Page 3 of 15

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 16:18
by owczar
No to nie ma się co zastanawiać. Jedź i niech przy Tobie zmierzą to bicie. Zanotuj sobie wyniki i sprawdź czy dobrze to robią. Jak będą wciskać, że to nie wina tarczy to niech dadzą Ci to na piśmie.

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 17:08
by tomekb
Wg mnie to też będą hamuce tarcze badz zapieczony zacisk.

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 17:34
by legato97
tomekb wrote:Wg mnie to też będą hamuce tarcze bsdx zapirczony zacisk.
Tomek jak widzisz co napisales, to edytuj od razu posty!

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 18:43
by max5ter
heh ale temat zarzucilem =d jestem ciekaw kto to ogarnie bo to naprawde irytujace =p

Posted: 5 May 2014, o 18:45
by dommell
prosta sprawa. jakas nierownosc na piascie. mozesz miec nowki tarcze i tak bedzie bic. jest na to sposob. prosty. toczenie tarcz na samochodzie. wtedy urzadzenie wyrownuje tarcze pod piaste. czyli uwzglednia nierownosci na piascie. sprobuj. jezeli bicie ustanie to juz wiesz ze to piasta. jak jestes z warszawy lub okolic to moge fajnego pana ci w tym temacie polecic. solidny. juz to u niego robilem. troche ponad godzine i przod zrobiony. cena jakies 70zl za kolo. efekt miodzio.

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 18:53
by tomekb
Max5ter jakie tarczę kupiłeś

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 19:01
by grucha2666
Widzę że macie to samo co ja miałem.
Rozwiązanie problemu: myślałem że tarcze krzywe na 100% (bicie dokładnie w takich sytuacjach jak opisaliście) ale okazało się że:
1. CZYSZCZENIE PIASTY!! okazało się że piasta mocno brudna- do takiego stopnia że jak auto było na podnośniku to lewo koło przednie jak obracałem to wyhamowywało się samo (po około 3/4 obrotu był opór dość znaczny)- po oczyszczeniu piasty problem całkowicie znikł- zero wyhamowywania, ale wciąż lekkie (dużo lżejsze lecz odczuwalne bicie pozostało)
2. Problem całkowicie znikł jak zmieniłem koła- miałem dość stare opony i felgi (felgi proste, opony niekoniecznie) stąd bicie lekkie było.

Po oczyszczeniu piasty (tylko takim porządnym- mechanik dobre 20 minut dłubał 1 piastę) bicie ustało a miałem dokładnie tak że kierownica (i cała buda) latała jak szalona. Pozdrawiam.

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 19:02
by max5ter
nie pamiętam =D
ale generalnie stare wyjebalem bo bily, aczkolwiek nie sprawdzalem profesionalnie czy to tego wina tlyko mechanik odrazu mowil tarcze na pewno sa przyczyna, wymienilem i dupa =d mechanik do odstrzalu =P

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 19:06
by dommell
jak widzisz, KAŻDY zgłasza, że to nierówności na piaście. Nie masz wyjścia, działaj :)

Re: DRGANIE KIERWONICY PRZY HAMOWANIU

Posted: 5 May 2014, o 21:00
by cdexnh
sprawdź luz na wahaczu górnym i sworzeń na dole miałem tak samo co prawda w hondzie ale po wymianie znikło;) i tez myślałem ze tarcze ...