Re: światła blade scan
Posted: 1 Nov 2024, o 19:15
Myslę że wszelkie wątpliwosci zostaly juz rozwiane i potwierdzaja sie informacje z japonskiej strony Lexusa ktore modele mają reflektory BladScan a które nieNova wrote: ↑2 Nov 2024, o 22:16 Ponieważ światła są dla mnie szczególnie istotne przy wyborze wyposażenia auta, (zamówiłem RX 500h F Sport) przed zakupem upewniłem się (zapewnienie dostawcy + jazda testowa w nocy) że reflektory wykonane są w technologii BladeScan.
Potwierdzeniem tego jest zapis w specyfikacji dołączonej do zamówienia:
„Bezpieczeństwo i nowe technologie… Adaptacyjne świata drogowe BladeScan (AHS)…”
Z tego co się dowiedziałem – technologia nie stosowana w NX.
Pozdrawiam
Doskonale widać że sekwencja jest inna niż w przypadku AHS!nethobbit wrote: ↑1 Nov 2024, o 19:28 Własnie to zrobiłem
https://youtu.be/Fb4HhMdU_UA?feature=shared
Jest podobnie, to co pokazałeś to poprzednia generacja AHS. Teraz moduł matrix czy jak to tam nazwać jest w osobnej soczewce.BladyMW wrote: ↑8 Nov 2024, o 09:51 Załącza i wyłącza poszczególne diody. To chyba to : https://www.youtube.com/watch?v=YsSzsKM3wQU
Ja nie widzę różnicy w trybie auto czy bez jak włącze drogowe. Święca tak samo daleko , to byłoby głupie gdyby było inaczej. Sprawdzałem wczoraj wieczorem na ciemnej drodze.nethobbit wrote: ↑31 Oct 2024, o 10:46 Od siebie dodam że nikt mi nie bije długimi podczas jazdy przy włączonym "wycinaniu". Po odpaleniu silnika reflektory robią coś w rodzaju animacji świetlnej najpierw ruch góra dół a potem pionowy pas przesuwający się chyba od lewej do prawej. Podejrzewam że to jakiś rodzaj kalibracji. Może ktoś napisze jak to jest w samochodzie który wg katalogu nie ma świateł BS. Kolejne spostrzeżenie to fakt że w trybie AUTO światła na pustej drodze nie bija tak daleko jak w przypadku manualnego przełączenia na drogowe.