Re: [is 200] Koszt swapa
Posted: 14 Apr 2014, o 13:14
No ale stary co ty tu w ogóle wypisujesz?? Masz is 200 i chcesz zmienić skrzynie na manual czy jak bo ja juz nie kumam co Ty chcesz zrobić?
Pierd...nie kotka za pomocą młotka.Piszesz to bo robiłeś coś takiego,czy tylko słyszałeś o czymś takim.Mam jednego z trzech uturbionych IS-ów na tym forum i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny swap.Tor został przetarty a samochody jeżdzą.Moim nakreciłem już ponad 23kkm.Teraz radzicie koledze kupno subaryny albo nissana a za chwilę można powiedzieć żeby szedł w lambo albo prom kosmiczny.Uturbienie silnika IS 200 jest porównywalne z ceną kompresora,moce 250KM są jak najbardziej realne w połączeniu z niewielkim apetytem na paliwo.Ostatnio na sprzedaż był lex z mocą ok.250KM, gdzie zmienione były wtryski pochodzace z avensisa za 100zł i dodatkowa pompa paliwa.Nie wiem po co zmieniać hamulce skoro masa pojazdu znacząco nie wzrosła.dzibi wrote: Dobrze prawiszpo co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie
![]()
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach
Ten z tymi 250 koniami to ten co miał 3 remonty silnika po założeniu kompressora?carinus wrote:Pierd...nie kotka za pomocą młotka.Piszesz to bo robiłeś coś takiego,czy tylko słyszałeś o czymś takim.Mam jednego z trzech uturbionych IS-ów na tym forum i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny swap.Tor został przetarty a samochody jeżdzą.Moim nakreciłem już ponad 23kkm.Teraz radzicie koledze kupno subaryny albo nissana a za chwilę można powiedzieć żeby szedł w lambo albo prom kosmiczny.Uturbienie silnika IS 200 jest porównywalne z ceną kompresora,moce 250KM są jak najbardziej realne w połączeniu z niewielkim apetytem na paliwo.Ostatnio na sprzedaż był lex z mocą ok.250KM, gdzie zmienione były wtryski pochodzace z avensisa za 100zł i dodatkowa pompa paliwa.Nie wiem po co zmieniać hamulce skoro masa pojazdu znacząco nie wzrosła.dzibi wrote: Dobrze prawiszpo co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie
![]()
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach
A ,,mój,, silnik swapowany z tego co wiem ma się dobrze i czeka na dodatkowy zastrzyk mocy , w białym Lexie 1jz też chyba ma się dobrzeTravis wrote:Ten z tymi 250 koniami to ten co miał 3 remonty silnika po założeniu kompressora?carinus wrote:Pierd...nie kotka za pomocą młotka.Piszesz to bo robiłeś coś takiego,czy tylko słyszałeś o czymś takim.Mam jednego z trzech uturbionych IS-ów na tym forum i na dzień dzisiejszy nie zamieniłbym tego silnika na żaden inny swap.Tor został przetarty a samochody jeżdzą.Moim nakreciłem już ponad 23kkm.Teraz radzicie koledze kupno subaryny albo nissana a za chwilę można powiedzieć żeby szedł w lambo albo prom kosmiczny.Uturbienie silnika IS 200 jest porównywalne z ceną kompresora,moce 250KM są jak najbardziej realne w połączeniu z niewielkim apetytem na paliwo.Ostatnio na sprzedaż był lex z mocą ok.250KM, gdzie zmienione były wtryski pochodzace z avensisa za 100zł i dodatkowa pompa paliwa.Nie wiem po co zmieniać hamulce skoro masa pojazdu znacząco nie wzrosła.dzibi wrote: Dobrze prawiszpo co robic IS turbo, skoro można kupić S4, albo Imprezę? Ech... mi się to podoba, że jest IS, a jak ma pod maską jakiś customik, to jest ciekawie
![]()
Niestety ludzie nie biorą pod uwagę przy wstawianiu turbo, że:
Trzeba zmienić tarcze i klocki, pompę paliwa bardzo często, skrzynie wzmocnić, wstawić sprzęgło odpowiednie, nie wiem jak IS'ach, ale i pewnie tłoki kute by się zdały, komputer przestawić. A do tego koszt uturbienia. No są to ciężkie pieniądze, bo wstawienie turbo, to nie tylko koszt turbo + robocizna. Swap na pewno tańszy, razem ze skrzynią, kompueterem i całą resztą, mniej problemów z tym. Tylko trzeba pamiętać o hamulcach
Ja teżklexus wrote:Uwielbiam tego typu tematy:D