Page 4 of 7

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 11 Feb 2016, o 17:54
by owczar
Reduktor bym dał kme twin.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 11 Feb 2016, o 18:09
by tjea
Zgadza się jest KME TWIN TUR moja pomyłka, już poprawiłem.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 16 Feb 2016, o 20:07
by shotproduction
Super dzięki za info jutro będę w Lublinie więc przebadam temcior
Pozdrawiam
Ile kosztowała cie taka instalacja ??

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 16 Feb 2016, o 21:26
by tjea
Cena to 4300,-zł

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 16 Feb 2016, o 23:35
by shotproduction
dzięki wielkie

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 16 Feb 2016, o 23:54
by owczar
Czy w cenie jest strojenie po AFR?

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 16 Feb 2016, o 23:59
by tjea
Nie jestem pewien ale chyba nie. Za kilka dni będę u nich na przeglądzie po 10 000 km to się dowiem i dam znać.

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 17 Feb 2016, o 00:00
by Yarecki
owczar wrote:Czy w cenie jest strojenie po AFR?
Na pewno :szok: i zdjęcie kolektora pewnie też :pijak:

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 17 Feb 2016, o 00:09
by owczar
O kolektor nie zapytałem, bo w sumie to oczywistość, choć w sumie masz rację, że nie dla każdego :)

Strojenie po AFR w tym silniku warto zrobić. Nawet na tym forum nie jednemu się już zawory zapadły...

Re: [LS400] Jaki gaz oraz problem z obecnym

Posted: 17 Feb 2016, o 01:14
by Yarecki
owczar wrote:O kolektor nie zapytałem, bo w sumie to oczywistość, choć w sumie masz rację, że nie dla każdego :)

Strojenie po AFR w tym silniku warto zrobić. Nawet na tym forum nie jednemu się już zawory zapadły...
Uwierz 90% speców dziwi nad po co ściągnie kolektora a AFR - a co to panie jest AFR :biggrin2: .
Zdecydowanie tak, to samo jest z IS200 jak ktoś lata autostradami i depcze to AFR musi być jak dla mnie wykonane.