Strona 3 z 4

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 27 mar 2011, o 22:31
autor: krzywydg
Szwagier dzisiaj coś mówił że ma gościa w Katowicach jakiegoś, a on chce wrzucić chipa do opla bertony 2,2 dlatego też pytam tu bardziej doświadczonych kolegów co wogóle o tym myślicie w 2jz??

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 00:40
autor: stachulex
krzywydg pisze:Szwagier dzisiaj coś mówił że ma gościa w Katowicach jakiegoś, a on chce wrzucić chipa do opla bertony 2,2 dlatego też pytam tu bardziej doświadczonych kolegów co wogóle o tym myślicie w 2jz??
jezeli twoje 2jz jest bez zadnych zmian to nie ma sensu dokladac do auta zadnego chipa.roznica bedzie bardzo mala wiec szkoda wydawac pieniadze na takiego moda.zmiany w elektronice maja tylko sens gdy silnik zostanie poddany modyfikacja.jednak zamiast przerabiac 2jz-ge lepiej jest zainwestowac w inny silnik-2jz-gte.moc auta wzrasta wtedy w duzym stopniu przy zachowaniu seryjnej bezawaryjnosci.po takim swapie mozesz zainwestowac w elektronike silnika gdyz kozysci z chipowania jednostki turbodoladowanej sa o wiele wieksze niz w przypadku silnika N/A. :LEXUS: :klucz: :LEXUS:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 01:32
autor: Ralfx
Generalnie stachu dobrze gada - samo programowanie Ci w benzynie wolnossącej gówno da. Oczywiście warto to zrobić jeśli coś modyfikujesz. Wszystko jest kwestia tego ile chcesz osiągnąc koni, ile wydac i co Cie bawi. Można splanować glowice, wyciąć katalizator, zrobić przelotowy wydech, dorobić ładny dolot zimnego powietrza i potem faktycznie warto to wystroić. Myślę że przy 2JZ-GE dodatkowe 50KM jak dobrze zrobione można byłoby uzyskać.
Jeśli chodzi o programowanie spalania po zakładaniu sprężarki to akurat tutaj jest to konieczność. Koszt w przedziale 1,5-7k w zależności od typu komputera.

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 08:27
autor: krzywydg
Macie racje, przejrzałem trochę inne fora i wszyscy piszą to samo co wy że tylko swap na 2jz-gte i wtedy ewentualnie chipowanie. Znalazłem coś takiego, nie za bardzo wiem o co chodzi, bo to jest jakiś czujnik pod filtr oleju czy coś?? Wiecie o co z tym chodzi http://www.clublexus.com/forums/perform ... jz-ge.html

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 11:13
autor: klexus
krzywydg pisze:Macie racje, przejrzałem trochę inne fora i wszyscy piszą to samo co wy że tylko swap na 2jz-gte i wtedy ewentualnie chipowanie. Znalazłem coś takiego, nie za bardzo wiem o co chodzi, bo to jest jakiś czujnik pod filtr oleju czy coś?? Wiecie o co z tym chodzi http://www.clublexus.com/forums/perform ... jz-ge.html
Czujnik cisnienia i temp oleju nic innego nie montuje sie w podstawę filtra

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 11:22
autor: Travis
a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro :)


P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 12:01
autor: klexus
Travis pisze:a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro :)


P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
najlepeij kupić cały zestaw z manialem, roboty dużo nie ma:) 2 dni góra.
co chcesz zmieniac w papierach?? nie masz nigdzie w dowodzie bitego nr silnika, bo te czasy juz dawno mineły, rząd stwierdzil ze silnik jest elementem wymiennym:):):) :biggrin2:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 12:15
autor: Travis
klexus pisze:
Travis pisze:a powiedzcie mi chciałbym wrzucić do mojego is 200 przykładowo 2jz gte, są do tego skrzynie w manualu? I jak dużo jest roboty przy takiej przekładce? Koszt takiego silnika z całym osprzętem?
Pozdro :)


P.S. jak jest później po takiej przekładce z ubezpieczeniem i dowodem rejestracyjnym? Domyślam się że trzeba gonić jak głupi i załatwiać nowe papiery?
najlepeij kupić cały zestaw z manialem, roboty dużo nie ma:) 2 dni góra.
co chcesz zmieniac w papierach?? nie masz nigdzie w dowodzie bitego nr silnika, bo te czasy juz dawno mineły, rząd stwierdzil ze silnik jest elementem wymiennym:):):) :biggrin2:

no ale np w dowodzie mam wbitą pojemność 1988cm3 a jak właduje już 3.0 to jest różnica... i ciekawi mnie to czy np podczas przeglądu panowie będą mieli też jakieś wonty. Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 12:59
autor: forest
Travis pisze:Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
nie... ale jak zdarzy się nieszczęście to Ci ubezpieczenia nie przyznają...... :rtfm:

Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy

: 28 mar 2011, o 13:10
autor: Travis
forest pisze:
Travis pisze:Druga sprawa z ubezpieczeniem, mam na auto o pojemności 2L a z tego co wiem 3L płaci się więcej... mogą to jakoś sprawdzić że zmieniłem silnik lub coś?
nie... ale jak zdarzy się nieszczęście to Ci ubezpieczenia nie przyznają...... :rtfm:

no właśnie także na dobrą sprawę lepiej jest im to zgłosić i bulić więcej ale przynajmniej jest to zabezpieczenie