
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak, to jedna z opcji , ktore biore pod uwage.
wątpię żeby zmiana w celu uzyskania ~ większego ekranu, nowszych multimediów etc. miała sens - masz dobre, zaufane, pewne auto gdybyś chciał lepiej ~ poproś w ASO żeby wymienili wszystkie płyny, filtry (np. paliwa), świece i się ciesz dalszym użytkowaniem, zmień opony na ładniejsze - masz bardzo fajne sensowne auto, sprawdzone na km i pewne - a to że jest 'starsze' 'brzydsze' - tobie ma służyć a nie sąsiadomMarslo wrote: ↑18 Jul 2023, o 09:22 Ja tez sie bije z myslami czy i na jakie auto zmieniac mojego RX F Sport 4 gen.
W tym tygodniu umowilem jazde probna KIA EV 6 , niestety maja tylko silnik 229 KM RWD w aucie demonstracyjnym , mnie interesuje wersja 325 kM GT Line AWD.
A w przyszlym tygodniu bede mial na 2 dni RX 450h+ , cene juz wynegocjowalem , teraz czas ostatecznej decyzji.
Mamy juz w domu PHEV zony tj NX 450h+, wiec moze skok na gleboka wode i pelny elektryk, KIA daje 7 lat gwarancji , zasieg srednio ok 400 km. Mamy panele PV w domu i w biurze , wiec koszty energii beda minimalne.
Serce jest za RX , ale cos mnie kusi na pelnego elektryka. Mam juz doswiadczenia z BMW i3 od 5 lat, wiem jakie sa wady i zalety aut elektrycznych.
A moze pojezdzic jeszcze troche moim RX z 2016 r IV gen ,mam pelne wyposazenie, 126 tys przebiegu i auto jezdzi lepiej, niz nowe
Po raz pierwszy nie wiem, czy warto zmieniac auto na nowe i nie mam pewnosci czy lepiej PHEV, czy juz czas na pelnego elektryka. RZ 450 e mnie nie przekonal ,KIA ma technologie 800 V i od 10 do 80 % laduje sie w 18 minut na szybkich ladowarkach, ktorych coraz wiecej. Poza tym 90 % czasu jezdze do 100 km od miejsca zamieszkania i ladowanie w domu/pracy wystarczy.
Jesli chodzi o RX to zawsze biore topowe wersje, zaczalem jezdzic RXami w 2007 r ( kiedys Prestige byl topowy, teraz Omotenashi ) i taki mam plan co do ew. RX 450 h+. Plus dach panorama, lubie doswietlic wnetrze wiosna i jesienia.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests