Page 3 of 3

Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy

Posted: 19 May 2012, o 00:48
by geniusz
Zastanawiam się jeszcze nad jedną sprawą.
Czy w serwisie na komputerze są w stanie sprawdzić czy są jakieś błędy, że ona się nie załącza?

Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy

Posted: 21 Jan 2013, o 17:25
by qwaz
Trochę odświeżę. U mnie w ucf21 98r, regulacja kierownicy działa, ale nie ustawia się automatycznie po włożeniu kluczyka. Macie jakieś pomysły czym to może być spowodowane?

Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy

Posted: 21 Jan 2013, o 20:26
by maniek_ls400
Jeśli dobrze pamiętam to można z poziomu TiS wyłączyć auto Tilt/Telescopic. Wystarczy spotkać kogoś z kablem i lapciem - 15 minut i gotowe.

Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy

Posted: 13 Apr 2016, o 08:39
by thy
Dzień dobry,
Wczoraj popracowałem nad tilt'em kierownicy w moim aucie (ruch góra-dół), który to coraz ciężej/wolniej chodził juz od dłuższego czasu. Zdarzały mu się także okresowe przestoje w pracy. Pomocne jak zwykle forum chłopaków zza wielkiej wody, przykładowy wątek: http://www.clublexus.com/forums/ls-1st- ... djust.html
Warto zaznaczyć, iż 'awaria' mechanizmu tilt jest w większości opisanych przypadków łatwiejsza/tańsza w naprawie niż ta od ruchu teleskopowego (przód-tył). W moim przypadku sprawdził się scenariusz z dokładnym/obfitym nasmarowaniem gwintowanego pręta obracanego przez motor regulacyjny, a następnie wykonanie kilku testowych przejazdów pomiędzy granicznymi położeniami kiery... działa jak marzenie. :ok:

Re: LS 400 nie działą regulacja elektr. kierownicy

Posted: 12 Mar 2017, o 14:36
by grubyas
Panowie,
również mam problem z regulacją. Z tym, że w moim przypadku silniki pracują, ale mają przerwany posuw (wciskając przycisk kierownica nie jedzie z pozycji max do min). Trzeba kilka razy klikać, żeby dojechać do samego końca. Przez to tak na prawdę kierownica po włożeniu kluczyka lub wyjęciu zatrzymuje się w nieokreślonej pozycji. Zdarza się, że tylko drgnie. Poniżej udostępniam link do filmu, na którym widać jak to chodzi ze zdjętą zębatką tilt. Na razie tylko to rozebrałem i z braku czasu nie zagłębiałem się dalej. Może to jest kwestia przesmarowania elementów przeniesienia napędu, bo może silnik ma zbyt duże przeciążenie i go wywala? Albo jakieś krańcówki? Macie jakieś pomysły? Dorzucam także zdjęcie od góry, gdzie spoiny pewnego mocowania nie wyglądają mi na fabryczne? Jak to u was wygląda?

Film: https://1drv.ms/v/s!AvFeu-UUWnldkk79-7e4a39zM3SC
Zdjęcie: https://1drv.ms/i/s!AvFeu-UUWnldkk89hW7yuZSm1zty