Strona 3 z 4
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 27 mar 2011, o 22:31
autor: krzywydg
Szwagier dzisiaj coś mówił że ma gościa w Katowicach jakiegoś, a on chce wrzucić chipa do opla bertony 2,2 dlatego też pytam tu bardziej doświadczonych kolegów co wogóle o tym myślicie w 2jz??
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 00:40
autor: stachulex
krzywydg pisze:Szwagier dzisiaj coś mówił że ma gościa w Katowicach jakiegoś, a on chce wrzucić chipa do opla bertony 2,2 dlatego też pytam tu bardziej doświadczonych kolegów co wogóle o tym myślicie w 2jz??
jezeli twoje 2jz jest bez zadnych zmian to nie ma sensu dokladac do auta zadnego chipa.roznica bedzie bardzo mala wiec szkoda wydawac pieniadze na takiego moda.zmiany w elektronice maja tylko sens gdy silnik zostanie poddany modyfikacja.jednak zamiast przerabiac 2jz-ge lepiej jest zainwestowac w inny silnik-2jz-gte.moc auta wzrasta wtedy w duzym stopniu przy zachowaniu seryjnej bezawaryjnosci.po takim swapie mozesz zainwestowac w elektronike silnika gdyz kozysci z chipowania jednostki turbodoladowanej sa o wiele wieksze niz w przypadku silnika N/A.
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 01:32
autor: Ralfx
Generalnie stachu dobrze gada - samo programowanie Ci w benzynie wolnossącej gówno da. Oczywiście warto to zrobić jeśli coś modyfikujesz. Wszystko jest kwestia tego ile chcesz osiągnąc koni, ile wydac i co Cie bawi. Można splanować glowice, wyciąć katalizator, zrobić przelotowy wydech, dorobić ładny dolot zimnego powietrza i potem faktycznie warto to wystroić. Myślę że przy 2JZ-GE dodatkowe 50KM jak dobrze zrobione można byłoby uzyskać.
Jeśli chodzi o programowanie spalania po zakładaniu sprężarki to akurat tutaj jest to konieczność. Koszt w przedziale 1,5-7k w zależności od typu komputera.
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 08:27
autor: krzywydg
Macie racje, przejrzałem trochę inne fora i wszyscy piszą to samo co wy że tylko swap na 2jz-gte i wtedy ewentualnie chipowanie. Znalazłem coś takiego, nie za bardzo wiem o co chodzi, bo to jest jakiś czujnik pod filtr oleju czy coś?? Wiecie o co z tym chodzi
http://www.clublexus.com/forums/perform ... jz-ge.html
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 11:13
autor: klexus
krzywydg pisze:Macie racje, przejrzałem trochę inne fora i wszyscy piszą to samo co wy że tylko swap na 2jz-gte i wtedy ewentualnie chipowanie. Znalazłem coś takiego, nie za bardzo wiem o co chodzi, bo to jest jakiś czujnik pod filtr oleju czy coś?? Wiecie o co z tym chodzi
http://www.clublexus.com/forums/perform ... jz-ge.html
Czujnik cisnienia i temp oleju nic innego nie montuje sie w podstawę filtra
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 11:22
autor: Travis
a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro
P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 12:01
autor: klexus
Travis pisze:a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro
P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
najlepeij kupić cały zestaw z manialem, roboty dużo nie ma:) 2 dni góra.
co chcesz zmieniac w papierach?? nie masz nigdzie w dowodzie bitego nr silnika, bo te czasy juz dawno mineły, rząd stwierdzil ze silnik jest elementem wymiennym:):):)
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 12:15
autor: Travis
klexus pisze:Travis pisze:a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro
P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
najlepeij kupić cały zestaw z manialem, roboty dużo nie ma:) 2 dni góra.
co chcesz zmieniac w papierach?? nie masz nigdzie w dowodzie bitego nr silnika, bo te czasy juz dawno mineły, rząd stwierdzil ze silnik jest elementem wymiennym:):):)
no ale np w dowodzie mam wbitą pojemność 1988cm3 a jak właduje już 3.0 to jest różnica... i ciekawi mnie to czy np podczas przeglądu panowie będą mieli też jakieś wonty. Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 12:59
autor: forest
Travis pisze:Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
nie... ale jak zdarzy się nieszczęście to Ci ubezpieczenia nie przyznają......
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
: 28 mar 2011, o 13:10
autor: Travis
forest pisze:Travis pisze:Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
nie... ale jak zdarzy się nieszczęście to Ci ubezpieczenia nie przyznają......
no właśnie także na dobrą sprawę lepiej jest im to zgłosić i bulić więcej ale przynajmniej jest to zabezpieczenie