Page 2 of 2

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 21 Jul 2014, o 21:52
by ledziu
Ale mowa była tylko o strojeniu więc i tak nic nie zrobisz przy ge... nie wspominając o emu... :biggrin2:

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 21 Jul 2014, o 22:15
by bamss
hehe no tak :)

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 22 Jul 2014, o 15:53
by Yarecki
bamss wrote:ledziu jak nie jak tak http://www.suprastore.com/aememsv2plnp.html :)
No a może skoro Ledziu "się myli" to powiesz nam co tym setem osiągniesz w fabrycznym motorze.pomogę byś się nie trudził wielkie ale to bardzo wielkie nic :biggrin2:

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 22 Jul 2014, o 20:57
by carinus
lexusgs300anglik wrote:Chodzi mi o zwiększenie silnika, a o zmianie mapy w silniku to na internecie czytałem...
Jeżeli nie dostarczysz silnikowi jakimś sposobem większej dawki powietrza,to zapomnij o zwiekszeniu mocy.Poczytaj inne wątki o problemach ze zwiększaniem mocy w silnikach atmosferycznych i dlaczego inaczej się nie da,i nie opłaca.

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 22 Jul 2014, o 22:20
by michalllw
Sorki że tak z innej beczki ale co to może być ?

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 23 Jul 2014, o 08:40
by bamss
panowie da sie ale trzeba pogrzebac troche w silniku. inny walek zawory polerowanie dolotow wylotow samym softem tez by sie delikatnie dalo zwiekszyc ale po prostu nie oplaca sie przyrost okolo 10koni a cena duza

Re: Lexus GS300 MK2 zmiana mapy silnika

Posted: 23 Jul 2014, o 09:37
by ledziu
bamss wrote:panowie da sie ale trzeba pogrzebac troche w silniku. inny walek zawory polerowanie dolotow wylotow samym softem tez by sie delikatnie dalo zwiekszyc ale po prostu nie oplaca sie przyrost okolo 10koni a cena duza
Bardzo mocno skrótowo ale potwierdzam tak jest :biggrin2:
Chociaż różne są opinie co do tych polerowanek....


Żeby nie wchodzić w szczegóły to o czym wszyscy mówią czyli przygotowanie n/a pod większego pałera to jeden problem i jedna mitologia :doh: a sama jazda to drugi problem i druga fikcja ponieważ odczucie minimalnego wzrostu mocy graniczy z cudem....więc jak czytam opisy o wydobywaniu konia po koniu to śmiać mi się chce w jakiej błogiej nieświadomości żyja użytkownicy tych aut.

Dlatego śmiem twierdzić że 3/4 tuningu jest typową ściemą kultywowaną na potrzeby kierowców i nie ważne czy to chodzi o auta n/a czy turbo wszystkich łączy chęć posidania sryliona kuni i najlepiej za darmo... :down:


P.S.

Ostatnio czytałem opis zabiegu na silniku LS6 V8 wyywalenia katów bo to takie jest super :biggrin2: efekt 1km więcej i to nie wiadomo w którym momencie. :laugh1: