Page 4 of 4
Re: LS po-lift z Europy czy USA ?
Posted: 12 Jan 2013, o 13:24
by maniek_ls400
A tutaj masz link do auta z wytartą kierownicą -
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx? ... 00&asrc=st Popatrz na przebieg i porównaj z tym co "ma" 127kkm...
Re: LS po-lift z Europy czy USA ?
Posted: 14 Jan 2013, o 21:05
by Gumish
Podobno miech pneumatyczny w ASO to 5000 zł za 1 sztukę ? Bo chyba żadnych zamienników nie ma ?
Re: LS po-lift z Europy czy USA ?
Posted: 14 Jan 2013, o 21:43
by maniek_ls400
Silnik - 35k EU zamienników też nie ma

Są używki często z gwarancją ok. 1k/szt. Do tej pory znam tylko jeden przypadek padniętego miecha, po tym jak klient wjechał w mega dziurę..
Re: LS po-lift z Europy czy USA ?
Posted: 15 Jan 2013, o 00:00
by Gumish
Taaaaak, wiem wiem, można regenerować itd. Znajomy w poprzedniej S-Klasie tak zrobił, niby padł tylko jeden a okazało się, że to jakoś trzeba cały zestaw kalibrować i skończyło się na regeneracji wszystkich 4 szt. Podobno jak do tej pory problemów nie ma, a było to już dobrze ponad 2 lata temu. Inna sprawa, że tamte kolumny resorujące AirMatic można było rozmontować , mimo że producent (chyba Delphi) tego nie polecał. Pytanie jakiego rodzaju kolumny resorujące są w LS-ach. Cały czas chodzi mi po głowie ten egzemplarz z linka z 2004 r. / 18 000 km.
Re: LS po-lift z Europy czy USA ?
Posted: 15 Jan 2013, o 10:40
by maniek_ls400
Jeśli chcesz kupić 'nowego' bo z takim przebiegiem nie można go inaczej nazwać LSa to nie martw się o amory. Mam już drugiego z kolei lexa LS, który przekroczył 250kkm i z miechami NIC się nie dzieje. Ładnie się pompuje, stoi równo, na zakrętach też jest miło, gdy auto prawie wchodzi w ślizg a buda jest cały czas poziomo. Nie chcę auta BEZ pneumatyki.
Re: LS po-lift z Europy czy USA ?
Posted: 16 Jan 2013, o 18:31
by Gumish
No tak, z jednej strony jest "nowy", ale jednak jak coś tyle stoi i nie pracuje (mechanika , kompresor zawieszenia, klimatyzacja itp. itd.) to jakoś też nie za dobrze jest. Ogólnie mam mieszane uczucia co do tego egzemplarza, wstępnie rozmawiałem z nimi nawet , jest pełna dokumentacja , ale np. przez ostatnie 6 miesięcy samochód stał non-stop. Na pytanie, czy był chociaż odpalany i przestawiany, nie potrafiono mi jednoznacznie odpowiedzieć.