Page 2 of 2

Re: Tuleje

Posted: 20 Aug 2013, o 08:22
by tofex
Yarecki wrote:Ok wszystko fajnie ale nie robia tulei pływających niestety :(
Ja wczoraj wymieniałem tuleje pływające z tyłu, te do których idzie wahacz poprzeczny. (LS 400) Operacja trwała 3,5 godz. z czego 2.5 to pozbycie się starych. Lewa strona czasem trochę trzeszczała i popukiwała, prawa była w tragicznym stanie(cała zardzewiała), ale było cicho.
Wymiana kosztowała 320 zł. Ze 4 lata temu robiłem u nich tuleje do których idzie wahacz wzdłużny, i do teraz jest super :ok: Kompletna regeneracja wahacza górnego to ok. 250 zł z demontażem i montażem. Mechanik twierdzi, że bardzo rzadko nie są w stanie czegoś dorobić. Mają całą szafę różnych tulei, które czasem pasują od razu, a czasem trzeba je lekko obrobić.
Na robotę dają rok gwarancji, bez limitu kilometrów.
Jakby ktoś chciał się wybrać w okolice Szczecina oto adres:

http://www.gagarin.com.pl/specjal.htm

Re: Tuleje

Posted: 24 Aug 2013, o 09:29
by sandr
Wczoraj wymieniałem tuleje pływające tylnej piasty. W odróżnieniu od kolegi tofex - zakupiłem tuleje pływające
FEBEST - TAB 124Z (hurt ok. 60 zł/szt. brutto), wg oświadczenia producenta powinny wytrzymać ok. 60.000 km.
Image


Potwierdzam, usunięcie starych to straszna rzeźba... ale, w moim przypadku zdecydowanie warto było to zrobić.
Aha, prawdopodobnie tuleja FEBEST - TAB 124Z pasuje również do IS200/300 oraz RX...
Image
____________________________________________________________________

Dla zainteresowanych - mam do odsprzedania nast. fabrycznie nowe tuleje FEBEST:

- TAB 292 -> 2 szt. (57 zł/szt.*)
- TAB 293 -> 2 szt. (50 zł/szt.*)
- TAB 123 -> 1 szt. (55 zł/szt.*)

* cena brutto, dochodzi koszt wysyłki