Page 4 of 7
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:23
by Gontareek
Tak, ubezpieczenie GAP to podstawa przy takim aucie
Kurde powiem Wam, że ten pakiet Design jednak wiele wprowadza, sam wyświetlacz w wersji Prestige wyglada po prostu słabo, bardzo dużo wolnego plastiku Piano Black wokół wyświetlacza, zdecydowanie lepiej wyglada to w wyższej wersji lub nawet w UX 12.9
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:23
by Klaudiusz
Gontareek wrote:Tak, ubezpieczenie GAP to podstawa przy takim aucie
Kurde powiem Wam, że ten pakiet Design jednak wiele wprowadza, sam wyświetlacz w wersji Prestige wyglada po prostu słabo, bardzo dużo wolnego plastiku Piano Black wokół wyświetlacza, zdecydowanie lepiej wyglada to w wyższej wersji lub nawet w UX 12.9
A przede wszystkim masz AWD.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:32
by Gontareek
Rzeczywiście, masz rację- pakiet Design jest tylko do wersji E-Four co już podejrzewam mooocno podbije cenę, no nic musze się zastanowić
Myślałem, że za jakieś 20 k po rabacie udałoby się doposażyć FWD do wersji Design.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:34
by Klaudiusz
Pakiet Design tylko do Prestige z AWD.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:38
by Ghotti
Standard, miałem tam samo i ostatecznie jest Omo z luxury budżet tez był 200k, a skończyło się sporo więcej

Ale chociaż kamer nie wycięli jak Klaudiuszowi


Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:39
by Klaudiusz
Ghotti wrote:Standard, miałem tam samo i ostatecznie jest Omo z luxury budżet tez był 200k, a skończyło się sporo więcej [emoji23]
Ale chociaż kamer nie wycięli jak Klaudiuszowi [emoji23][emoji23]
Zebym zaraz Tobie czegos nie wyciął.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 22:46
by Ghotti
I po co tylko byś sobie roboty narobił bo byś musiał przyszywać zamiast spać na dyżurze. Bez sensu …
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 23:37
by mcendrju
Gontareek wrote: ↑5 Oct 2023, o 20:46
mcendrju wrote: ↑5 Oct 2023, o 20:03
Miałem ten sam dylemat.
UX w ogóle mnie i żony nie urzekł - dla niej miało być auto. Aktualnie jeździ C3 (III) i UX wcale nie jest większy w środku - powiedziałbym, że do C3 więcej zapakuję.
Do tego design bardzo średni w środku wg mnie, jakoś ta wajcha od zmiany biegów nie pasuje tam i w ogóle, jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia - jak mały Lexus to LBX mimo, że wymiarami mały to wcale nie ustępuje UXowi. A wnętrze duuużo lepsze niż UX.
Potem chciałem NX Prestige FWD ale trochę mnie zraziły braki w wyposażeniu. No i skończyło się na Prestige + Design + Tazuna + Premium
Pytanie też z jakiego auta się przesiadasz?
Jaki koszt takiej konfiguracji ? Ja zdecydowałem się, że zamawiam Nx- w wersji Prestige, trochę ponad mój budżet ale auto zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Wyposażenie, które jest w wersji Prestige jest aż nadto

Przesiadam się z małego Crossovera- mitsubishi ASX z 2013 roku.
Mam jeszcze pytanko czy multimedialny system Link Connext różni się jeszcze czymś od Link Pro, poza rozmiarem wyświetlacza dotykowego ? Są inne wycięte funkcje?
Prestige z full pakietami tak jak gdzieś pisałem w okolicach 275-280, przy dobrym rabacie może i 260 parę. Ale jak Omo dostępny to nie ma co brać full pakietów do Prestige. Jak masz taki dobry rabat to Prestige + Design + Tazuna z lakierem to przy tych flotowych 17% wychodzi 252k i to chyba dobra oferta.
Przesiadka z ASX do Lexusa nieważne jakiego zawsze będzie upgradem
a rzeczy które zniechęciły mnie do gołego Prestige:
- Kierunkowskazy halogenowe z przodu
- brak: Lampy doświetlające zakręty
- Wyświetlacz cyfrowy kierowcy 7" - trochę zabytek względem "Wyświetlacz cyfrowy kierowcy 7" w wysokiej rozdzielczości" i tu nie chodzi o więcej pixeli
wyświetlacz główny 9,8 względem 14 to nie jest jakiś problem chociaż no wygląda mało estetycznie ale funkcjonalność jest praktycznie ta sama.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 6 Oct 2023, o 00:34
by Gontareek
Wszedłem sobie na Autocentrum( czego zazwyczaj nie robiłem ) poczytać opinie dotyczące spalania modelu NX i jestem w szoku jak dużo negatywnych opinii ma ten model odnośnie całokształtu i jakości wykonania

Rzeczywiście silnik jest tak mułowaty?
https://www.autocentrum.pl/oceny/lexus/ ... m-od-2021/
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 6 Oct 2023, o 00:46
by Macgregor
Nie jest to rakieta, CVT powoduje że moc "rozwijana" jest równomiernie, w efekcie, trochę nie czuje się tych osiągów - mimo że one tam są.
Jak przesiadłem się na testy z UX’a do NX'a to wydał mi się dynamiczny, ale jak kolejnym razem przesiadłem się z Tesli 3 do NX'a pod salonem, to ... powiedzmy dyplomatycznie - było inaczej

Ja skromnie uważam że jest wykończony standardowo jak na tą klasę samochodu, ale jakoś poprzedni NX wydaje mi się, że był ... że tak powiem - ze szlachetniejszych materiałów