Page 2 of 3

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 14 May 2013, o 11:14
by Travis
Jak coś to mam na sprzedaż 4 biegowy automat z 1jz gte ;)

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 14 May 2013, o 12:31
by ledziu
lukaszb24 wrote: Turbo bedzie nowe za dobre pieniadze od Volvo s80 3.0 Turbo ktore wystarcza do 380 km.
A masz jakiś wykres z hamki z połączenia tego turbo z JZem przy Twoim setup-ie?

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 14 May 2013, o 13:12
by lukaszb24
Nie. A moze inaczej co bys zaproponowal w miare rozsadnej cenie.

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 14 May 2013, o 15:40
by BeeMiX
Walbro wejdzie bez problemu. Regulator cisnienia paliwa by sie przydal zeby troche podniesc cisnienie na listwie. Skrzynie wspomóż dużą chłodnicą oleju. Cooler najfajniej było by znaleźć np. z EVO X, są wydajne i dobre jakościowo. Ecumaster DET III z 3 barowym map sensorem. Teraz bym wrzucił tylko regulator i walbro, jak braknie paliwa to się będziesz martwił wtryskami, ale na te 350KM powinny ogarnąć. Zresztą wyjdzie przy strojeniu. Skrzynia od 1JZ nie będzie działać z tym, nie na seryjnym kompie.

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 14 May 2013, o 16:10
by lukaszb24
BeeMiX wrote:Walbro wejdzie bez problemu. Regulator cisnienia paliwa by sie przydal zeby troche podniesc cisnienie na listwie. Skrzynie wspomóż dużą chłodnicą oleju. Cooler najfajniej było by znaleźć np. z EVO X, są wydajne i dobre jakościowo. Ecumaster DET III z 3 barowym map sensorem. Teraz bym wrzucił tylko regulator i walbro, jak braknie paliwa to się będziesz martwił wtryskami, ale na te 350KM powinny ogarnąć. Zresztą wyjdzie przy strojeniu. Skrzynia od 1JZ nie będzie działać z tym, nie na seryjnym kompie.
Ale skrzynie chcialbym zostawic seryjna czy ona do max 350 powinna wytrzymac ??

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 14 May 2013, o 17:50
by ledziu
lukaszb24 wrote:
Ale skrzynie chcialbym zostawic seryjna czy ona do max 350 powinna wytrzymac ??
NajgroXniejszy dla skrzynki bedzie Nm jeżeli nie poszalejesz to będzie gitara.

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 24 May 2013, o 23:40
by lukaszb24
Jezeli ktos gdzies znalazl w necie info na podobny projekt to niech wrzuci linka bo ciagle zbieram info na ten temat

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 25 May 2013, o 23:04
by BeeMiX
Skrzynia powinna wytrzymać jak jej zapodasz dodatkowa chlodnice. Ta od 1JZ tak po prostu nie podejdzie chyba ze chcesz zalozyc Suprastick'a...

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 5 Aug 2013, o 16:56
by Roz
Hmmm, walbro 255 wytrzyma do 400KM max, wtrysk raczej nie da rady ugryzc 350KM bo jego pojemnosc to ~265 w oryginale z vvti, korba to najslabszy element ale obrobi do takiego setupu i tłok ktory splonie z braku paliwa, takie moje zdanie ale kazdy temat jest inny i inaczej trzeba dzialac.

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

Posted: 7 Feb 2014, o 18:55
by zgooras
jak postepy? udalo sie uturbic? Pisz jakie rezultaty, szczegolnie interesuje mnie jak przeszedlez przez vvti i na czym wystrojone. Ktory rok silnika?