Oki, wiec musisz sie liczyc , ze V8 bedzie Ci wiecej palil, wiecej kosztowal w czesciach i byl bardziej skomplikowany (wiec i drozszy) w serwisowaniu, niz wszystko do czego jestes przyzwyczajony (zakladam ze nie jezdziles zadnymi wsciekliznami typu Impreza STI). Nie strasze, ale z mojego wlasnego doswiadczenia - tak to wyglada.
Z drugiej strony - bedzie to zauwazalnie lepiej jezdzilo, jesli dotad miales auta w okolicach 200hp.
Ekran dotykowy jest bardzo fajny - steruje radiem, klima, komputerem pokladowym (tak, jest) i teoretycznie navi (nie, nie mozna wgrac map PL).
Co do porownania z wyposazeniem aut niemieckich (mowie o segmencie premium) - calkowicie sluszne spostrzezenie. Choc niektorzy tu maja klopot z przyznaniem tego

Z lista opcji bedzie klopot (zauwaz, ze taka lista zmienia sie per rynek i per rocznik). Jednak popatrz po ogloszeniach i bedziesz prawie wszystko wiedzial - lista rzeczy do wyboru w Lexach (zwlaszcza na USA i zwlaszcza z tamtych lat) byla raczej skromna, nic w stylu wyzszych modeli BMW.
Skrzynia biegow dziala jak kazdy Tiptronic/Steptronic - mozesz jezdzic jak zwyklym automatem - albo przelaczyc w specjalny tryb, gdzie zmieniasz samodzielnie (guzikami - "wyzej" i "nizej").