Page 34 of 544

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 20:18
by pawelwone
whero wrote:
pss wrote:tak i mam podobne rozważania ostatnio co kupić...
Ale fakt Lexus na EU ostatnio to trochę dramat, a z USA/Emiratów nie opłaca się nowego sprowadzać.

Zostaje przetestować tego nx 350h...
doradziłbym starszego rx'a ... ale ceny używek zniechęcają - a nowy średnio wyposarzony to już półka cenowa wyżej
Jeździłem RX 450h. Szału nie ma. Zakładam, że NX 350h nie będzie miał gorszych osiągów, a przy tym mniej spali. Na plus na pewno więcej przestrzeni, natomiast mniejszy bagażnik niż w NX 350h. I co najważniejsze przestarzała konstrukcja.

W marcu będzie premiera RX 2023. Na chwilę obecną na tym modelu się skupiam. Natomiast wszystko na to wskazuje że nie będzie V6...

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 20:24
by Telega86
Obecnie jeżdżę BMW 3GT 330i z xdrive i na autostradzie 10l to standard, a w mieście tez podobnie. Bak jest na chyba niecałe 60 litrów, wiec zasięg to ok 600 km. Jeżeli w trasie NX będzie palił 10 l, to super jak na suva w większej niż 2 l benzynie. Mam runflaty i bezramkowe drzwi, a jakoś na hałas nie narzekam. W zasadzie między zimówkami na zwykłych oponach a letnimi oponami z runflatami nie widzę różnicy. Ten dyskomfort jest raczej odczuwalny w gorzej wyciszonych autach. Liczę tylko, że w warszawskich korkach będzie miał większy zasięg niż moje BMW.

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 20:31
by pawelwone
Telega86 wrote:Obecnie jeżdżę BMW 3GT 330i z xdrive i na autostradzie 10l to standard, a w mieście tez podobnie. Bak jest na chyba niecałe 60 litrów, wiec zasięg to ok 600 km. Jeżeli w trasie NX będzie palił 10 l, to super jak na suva w większej niż 2 l benzynie. Mam runflaty i bezramkowe drzwi, a jakoś na hałas nie narzekam. W zasadzie między zimówkami na zwykłych oponach a letnimi oponami z runflatami nie widzę różnicy. Ten dyskomfort jest raczej odczuwalny w gorzej wyciszonych autach. Liczę tylko, że w warszawskich korkach będzie miał większy zasięg niż moje BMW.
Na pewno będzie dużo mniej miejsca dla pasażerów niż w BMW 3GT. Natomiast w mieście znacznie mniej spali.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 20:37
by Ghotti
Czy ktoś może wie czy jest regulowane siedzisko przód tył w NX?
W katalogu Elektryczna regulacja przednich siedzeń (D+P: 8 kierunków)
D dół? P przód?

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 20:46
by Telega86
Z tym miejscem w BMW 3GT to jest trochę oszukane, bo kanapa z tylu jest krótka i bardzo nisko się siedzi. To dobre rozwiązanie dla fotelików dziecięcych, ale mało komfortowe dla dorosłych pasażerów z tyłu.

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 20:49
by pawelwone
Ghotti wrote:Czy ktoś może wie czy jest regulowane siedzisko przód tył w NX?
W katalogu Elektryczna regulacja przednich siedzeń (D+P: 8 kierunków)
D dół? P przód?
Tylko pochylenie można zmienić w tylnej kanapie.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 29 Jan 2022, o 04:40
by ABN
Niepodważalnym faktem jest to, że zawieszenie auta musi być ustawione na ogumienie z RFT wobec czego auto powinno mieć ten sam typ opon zimą oraz latem.
Pytałem o to w BMW i potwierdzili moje przypuszczenia .W naszym polskm lexusie mało co kleją w tym temacie więc ich zdanie dla mnie się nie liczy.
Co ciekawe mi też wciskali zimowe koła 20" do auta zamówionego z kołami 18" i ubawili mnie do łez bo aż tak głupi nie jestem, żeby w to wchodzić.
Mogę zrzucić ekran dla niedowiarków. Oferta na "goły" prestige z 18" + koła zimowe 20" za 6,5 tys.

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 29 Jan 2022, o 06:43
by Esdipio
ABN wrote:Niepodważalnym faktem jest to, że zawieszenie auta musi być ustawione na ogumienie z RFT wobec czego auto powinno mieć ten sam typ opon zimą oraz latem.
Pytałem o to w BMW i potwierdzili moje przypuszczenia .W naszym polskm lexusie mało co kleją w tym temacie więc ich zdanie dla mnie się nie liczy.
Co ciekawe mi też wciskali zimowe koła 20" do auta zamówionego z kołami 18" i ubawili mnie do łez bo aż tak głupi nie jestem, żeby w to wchodzić.
Mogę zrzucić ekran dla niedowiarków. Oferta na "goły" prestige z 18" + koła zimowe 20" za 6,5 tys.
Czyli tak... majac auto dowolnej marki i przykładowo jezdze na 18 na zwyklych oponach to wedlug ciebie nie moge sobie zmienic na opony typu RF bo "zawieszenie auta musi byc ustawione na RF" o jakich ty utawieniach piszesz? Mam kumpla z nowa X3 i lato 20RF a zima 19 zwykle, trzyma te komplety kol w BMW tam je wymienia nigdy nikt nie wpominal ze tak jest niepoprawnie.

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 29 Jan 2022, o 06:52
by pawelwone
ABN wrote:Niepodważalnym faktem jest to, że zawieszenie auta musi być ustawione na ogumienie z RFT wobec czego auto powinno mieć ten sam typ opon zimą oraz latem.
Pytałem o to w BMW i potwierdzili moje przypuszczenia .W naszym polskm lexusie mało co kleją w tym temacie więc ich zdanie dla mnie się nie liczy.
Co ciekawe mi też wciskali zimowe koła 20" do auta zamówionego z kołami 18" i ubawili mnie do łez bo aż tak głupi nie jestem, żeby w to wchodzić.
Mogę zrzucić ekran dla niedowiarków. Oferta na "goły" prestige z 18" + koła zimowe 20" za 6,5 tys.
Handlowiec się musiał pomylić. 6,5 tys 18 calowe.
Kolejną kwestią jest to, że Prestige może być na zwykłych 18, lub 20 RFT (Michelin) i nikt nie "dostraja" zawieszenia. Wszystkie testy były na RFT i bardzo sobie chwalili komfort. Więc dajcie sobie z tym spokój. Nie ma co gdybać.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 29 Jan 2022, o 10:55
by ABN
Jeździłem BMW M5 z RFT. Jest mega tardo, czuć koleiny a na spowalniaczach łomocze. Dla młodzieży może być.
Zasada jest taka, że jak mamy auto homologowana na RFT to ten typ musi być także zimą a dyskomfort wtedy narasta.
Idąc z postępem Lexus Polska chce z konkurować z "Niemcami" i "niemal gratis" pacha RFT do czego popadnie (m.in UX).
Być może F-Sprot na S+ "śmiga" z RFT ale to ogumienie na pewno nie nadaje się to do wersji Prestige.