Page 32 of 544

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 27 Jan 2022, o 22:50
by ktosiek20
Lewsey 89 wrote:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 27 Jan 2022, o 23:29
by Lewsey 89
ktosiek20 wrote:
Lewsey 89 wrote:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.

Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 00:11
by Klaudiusz
Lewsey 89 wrote:
ktosiek20 wrote:
Lewsey 89 wrote:Jeśli jeździsz głównie po autostradach i oczekujesz dużego zasięgu oraz komfortu jazdy przy prędkościach 140 i powyżej to NX raczej Cię rozczaruje. Jeśli myślisz o Lexusie to być może ES. W Twoim przypadku nie lepiej pozostać przy dieslu? Może E220d 4matic?
Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.

Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.
Ojciec ma rav4 hybrid z napedem z NXa. Spalanie przy 160 to jest istny dramat. 14 i wiecej. Ale to kubatura kiosku. Camry XV70 przy 140 spali mi 6.5litra. Przy 120 okolo 5.2.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 06:09
by pawelwone
Klaudiusz wrote:
Lewsey 89 wrote:
ktosiek20 wrote: Obecnie jeżdżę Audi A6 C8 z Quattro z silnikiem 204 km w dieslu. Spalanie średnie koło 6.4 l bez delikatnego obchodzenia się. Prawdę mówiąc nie lubię za bardzo suvów, ale sedany z kolei są takie niskie, że boję się parkować przy jakimkolwiek krawężniku bo zaraz potrafię przytrzeć (S-line). Dodatkowo często jeżdżę w terenach górsko-zimowych i prócz napędu 4x4 przydałby się ciut większy prześwit, bo śnieg/lód zatyka łatwo nadkola...
Nie myślałeś o podniesionym kombi? Allroad? All-Terrain? Cross Country? Samochody tego typu zapewniają przyzwoity komfort na autostradzie, zużywają niewiele więcej paliwa(zasięg nadal pozostaje bardzo duży). Spełnią również twoje kryterium co do prześwitu, przed obrysowaniami lakieru chronią nielakierowane listwy ochronne.

Co do spalania NX na autostradzie to raczej 9-10l. Nie miałem nigdy hybrydy, może więcej są w stanie powiedzieć użytkownicy poprzedniej generacji NX.
Ojciec ma rav4 hybrid z napedem z NXa. Spalanie przy 160 to jest istny dramat. 14 i wiecej. Ale to kubatura kiosku. Camry XV70 przy 140 spali mi 6.5litra. Przy 120 okolo 5.2.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
.........................................................................................................................................................

Mój ES 300h spala na autostradzie około 7,2 przy prędkościach 150 (płynna jazda). Jak odbierałem NX 300h poprzedniej generacji, to przy 110km spalił 6,8 (jechała mama). Natomiast trzeba brać pod uwagę, że NX 350h jest nowszą generacją niż ES 300h, gdzie tutaj radzi sobie fenomenalnie. Natomiast ES 300h jest przeskokiem gigantycznym w stosunku do NX 300h poprzedniej generacji. Uważam, że spalanie będzie trochę wyższe niż w ES, ale nie będą to duże różnice. Za 2 tyg już podam dokładne dane. Mam w rodzinie 2 lexusy NX 300h . Komfort super, spalanie i odgłos silnika elektrycznego (pisk) i spalinowego bez komentarza.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 08:10
by ABN
Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą v6 czy wysokoprężną.
N350h ma nowszy napęd i spalanie w mieście spadnie. Mówią, ze na trasie też ale tergo nie wiemy bo aut brak.

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 08:19
by machony79
ABN wrote:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Silnik jest wolnossący i na dodatek pracuje w trybie Atkinsona. W aucie możesz zakładać koła jakie chcesz .Przynajmniej w Polsce. Ważne aby tylko wskazania prędkościomierza mieściły się w normie i dlatego zalecenia są takie,żeby nie przekraczać rozmiaru (średnica koła)o 2% od oryginalnego rozmiaru. Stary NX wychodził na 17" i 18"(dwa rodzaje szerokości opon).
W nowym na pewno będzie to zakres od 18" do 20".

Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 08:20
by pawelwone
ABN wrote:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Zimówki są bez RFT. Do kompletu kół zimowych dokładają zestaw naprawczy.

Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 09:10
by Esdipio
machony79 wrote:
ABN wrote:Spalanie NX300h na trasie jest duże bo silnik nie jest jednostką wolnossącą czy wysokoprężną. N350h ma nowszy napęd i spalanie spadnie.
Na pewno auto nie jest na duże prędkości dlatego dziwi mnie po co wciskają niski profil z tymi koszmarnymi oponami tupu RF.
Nie jestem fanem slalomów na kiepskich drogach i uważam, ze taka wersja kół na nasz kraj jest nieporozumieniem a nie idzie tego zmienić
bo zawieszenie jest na takie opony kalibrowane wobec czego tylko na to jest homologacja. Czy w zimę można zamiennie zakładać opony bez RF
to nie wiem ale widzę, że tak zrobili w autach testowych ale nie wiem co mają te pojazdy w homologacji.
Silnik jest wolnossący i na dodatek pracuje w trybie Atkinsona. W aucie możesz zakładać koła jakie chcesz .Przynajmniej w Polsce. Ważne aby tylko wskazania prędkościomierza mieściły się w normie i dlatego zalecenia są takie,żeby nie przekraczać rozmiaru (średnica koła)o 2% od oryginalnego rozmiaru. Stary NX wychodził na 17" i 18"(dwa rodzaje szerokości opon).
W nowym na pewno będzie to zakres od 18" do 20".
Oczywiscie ze mozesz zakladac to co chcesz ale w przypadku wypadku i wyplaty odszkodowania moze zostac to zakwestionowane. Omotenashi i F-Sport homologowane sa tylko na 20 cali, pozostale wersje 18 i 20.

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 09:28
by Farmax
Pojawiły się już demo NX - może już ktoś jeździł i mógłby się podzielić spostrzeżeniami.

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Posted: 28 Jan 2022, o 09:39
by bomsight22
21tys rabatu na podstawe nx produkcja październik . Da sie ugrac cos wiecej ?