Page 12 of 13
Re: światła blade scan
Posted: 13 Nov 2024, o 05:59
by Bart374
odoja wrote: ↑11 Nov 2024, o 23:57
nethobbit wrote: ↑31 Oct 2024, o 10:46
Od siebie dodam że nikt mi nie bije długimi podczas jazdy przy włączonym "wycinaniu". Po odpaleniu silnika reflektory robią coś w rodzaju animacji świetlnej najpierw ruch góra dół a potem pionowy pas przesuwający się chyba od lewej do prawej. Podejrzewam że to jakiś rodzaj kalibracji. Może ktoś napisze jak to jest w samochodzie który wg katalogu nie ma świateł BS. Kolejne spostrzeżenie to fakt że w trybie AUTO światła na pustej drodze nie bija tak daleko jak w przypadku manualnego przełączenia na drogowe.
Ja nie widzę różnicy w trybie auto czy bez jak włącze drogowe. Święca tak samo daleko , to byłoby głupie gdyby było inaczej. Sprawdzałem wczoraj wieczorem na ciemnej drodze.
Ale powiem wam, że jeździłem ponownie nową e klasą, i w sumie cała technologia w obu autach niczym nie różni sie, mają to samo i działa tak samo praktycznie. Ale odnosnie świateł, to w mesku jest prawdziwa magia

. Wycianją pod sama dupę praktycznie i na kształt auta z naprzeciwka. Plus pozostale auta jak są jeszcze jakieś. Absolutna rewelacja. Mam nadzieję, że lex pójdzie ze światłami do przodu w fl albo w kolejnej generacji bo w tym aspekcie to jest przepaść na korzyść mercedesa.
Nie od dziś wiadomo że światła Lexusa odstają lata świetlne od Audi, Merca i BMW

Re: światła blade scan
Posted: 13 Nov 2024, o 09:04
by BladyMW
No już bez przesady. Nie bardzo rozumiem czego wam w nich brakuje? Wyłączają się w losowych momentach, świecą na czarno??

Przepaść to była między zwykłymi żarówkami a pierwszymi xenonami, a teraz co najwyżej to są drobne pierdoły, które świecą ciut szerzej, ciut jaśniej, ciut bliżej, ciut dalej - wybierz losowe.
Re: światła blade scan
Posted: 13 Nov 2024, o 11:09
by nethobbit
Ja nie widzę różnicy w trybie auto czy bez jak włącze drogowe. Święca tak samo daleko , to byłoby głupie gdyby było inaczej. Sprawdzałem wczoraj wieczorem na ciemnej drodze.
Dziwne dla mnie w trybie auto po pchnieciu wajchy do przodu aby właczyc drogowe pojawia sie wiecej swiatła na górze
Re: światła blade scan
Posted: 13 Nov 2024, o 13:09
by odoja
Bart374 wrote: ↑13 Nov 2024, o 05:59
Nie od dziś wiadomo że światła Lexusa odstają lata świetlne od Audi, Merca i BMW
W sumie jeszcze przez moment, bo nie wiem gdzie mogą iść z tymi światła dalej...także pewnie po jakichs liftach albo przy nastepnej generacji już wszystkie będą miały takie same światła.
Re: światła blade scan
Posted: 13 Nov 2024, o 18:35
by settlerk
Bart374 wrote: ↑13 Nov 2024, o 05:59
Nie od dziś wiadomo że światła Lexusa odstają lata świetlne od Audi, Merca i BMW
Zgadzam się, blade scan nie robią efektu wow ale solidnie oświetlają to co trzeba. Taka domena Japończyków. Wspomniane wyżej marki to "gadżeciarze"

za coś trzeba uzasadniać wyższą cene

Sporo mieszkałem na "wsi z prawami miejskimi" i zwracam szczególną uwagę na bajery w oświetleniu auta ale większość znajomych mają to w gdzieś bo jeżdżą głównie po stolicy więc nawet niektórzy z nich nie wiedzą jak ich Audi matrix w praktyce działają.
Re: światła blade scan
Posted: 14 Nov 2024, o 10:37
by BladyMW
... ponieważ najczęściej wsiadasz w auto, uruchamiasz i jedziesz. A nocą masz widzieć wyraźnie i nie oślepiać tych z naprzeciwka. Ja mam tu w biurze miglanca, który dopłacił kupę siana do full matrixów, ale nie wiem kiedy on z nich w pełni skorzysta, jak nie lubi jeździć w nocy a auto w 90% na miasto

No ale miał kaprys, to zamówił, jego święte prawo. Serio jeździłem ostatnio sporo grupą VAG, od nowych superbów przez A6C8 i te wynalazki owszem, świecą dobrze, ale nie świecą ani dwa razy lepiej, ani dwa razy jaśniej, ani dwa razy szybciej wycinają, żeby je określać mianem "przepaści".
Re: światła blade scan
Posted: 22 Nov 2024, o 13:38
by odoja
Z tym się zgodzę, w lexie świecą tak samo jasno jak każde inne (nie widzę np, róznicy jasności w porówaniu z nową e klasą czy odległością etc.) jedynie w lepszym wycinaniu siłą rzeczy. Lex ma troszkę do nadrobienia w tym temacie, ale fakt, przepaści nie ma i nie będzie, bo za dużo już ze światłami robić nie mogę, no chyba, że zaczną projektować yootuba na asfalcie...co by mnie wcale nie zdziwiło biorąc pod uwagę co producenci z braku pomysłów zaczynają wciskać do aut( vide audi i granie w gierki na postoju pedałami gazu i hamulca,hahah

).
Re: światła blade scan
Posted: 24 Nov 2024, o 23:57
by settlerk
Re: światła blade scan
Posted: 25 Nov 2024, o 00:04
by Chcelexusa
nethobbit wrote: ↑13 Nov 2024, o 11:09
Ja nie widzę różnicy w trybie auto czy bez jak włącze drogowe. Święca tak samo daleko , to byłoby głupie gdyby było inaczej. Sprawdzałem wczoraj wieczorem na ciemnej drodze.
Dziwne dla mnie w trybie auto po pchnieciu wajchy do przodu aby właczyc drogowe pojawia sie wiecej swiatła na górze
U mnie po pchnieciu wajchy swiatla swieca dalej I wyzej niz w trybie auto. Bardzo to denerwujace bo czesto kiedy nic przedemna ani z naprzeciwka nie jedzie, musze sam wlaczac dlugie co wypacza istnienie trybu auto...
Re: światła blade scan
Posted: 26 Nov 2024, o 01:36
by Plexus
Potwierdzam. Światła włączone z ręki świecą wyżej i chyba mocniej.
Czy ktoś wie, dlaczego są tak skonstruowane?
Czy ma to jakiś cel?