Page 18 of 28
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 19 Apr 2016, o 18:30
by łuki88
CTR jest tak samo dobry jak 555. Jeśli występują to można brać śmiało.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 19 Apr 2016, o 21:39
by baniaq
Nie weryfikowałem tej tezy, bo potrzebowałem sworznie na już i kupiłem OEM w spoko cenie w ASO Poznań, ale MOOG sprzedaje sworznie 555 w swoich opakowaniach.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 24 Apr 2016, o 04:15
by GOLDI
http://allegro.pl/lexus-is200-99-05-swo ... 48993.html czy rzeczywiscie ten CTR taki dobry ? cena wiadomo nie jest wyznacznikiem... ale czasem idzie z nią jakość... w poprzednim samochodzie części zawieszenia CTR nie wspominam jako trwałe.
skoro Febi i TRW sa kiepskie.. a nie mamy szybko dostępu do OEM to czy ktoś montowa Yamato ? albo czy ktoś dłuzej na tych Moog'ach jeżdzi ?
Co ciekawe tutaj
http://allegro.pl/sworznie-wahacza-lexu ... 92973.html Moog na numerach Moog z za wielkiej wody
(
http://www.moog-suspension-parts.com/moog-k500066)
Na forach zza kałuży właśnie chwalą moogi, a u nas w Polsce to pod jakimiś innymi numerami seryjnymi występuje np. "TO-BJ-10639", ten numer pokrył mi się z nippartsem po głębszej analizie, oraz znalazlem adnotacje "China Suppliers"
wiec jak spomnieli przedmówcy, Moog to nie zawsze Moog

Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 24 Apr 2016, o 18:03
by łuki88
Yamato jest słabe. Tak jak oyodo i inne niby japońskie zamienniki. CTR był zawsze porównywalny do 555 bynajmniej w przypadku Hondy.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 24 Apr 2016, o 18:38
by Yarecki
łuki88 wrote:Yamato jest słabe. Tak jak oyodo i inne niby japońskie zamienniki. CTR był zawsze porównywalny do 555 bynajmniej w przypadku Hondy.
Miałem CTR w GS, wahacze i sworznie które wytrzymały 5 tyś kilometrów.
Zatem na moje doświadczenie to śmietnik.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 24 Apr 2016, o 21:28
by Pawełn
Jakbyś chciał CTR to nieco bliżej bo we Wrocławiu w firmie Autotech mają po 80 plnów,
a tym cenowo to już naprawdę niewiele brakuje do OEM, do których dostęp nie jest jakiś tam znowu najgorszy.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 29 Apr 2016, o 11:41
by baniaq
TRW pada przez to, że jest zamknięty taką metalową obejmą od strony wahacza. Obejma szybko się rozluźnia i dostaje się tam syf z drogi... Jak zdejmowałem zniszczony (bo luz był kosmiczny po ok. 20kkm) sworzeń, to obejma praktycznie spadła sama.
OEM ma dużo większą gumę i jakiś dodatkowy uszczelniacz w środku, dochodzi dokładnie do wahacza i przez to jest szczelna.
Polecam OEMy, zwłaszcza że kosztują po 220zł po zniżkach.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 29 Apr 2016, o 13:08
by Yarecki
baniaq wrote:TRW pada przez to, że jest zamknięty taką metalową obejmą od strony wahacza. Obejma szybko się rozluźnia i dostaje się tam syf z drogi... Jak zdejmowałem zniszczony (bo luz był kosmiczny po ok. 20kkm) sworzeń, to obejma praktycznie spadła sama.
OEM ma dużo większą gumę i jakiś dodatkowy uszczelniacz w środku, dochodzi dokładnie do wahacza i przez to jest szczelna.
Polecam OEMy, zwłaszcza że kosztują po 220zł po zniżkach.
Jak wyżej OEM albo regenerowany w dobrej firmie wyjdzie taniej a będzie lepszy niż każda "podróba" na rynku.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 29 Apr 2016, o 13:43
by baniaq
Także jeszcze raz podsumowując:
ostrzegam przed sworzniami o takiej konstrukcji:

Tak samo wygląda to we wcześniej wspomnianej aukcji:
http://allegro.pl/sworznie-wahacza-lexu ... 92973.html
Identyczny jest TRW.
Ten mniejszy pierścień się poluźnia i zsuwa.
Re: KU PRZESTRODZE Sworzeń wahacza IS 200
Posted: 29 Apr 2016, o 14:14
by kupiec1985
skoro Oyodo ma inną kontrukcję a kosztuje tyle co TRW (około 100pl) to jest lepszy ??
tak wygląda :
