Page 4 of 15

Re:

Posted: 6 May 2014, o 09:20
by chairles
dommell wrote:prosta sprawa. jakas nierownosc na piascie. mozesz miec nowki tarcze i tak bedzie bic. jest na to sposob. prosty. toczenie tarcz na samochodzie. wtedy urzadzenie wyrownuje tarcze pod piaste. czyli uwzglednia nierownosci na piascie. sprobuj. jezeli bicie ustanie to juz wiesz ze to piasta. jak jestes z warszawy lub okolic to moge fajnego pana ci w tym temacie polecic. solidny. juz to u niego robilem. troche ponad godzine i przod zrobiony. cena jakies 70zl za kolo. efekt miodzio.
pierwsze tarcze byly przetoczone, niewiele to pomoglo

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 6 May 2014, o 09:33
by Marchol
Miałem ten sam problem, najpierw toczenie tarcz,sprawdzanie zacisków, tłoczków, czyszczenie piasty,sprawdzanie czy felga prosta, potem wymiana tarcz na nowe, dalej to samo, w końcu sprawdziłem sobie opony i się okazało że to ich wina, guma się odkształciła i powodowała bicie i krzywienie tarcz...

Odp: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 3 Apr 2015, o 00:45
by Jac
dommell wrote:prosta sprawa. jakas nierownosc na piascie. mozesz miec nowki tarcze i tak bedzie bic. jest na to sposob. prosty. toczenie tarcz na samochodzie. wtedy urzadzenie wyrownuje tarcze pod piaste. czyli uwzglednia nierownosci na piascie. sprobuj. jezeli bicie ustanie to juz wiesz ze to piasta. jak jestes z warszawy lub okolic to moge fajnego pana ci w tym temacie polecic. solidny. juz to u niego robilem. troche ponad godzine i przod zrobiony. cena jakies 70zl za kolo. efekt miodzio.
Trochę czasu już minęło, ale masz jeszcze namiar na tego majstra? Z kąd on jest?

Posted: 3 Apr 2015, o 09:06
by dommell
A nie wysylalem Ci kiedys wiadomosci? To wysle jeszcze raz

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 3 Apr 2015, o 09:57
by duth
U mnie ten sam problem, hamowanie do 100 jest ok, natomiast powyżej trzęsie kierownicą. Mój mechanik zaleca mi wymianę tarcz+klocki, trochę czaję się z wymianą, gdyż moje są totalnie grube i były wymieniane 20 tysięcy do tyłu, według faktury poprzedniego właściciela.
Zastanawiam się nad toczeniem, jednak ma to bardzo podzielone opinie. Czy komuś to faktycznie pomogło ?

Posted: 3 Apr 2015, o 10:13
by legato97
Duth rozumiem, ze wszystkie inne rzeczy wymienione jako potencjalna przyczyne masz sprawdzone?

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 3 Apr 2015, o 11:09
by duth
Mówisz o zawieszeniu ? Wydaje mi się, że tak. Zimą wymieniałem sworznie i tuleje w wahaczach, ostatnio sprawdzana była maglownica i drążek kierowniczy, przy których mój mechanik nie miał zastrzeżeń.

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 3 Apr 2015, o 11:37
by endrju1
A płaszczyzna piasty?

Posted: 3 Apr 2015, o 11:42
by legato97
O stan hebla chodzi...przod jak i tyl, wiadomo, ze to slaby punkt lexa.

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 3 Apr 2015, o 11:49
by duth
hebla? ;x