Page 2 of 2
Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 21 Jul 2014, o 21:52
by ledziu
Ale mowa była tylko o strojeniu więc i tak nic nie zrobisz przy ge... nie wspominając o emu...

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 21 Jul 2014, o 22:15
by bamss
hehe no tak

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 22 Jul 2014, o 15:53
by Yarecki
No a może skoro Ledziu "się myli" to powiesz nam co tym setem osiągniesz w fabrycznym motorze.pomogę byś się nie trudził wielkie ale to bardzo wielkie nic

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 22 Jul 2014, o 20:57
by carinus
lexusgs300anglik wrote:Chodzi mi o zwiększenie silnika, a o zmianie mapy w silniku to na internecie czytałem...
Jeżeli nie dostarczysz silnikowi jakimś sposobem większej dawki powietrza,to zapomnij o zwiekszeniu mocy.Poczytaj inne wątki o problemach ze zwiększaniem mocy w silnikach atmosferycznych i dlaczego inaczej się nie da,i nie opłaca.
Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 22 Jul 2014, o 22:20
by michalllw
Sorki że tak z innej beczki ale co to może być ?
Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 23 Jul 2014, o 08:40
by bamss
panowie da sie ale trzeba pogrzebac troche w silniku. inny walek zawory polerowanie dolotow wylotow samym softem tez by sie delikatnie dalo zwiekszyc ale po prostu nie oplaca sie przyrost okolo 10koni a cena duza
Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika
Posted: 23 Jul 2014, o 09:37
by ledziu
bamss wrote:panowie da sie ale trzeba pogrzebac troche w silniku. inny walek zawory polerowanie dolotow wylotow samym softem tez by sie delikatnie dalo zwiekszyc ale po prostu nie oplaca sie przyrost okolo 10koni a cena duza
Bardzo mocno skrótowo ale potwierdzam tak jest
Chociaż różne są opinie co do tych polerowanek....
Żeby nie wchodzić w szczegóły to o czym wszyscy mówią czyli przygotowanie n/a pod większego pałera to jeden problem i jedna mitologia

a sama jazda to drugi problem i druga fikcja ponieważ odczucie minimalnego wzrostu mocy graniczy z cudem....więc jak czytam opisy o wydobywaniu konia po koniu to śmiać mi się chce w jakiej błogiej nieświadomości żyja użytkownicy tych aut.
Dlatego śmiem twierdzić że 3/4 tuningu jest typową ściemą kultywowaną na potrzeby kierowców i nie ważne czy to chodzi o auta n/a czy turbo wszystkich łączy chęć posidania sryliona kuni i najlepiej za darmo...
P.S.
Ostatnio czytałem opis zabiegu na silniku LS6 V8 wyywalenia katów bo to takie jest super

efekt 1km więcej i to nie wiadomo w którym momencie.
