość kamer i pomiary odcinkowe będą co kawałek... to nie przekroczysz)
zgadzam się w 100% dlatego nie wiem po co podniecanie się, że ktoś ma "lepsze" gumy i udowadnianie ich zalet, których poza ew. wyglądem nie ma.
Co gorsza lexus polska zachowuje się jak zaginiony w akcji i np. piszą mi, że na torze jeździli NX350h i było świetnie a to nie kupuje się na tor xd
ABN wrote:Gdzie ten komfort chcesz u nas mieć u nas na profilu 50 =>średnio 10 dziur i ogranicznik prędkości na 10 m drogi
Możesz mi podać prędkość z jaką muszę wejść w zakręt, żeby na profilu 60 samochód pływał ?
Zależy co rozumiesz pod pojęciem "samochód będzie pływał" Czy to, że stracisz przyczepność? czy to, że poczujesz ugięcia opony i brak 100% reakcji na ruch kierownicą?
ABN wrote:jak nielegalną to dziękuje za taki bonus
niestety tak to wygląda że osiągi przestaną być punktem sprzedażowym - jak wejdzie na rynek sporo ostrzejszych elektryków to za chwilę się okaże że budżetowa skoda ogrywa ze świateł 5-6 letnie sportowe Lexusy - czyste osiągi przyspieszenia/vmax mogą mieć za chwilę dużo mniejsze znaczenie (bo i tak trzeba będzie jeździć przepisowo - jak zwiększy się kilkukrotnie ilość kamer i pomiary odcinkowe będą co kawałek... to nie przekroczysz)
zgadzam się w 100% dlatego nie wiem po co podniecanie się, że ktoś ma "lepsze" gumy i udowadnianie ich zalet, których poza ew. wyglądem nie ma.
Co gorsza lexus polska zachowuje się jak zaginiony w akcji i np. piszą mi, że na torze jeździli NX350h i było świetnie a to nie kupuje się na tor xd
nie wiem też jak ktoś planuje porównywać obiektywnie opony - osobiście sądzę że najlepiej chyba się kierować tym co producenci montują fabrycznie w samochodach klasy premium
ABN wrote:jak nielegalną to dziękuje za taki bonus
niestety tak to wygląda że osiągi przestaną być punktem sprzedażowym - jak wejdzie na rynek sporo ostrzejszych elektryków to za chwilę się okaże że budżetowa skoda ogrywa ze świateł 5-6 letnie sportowe Lexusy - czyste osiągi przyspieszenia/vmax mogą mieć za chwilę dużo mniejsze znaczenie (bo i tak trzeba będzie jeździć przepisowo - jak zwiększy się kilkukrotnie ilość kamer i pomiary odcinkowe będą co kawałek... to nie przekroczysz)
zgadzam się w 100% dlatego nie wiem po co podniecanie się, że ktoś ma "lepsze" gumy i udowadnianie ich zalet, których poza ew. wyglądem nie ma.
Co gorsza lexus polska zachowuje się jak zaginiony w akcji i np. piszą mi, że na torze jeździli NX350h i było świetnie a to nie kupuje się na tor xd