Page 4 of 6

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 16:24
by owczar
Stage 1 przy zachowaniu staranności podczas swapu byłby prawie tak bezawaryjny jak seria. A to też duża zaleta w porównaniu do wyzylowanych jednostek.

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 17:06
by ledziu
Stage2 też jest niczego sobie :biggrin2:

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 17:20
by owczar
Gdyby mojej żonie is mki się podobał z wyglądu to bym takiego potworka zrobił :)

Ledziu a orientujesz się jak z przeszczepem do mkii?

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 17:23
by ledziu
owczar wrote:Gdyby mojej żonie is mki się podobał z wyglądu to bym takiego potworka zrobił :)

Ledziu a orientujesz się jak z przeszczepem do mkii?
Licz że rzeźba będzie... jedna trochę mniejsza a druga trochę większa... z MK2 jest taki problem że nie ma noł hał dostępnego w miarę od ręki ... no i MK1 jest lżejszy więc z automatu masz darmowy tuning...

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 17:28
by owczar
Właśnie dlatego skłaniam by kupić po prostu gotowe mocne auto.

MkII to już trochę mniej przyjazna elektronika.

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 20:07
by vincenty
Widzicie Panowie, rozchodzi się właśnie o to, że mnie automat nie przekonuje - stąd się zrodził pomysł na zakup IS200 Sport, a po jakimś czasie wymiana silnika. Gdyby automat IS300 i osiągi jakie zapewnia mi pasowały to bym nie kombinował i kupił po prostu IS300. Znowu wymiana automata na manual w IS300 to nie jest takie hop siup i podwyższa finalną cenę auta o jakieś 25% co jest sporą wartością, więc może warto za te pieniądze pomyśleć nad czymś ciekawszym.

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 10 Dec 2015, o 22:50
by ledziu
vincenty wrote:Widzicie Panowie, rozchodzi się właśnie o to, że mnie automat nie przekonuje - stąd się zrodził pomysł na zakup IS200 Sport, a po jakimś czasie wymiana silnika. Gdyby automat IS300 i osiągi jakie zapewnia mi pasowały to bym nie kombinował i kupił po prostu IS300. Znowu wymiana automata na manual w IS300 to nie jest takie hop siup i podwyższa finalną cenę auta o jakieś 25% co jest sporą wartością, więc może warto za te pieniądze pomyśleć nad czymś ciekawszym.
Ogólnie ma wszystko swoje plusy i minusy więc jeżeli miałby to być inny samochód mocny seryjnie no i rwd to pomysł jest ok. ale i tak trzeba pomyśleć co to by miało być co nie jest też oczywiste i tanie.
Osobiście parametry IS300 w manualu wiem że nie starczyłby mi ale mógłbym na spokojnie wykorzystać taką zabawkę do bazy na mody chociaż też jest dużo myślenia nad takim rozwiązaniem.
Natomiast 3uz w lżejszej budzie i z manualem do zabawy połączonej z normalną jazdą już starczyłby mi w 100%. :biggrin2:

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 11 Dec 2015, o 10:17
by lukasz-h
vincenty wrote:Widzicie Panowie, rozchodzi się właśnie o to, że mnie automat nie przekonuje - stąd się zrodził pomysł na zakup IS200 Sport, a po jakimś czasie wymiana silnika. Gdyby automat IS300 i osiągi jakie zapewnia mi pasowały to bym nie kombinował i kupił po prostu IS300. Znowu wymiana automata na manual w IS300 to nie jest takie hop siup i podwyższa finalną cenę auta o jakieś 25% co jest sporą wartością, więc może warto za te pieniądze pomyśleć nad czymś ciekawszym.
Nie wiem, czy miałeś okazje jeździć na co dzień samochodem z automatem. Ja zanim kupiłem swojego GS300 to też "automat mnie nie przekonywał", ale jako że GS jest tylko w automacie (a bardzo mi się ten model podobał) to nie miałem wyjścia. Teraz mogę śmiało stwierdzić, że był to dobry wybór. Okazji do wykorzystania pełnej mocy i ewentualnych strat związanych z automatem przy codziennej jeździe jest niewiele. Stanie w korku mam gwarantowane każdego dnia, a brak potrzeby operowania sprzęgłem i wachlowania biegami jest zbawienne. Także ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć - nie skreślaj automatu jeśli nie miałeś okazji nim jeździć.
owczar wrote:No jestem stary, co zrobić :)a tak poważnie to lubię robić ze świateł wszelkiej maści civic-i nie przestajac trzymać mojej żony za kolano ;) więc nie dość że stary to perwers :D
Mam dokładnie tak samo :)

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 11 Dec 2015, o 10:44
by michalllw
Auuuutoooomat, auuuutooomat, auuutooomatt !!!!!!!!!!! :laugh1:
Jeśli zdecydujesz się na v8+ automat to prawdopodobnie dyfer zaadoptujesz z is300 ( chodzi o przełożenia) , półosie tak samo i nie wyjdzie takie coś majątek, obstawiam że pośmigasz i się przekonasz do niego a jeśli nie to mam gdzieś namiar do kolesia który łączy silniki z różnymi skrzyniami i dowiadywałem się kiedyś o adaptacje skrzyni z BMW i za waszystko wyliczył mi coś koło 7k czyli robota, flansze, skrzynia, przerobienie wału, ogarnięcie elektryki i w tym jest nowe sprzęgło więc dalej możesz się zmieścić w budżecie :ok:

Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?

Posted: 11 Dec 2015, o 11:00
by owczar
Dołożysz sobie lopatki przy kierownicy i z tym 6 biegowym at będziesz zamiatal bokiem jak chcesz.

Podpisuje się pod przedmowcami. Ludzie dzielą na zwolenników automatów i na tych którzy jeszcze ich nie używali :)

Utwatdzic zawieszenie, wsadzić większe hamulce i można prawie mówić o IS -F mkI :)