lmilczarek wrote:Pytanie do kolegi co IS250 uturbił w Poznaniu -ARMĄ ????? ile już nakręciłeś km z ta turbiną >??? co zrobisz jak Ci się turbo zesra ? do regeneracji za 800 PLN ?
Picakus wrote:lmilczarek wrote:Pytanie do kolegi co IS250 uturbił w Poznaniu -ARMĄ ????? ile już nakręciłeś km z ta turbiną >??? co zrobisz jak Ci się turbo zesra ? do regeneracji za 800 PLN ?
Nowy zestaw jakiej jakości by nie był to trochę pojeździ. Bardziej denerwujące dla mnie jest opisanie ogólnikowo podzespołów wchodzących w skład tego zestawu.
Supercharger assembly
Mounting brackets
Idler pulleys and accessory drive belt
High-flow air filter
Supercharger inlet duct
Hardware accessories
ARMA fuel management computer
Extra fuel injectors
Blow off valve
ARMA intercooler
Jedyne co da się znaleźć na stronie to fakt, że sprężarka jest produkcji
Rotrexa
ledziu wrote:lmilczarek wrote:jest rok gwarancji na kit ale wpływ na silnik to nie wiem, najlepiej niech użytkownik się wypowie. Ma z turbo 380 Nm czyli tak jak w Is 350 tyle że z dołu wiec OK.
Teoretycznie wiec IS 250T jest lepszy niż IS 350.
Teoretycznie .... bo są możliwości "kłopotów eksploatacyjnych" w IS 250T.
To co lepiej jedzie trzeba sprawdzić organoleptycznie tym bardziej że same hasło 380NM i jakaś moc ma się nijak do tego jak jest naprawdę.
A z ogólnym rozliczeniem tematu poczekałbym na jakiś konkretny przebieg bo na razie to są tylko domysły.
Picakus wrote:Seryjny wydech to zawsze wąskie gardło.
I do tego poszerzenie gardziołka może kosztować

Odpowiadam na pytania:
Nie opisuję zestawu, ponieważ sam nie mam informacji technicznych na jego temat, ponad to nie jestem właścicielem auta.
Lexus jedzie o wiele lepiej niż seria, zostawiając na 400m seryjnego IS'a250 o jakieś 10 długości w tyle. Przepaść jest ogromna.
Auto ma jakieś 1000km przebiegu z turbiną, a sam zestaw jest w pełni objęty gwarancją producenta, autoryzowany przez Lexusa.
Poza tym, podobne zestawy są montowane od kilku lat do teraźniejszego modelu GS'a oraz IS'a II generacji- a jak wszyscy wiecie, silniki są dokładnie takie same.
Teoretyzowanie Wam nie pomoże, ale mam nadzieję, że za jakiś czas znikną wszelkie wątpliwości, wraz z upływem kilometrów, które zostaną przejechane w/w Is'em z TURBO.
Jeśli firma oferuje taki zestaw, montuje go w wielu autach i udziela na niego gwarancje, a ponad to Toyota Motor Poland go autoryzuje, nie może być to pierwszy lepszy ulep.
Co do wąskiego gardła, problemów z ECU i "pękającymi" kolektorami. Nie wiem, nie widziałem- zobaczymy. Zawsze są jakieś skutki uboczne, okaże się później, jakie.
Aktualnie turbina montowana jest do drugiego IS'a i głębiej na ten temat będzie się można wypowiedzieć za pól roku, może rok.
Na dzień dzisiejszy, inwestycja opłaca się w stu procentach;)