[IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC OFF
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 8 Jan 2014, o 01:12
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Częstochowa
- Contact:
Re: Mruganie check engine, trc, nierówna praca silnika
ogólnie auto mam od listopada więc świec nie wymieniałem. Gaz ma dwa lata, ale problemy są również na benzynie. Podpowiecie jakiś program, żeby się połączyć z kompem ? Mam dwa kable pożyczone, i jakieś 3 programy i w żadnej konfiguracji nie mogę się połączyć :/ Mam programy ScanTool, Easy OBD II i Techstream. No chyba, że nie mam odpowiednich sterowników do kabli.
-
- Lex user
- Posts: 29
- Joined: 1 Feb 2014, o 13:02
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: Mruganie check engine, trc, nierówna praca silnika
Miałem dokładnie to samo, zaraz po montażu LPG. Wymiana świec i cewki sprawiła, że problem zniknał odrazu. Jeden cylinder nie chodzil(i jesli nierówno pracuje silnik to pewnie masz to samo), lepiej nie jeździj nim bo silnik sobie uszkodzissz.
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 8 Jan 2014, o 01:12
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Częstochowa
- Contact:
Re: Mruganie check engine, trc, nierówna praca silnika
Co radzicie kupić ? Cewkę oryginalną, ale używaną za około 70 zł czy nowy zamiennik za około 200 ?
-
- Lex user
- Posts: 29
- Joined: 1 Feb 2014, o 13:02
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: [IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC
Jeśli chodzi o gaz to lepiej nowy nawet jeśli to zamiennik. bo nie wiadomo ile ci ta cewka pochodzi. A na nową rok gwarancji daję ci pewny spokój.
Last edited by forest on 3 Jun 2014, o 23:43, edited 1 time in total.
Reason: WRACAMY DO TEMATU!
Reason: WRACAMY DO TEMATU!
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 8 Jan 2014, o 01:12
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Częstochowa
- Contact:
Re: [IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC
Cewka wymieniona, wszystko ok. 

-
- Lex user
- Posts: 104
- Joined: 3 Jul 2013, o 14:47
- Model Lexusa: Brak
- Skąd:: Szczecin
- Contact:
[IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC
W rezultacie jaka cewkę kupiłeś? Nowa? Używana? Jakiej firmy?
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 8 Jan 2014, o 01:12
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Częstochowa
- Contact:
Re: [IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC
Zdecywowałem się jadnak na nową cewkę, jeśli dobrze pamiętam firmę to Mobiltorn, na pewno coś na Mobil
- dawidek106
- Lex user
- Posts: 146
- Joined: 31 May 2014, o 20:08
- Model Lexusa: Był IS 200, jest ACCORD 2.2 ictdi
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: [IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC
Witam, podłącze się pod temat , kupowałem cewki mobiletron wytrzymują max 7-8 tyś km na lpg , lepiej kupić niemieckie BREMI po 250zł. Podobno na lpg chodzą bez problemu, dostepne są na allegro.
-
- Nowy lex user
- Posts: 18
- Joined: 8 Jan 2014, o 01:12
- Model Lexusa: IS 300
- Skąd:: Częstochowa
- Contact:
Re: [IS 200] kontrolka CHECK ENGINE i TRC
A mieliście kiedyś coś z firmy YEC Japan ? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-lexus ... 77424.html
-
- Lex user
- Posts: 158
- Joined: 9 Jul 2013, o 19:25
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WLKP
- Contact:
Re: [is200]Check Engine + migające TRC off!
Ja także mam niestety problem z mrugającymi Check Engine + TRC Off
Wyświetlane błędy P0300,P0301,P302,P303
Z tym że na Benzynie jest w 100% wszystko dobrze, zero błędów równa praca itp (ponad 1000km na PB dla testu)
Gaz VSI Prins
NIE POMOGŁO Zamiana cewek nic nie dała, zakup innej używanej org też
-||- Wymiana Święc DENSO SK20R11
-||- Czyszczenie przepustnicy
-||- Wymiana wszystkich filtrów, oraz wszystkich gazowych
-||- zestaw naprawczy do reduktora VSI Prinsa
-||- Czyszczenie wtrysków Keihina ultradźwiękowo
-||- zmierzona kompresja na tłokach 1. 11.4 2.11 3. 11.3 4. 11 5. 10.8 6. 11
-||- sprawdzenie luzów zaworowych, na wydechowym drugim i 4 garze po 1 zaworze ponad normę (38,17)
-||- wymiana listwy wtryskowej i wtryskiwaczy oraz gumek na używane o bardzo niskim przebiegu, choć silnik równiej chodzi
-||- Wymiana 1 i 2 sondy na org sprawdzone pewne
Więc ja się pytam o co chodzi ? Gaz jest zamontowany nad wyraz dokładnie, wszystkie kable dobrze zaizolowane i dobrze poukładane
Oraz co najważniejsze wężyki z gazem puszczone w dolot pod samą głowicę
Aaa jak dobrze pamiętaj to 1 cewka czasami jest jakoś dziwnie zawilgotniała jak wyciągałem wszystkie dla sprawdzenia
Obroty nie falują
A błędy wyskakują głównie na niskich obrotach w granicach 2,5k rpm na LPG
Czy ja mam takiego pecha czy ten gaz jest do d.... ???
Wyświetlane błędy P0300,P0301,P302,P303
Z tym że na Benzynie jest w 100% wszystko dobrze, zero błędów równa praca itp (ponad 1000km na PB dla testu)
Gaz VSI Prins
NIE POMOGŁO Zamiana cewek nic nie dała, zakup innej używanej org też
-||- Wymiana Święc DENSO SK20R11
-||- Czyszczenie przepustnicy
-||- Wymiana wszystkich filtrów, oraz wszystkich gazowych
-||- zestaw naprawczy do reduktora VSI Prinsa
-||- Czyszczenie wtrysków Keihina ultradźwiękowo
-||- zmierzona kompresja na tłokach 1. 11.4 2.11 3. 11.3 4. 11 5. 10.8 6. 11
-||- sprawdzenie luzów zaworowych, na wydechowym drugim i 4 garze po 1 zaworze ponad normę (38,17)
-||- wymiana listwy wtryskowej i wtryskiwaczy oraz gumek na używane o bardzo niskim przebiegu, choć silnik równiej chodzi
-||- Wymiana 1 i 2 sondy na org sprawdzone pewne
Więc ja się pytam o co chodzi ? Gaz jest zamontowany nad wyraz dokładnie, wszystkie kable dobrze zaizolowane i dobrze poukładane
Oraz co najważniejsze wężyki z gazem puszczone w dolot pod samą głowicę
Aaa jak dobrze pamiętaj to 1 cewka czasami jest jakoś dziwnie zawilgotniała jak wyciągałem wszystkie dla sprawdzenia
Obroty nie falują
A błędy wyskakują głównie na niskich obrotach w granicach 2,5k rpm na LPG
Czy ja mam takiego pecha czy ten gaz jest do d.... ???
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest