Page 2 of 7

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Aug 2013, o 17:06
by Pawełn
mikrus wrote:U mnie do dziś sąsiedzi ze mną nie rozmawiają...
He he dobre :biggrin2: jeszcze jedno zastosowanie lexa, dobry sposób na namolnych sąsiadów :ok:

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Aug 2013, o 17:33
by p123
Panowie, dziękuję za odzew. Czytam i czytam, ale patrzę na Wasze auta i widzę że nikt nie skusił się na SC mimo że na 100% daliście za swoje Lexy więcej. Powiem wprost, straszną mam ochotę zrobić coś na zdrowy rozum szalonego i jeśli nikt z Was mi nie powie że to słaby pomysł, to w weekend pojadę do Zduńskiej po Lexa. No chyba że ktoś mnie ubiegnie ...
Piotr

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Aug 2013, o 18:25
by baniaq
Jak są chęci i pieniądze, to nie widzę przeciwwskazań, powodzenia :ok:

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Aug 2013, o 21:51
by mikrus
czasem w życiu trzeba być szalonym :)
na forum chyba janasek ma SC400

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Aug 2013, o 22:57
by ledziu
Największym problemem Polaków jest totalny brak świadomości motoryzacyjnej+mitomania.
Oczywiście dochodzą jeszcze taki tematy jak np: chęć szpanowania a SCek jest stary, albo brak gotówki i tylko leasing... można wymieniać i wymieniać.
Z jednej strony kiepsko a z drugiej kupujący jak się zna to może wyrwać fajną furę w dobrej cenie.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Aug 2013, o 23:49
by k0zz
michalm320 wrote: Może jest uważany za mniej prestiżowy niż S klasa, czy BMW 7...
Tak mi się wydaje, że jest mniej prestiżowy, pewnie głównie dlatego że jest mniej znany.
Ludzie którzy mają kupę kasy biorą merce i beemki - każdy wie że to droga i luksusowa fura.
Gdyby mnie było stać na samochód za kilka setek tysięcy PLN to brałbym Astona / Jaguara / Lexa - kolejność przypadkowa.
Na tą chwile marzy mi sie LS 600h full wersja :)

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 1 Sep 2013, o 20:20
by jarekrk
Jak jest z utrzymaniem SC400? Ktoś napisał, że taniej niż e36 ale traktuje to jako żart
Na allegro częsci jest bardzo mało, a jak wygląda w hurtowaniach sprawa?
Silnikowo to jest jak LS400, więc tu chyba jest spoko a jak inne rzeczy?

Powiem, że korci mnie aby na wiosne sprzedać E46 i właśnie chce znów coś japońskiego kupić(musi być RWD i szybciej jeździć niż obecne moje 323-no ta bene tylko z tego powodu 2 lata temu nie kupiłem 200isa tylko e46)teraz myślę nad 3 autami 200sx(s13-14 obojętne ale musi być SR motor)- supra MK3- i lex SC400.
Najbardziej kręci mnie SC bo po pierwsze V8 po drugie pięknie wygląda, tylko aby co kol wiek sie o tym aucie dowiedzieć to ciężko jest.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 1 Sep 2013, o 21:36
by ledziu
jarekrk wrote:Jak jest z utrzymaniem SC400? Ktoś napisał, że taniej niż e36 ale traktuje to jako żart
Na allegro częsci jest bardzo mało, a jak wygląda w hurtowaniach sprawa?
Silnikowo to jest jak LS400, więc tu chyba jest spoko a jak inne rzeczy?

Powiem, że korci mnie aby na wiosne sprzedać E46 i właśnie chce znów coś japońskiego kupić(musi być RWD i szybciej jeździć niż obecne moje 323-no ta bene tylko z tego powodu 2 lata temu nie kupiłem 200isa tylko e46)teraz myślę nad 3 autami 200sx(s13-14 obojętne ale musi być SR motor)- supra MK3- i lex SC400.
Najbardziej kręci mnie SC bo po pierwsze V8 po drugie pięknie wygląda, tylko aby co kol wiek sie o tym aucie dowiedzieć to ciężko jest.
Wszystko zależy w jakim stanie kupisz auto i ile będziesz nim jeździł. Akurat w przypadku SCka przy określonym sposobie użytkowania i serwisowania jestem w stanie uwierzyć że poziom wymagań finansowych będzie na poziomie e36.

P.S.
S13 z SRem zapomnij chyba że SWAP a s14 całkowicie różny od SCka a do tego sam w sobie SR jest takim sobie silnikiem.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 1 Sep 2013, o 22:48
by jarekrk
oczywiście, że wchodzi w gre swap w opcji z S13, ale dużo bardziej wolałbym kupić dobrą S14tke.
ledziu wrote:Wszystko zależy w jakim stanie kupisz auto i ile będziesz nim jeździł. Akurat w przypadku SCka przy określonym sposobie użytkowania i serwisowania jestem w stanie uwierzyć że poziom wymagań finansowych będzie na poziomie e36.

P.S.
S13 z SRem zapomnij chyba że SWAP a s14 całkowicie różny od SCka a do tego sam w sobie SR jest takim sobie silnikiem.

Przy jakim sposobie użytkowania auta taki niski koszt utrzymania auta będzie?
W moim przypadku w rodzinie jest drugie auto którym częściej się przemieszczam z żoną po mieście, więc ja w swoim aucie w ostatnim roku zrobiłem 5000km, zakładam, że autem które bym teraz kupił czyli przykładowo SC400 też w ciągu roku nie zrobię więcej kilosów.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 1 Sep 2013, o 23:16
by turkus
Travis wrote:Jak kupiłem IS200 to teść się pytał co to za marka w ogóle jest? Chińska?
U mnie pan na strzeżonym jak zobaczył auto to zrobił oczy jak 5 zł i na plakietce napisał "LEXUX" :)