Page 2 of 2
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 2 Sep 2014, o 18:21
by michalWro
Nowe tarcze+klocki rozwiązały problem.
Jest jeszcze leciutkie bicie, ale to podobno kwestia wyważenia.
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 2 Sep 2014, o 18:55
by Yarecki
Nie spotkałem jeszcze "japońca" który nie ma problemów z hamulcami, jakaś plaga i te bicia na kierze, w europejskich markach jakoś to ogarniają lepiej hmmm.
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 3 Sep 2014, o 16:42
by owczar
Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości
Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 3 Sep 2014, o 18:04
by michalWro
Bije podczas jazdy.
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 3 Sep 2014, o 19:55
by Yarecki
owczar wrote:Dokładnie. W BMW stockowe hamulce pozwalają zatrzymać auto z każdej prędkości, a w Japończyku trzeba bardzo uważać żeby nie pogiąć tarcz. Może przez ograniczenia w JP. Może założenia są takie by zatrzymywały auta z dozwolonych prędkości
Jesli bije tylko podczas hamowania to nie kwestia wyważenia. Albo krzywe piasty, albo źle oczyszczone. U siebie ostatnio poprawiałem robotę po serwisie w Danii. Piasty były źle doczyszczone i przez to tarcza krzywo przylegała do piasty.
ja bym ich nie tłumaczył, wiedząc, że auto idzie na rynek europejski powinno być do niego przystosowane.
Po co komu 300 kucy z ciężkim V8 który bardzo łatwo się napędza by później nie móc tego zatrzymać

.
Zerkam sobie czasem na tylne tarcze w różnych markach i w BMW szczególnie nowszych tylna tarcza jest naprawdę spora, no pewnie w kiekszości zaciski to monoblok, któy jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż pływający klocek.
Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 4 Sep 2014, o 09:43
by owczar
Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy
W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą

Re: LS400 - bicie na kierownicy
Posted: 4 Sep 2014, o 10:22
by Yarecki
owczar wrote:Nie tłumaczę ich, po prostu zastanawiam się skąd takie buble w aucie tej klasy
W LS430 pomijając już tarcze- bo podobne są w BMW7 z tego samego okresu, to klocki hamulcowe są po prostu bardzo małe. W tej chwili mam jeszcze połowę okładzin, ale w dłuższą trasę kupiłem zapasowe, bo mam wrażenie, że zaraz się skończą

