Page 2 of 2
Re: Godny nastepca ?
Posted: 7 Jan 2011, o 01:12
by lukas78
Czarek temat podatności na gaz silników z wtryskiem bezpośrednim w wielkim skrócie nakreślił kolega konik80
bezpośredni wtrysk - to jest dość skomplikowany temat dla instalacji gazowych - póki co wiem, że BRC zrobiło instalkę do bezpośredniego wtrysku PB.
Jest to normalna instalacja sekwencyjna IV generacji - czyli pośrednia w fazie lotnej z tym , że komputer gazowy ma dużo więcej do roboty - pomijając obszerny temat modulacji czasu wtrysków PB, gdzie musi co któryś cykl wtrysku zamiast LPG uruchomić wtrysk PB, efekt jest taki, że zużywa się LPG i PB jednocześnie, także te instalacje nie cieszą się popularnością i osobiście nie wiem kto je sobie zakłada??????????
Osobiście temat ten również zgłębiałem i tak naprawdę jest mi ciężko doszukać się w tym wymiernych oszczędności biorąc pod uwagę dodatkowo wysoki koszt instalki.
Mi również się BARDZO podoba GS mk3 , ale niestety prawda jest taka, że przy tej klasie samochodu na zbytnią ekonomie nie ma co liczyć.

Re: Godny nastepca ?
Posted: 9 Jan 2011, o 22:42
by barteg10gg
Według mojej wiedzy w GSIII jest bezpośredni wtrysk.Co do spalania to przy normalnej nodze średnie ok 11l/100 km spokojnie osiągalne,oprócz dużego miasta i korków bo tam 15-16 litrów.Trasa ok.8- 8,5,przy prędkościach do ok.110-120km/h,autostrada 160 km/h ok.9,5 litra.Takie wyniki są u mnie przy moim normalnym stylu jazdy.Wyniki generalnie naprawde dobre dla ludzi znających temat. Temat części zamiennych wypada blado-praktycznie nic nie można dostać,mówie oczywiście o porządnych producentach a nie no name.Nawet filtra oleju nie dostałem.Części w ASO są oczywiście drogie,choć wspomniany filtr zaskoczył mnie pozytywnie(50 PLN).Płyny eksploatacyjne też da się przeżyć.Brałem do mostu i skrzyni.Pozostałe części nie eksploatacyjne drogie na szczęście rzadko potrzebne.Generalnie naprawde polecam auto,ma wszystkie cechy z których Lexus słynie,nie jest też awaryjny.Utrzymuję jednak swoją opinię,że nie jest tak odporny jak poprzednia generacja więc musisz się liczyć że kupując go z przebiegiem rzędu 170 tkm pewne rzeczy będą w niedługim czasie do wymiany, jak choćby zawieszenie,gdzie koszt na oryginałach to spory wydatek a porządnych zamienników brak.Sprawdziłbym ten egzemplarz dokładnie i rozważył zakup mimo przebiegu.Jeśli masz jakieś pytania służe pomocą ,nawet jazdą próbną bo nie masz daleko.Pozdro
Re: Godny nastepca ?
Posted: 10 Jan 2011, o 08:46
by janasek
Znalazłem info, że GS300 na USA miał wzwykły wielopunktowy wtrysk paliwa (3GR-FE) oferowany chyba do 2008 roku, natomiast od początku 2005 roku w Europie mimo takiej samej pojemności i układu cylindrów było oferowane V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa (3GR-SE). Wersja na USA miała 220 KM a na Europę 249.
Pozdro
Re: Godny nastepca ?
Posted: 11 Jan 2011, o 21:49
by Thorgal1
barteg10gg wrote:Według mojej wiedzy w GSIII jest bezpośredni wtrysk.Co do spalania to przy normalnej nodze średnie ok 11l/100 km spokojnie osiągalne,oprócz dużego miasta i korków bo tam 15-16 litrów.Trasa ok.8- 8,5,przy prędkościach do ok.110-120km/h,autostrada 160 km/h ok.9,5 litra.Takie wyniki są u mnie przy moim normalnym stylu jazdy.Wyniki generalnie naprawde dobre dla ludzi znających temat. Temat części zamiennych wypada blado-praktycznie nic nie można dostać,mówie oczywiście o porządnych producentach a nie no name.Nawet filtra oleju nie dostałem.Części w ASO są oczywiście drogie,choć wspomniany filtr zaskoczył mnie pozytywnie(50 PLN).Płyny eksploatacyjne też da się przeżyć.Brałem do mostu i skrzyni.Pozostałe części nie eksploatacyjne drogie na szczęście rzadko potrzebne.Generalnie naprawde polecam auto,ma wszystkie cechy z których Lexus słynie,nie jest też awaryjny.Utrzymuję jednak swoją opinię,że nie jest tak odporny jak poprzednia generacja więc musisz się liczyć że kupując go z przebiegiem rzędu 170 tkm pewne rzeczy będą w niedługim czasie do wymiany, jak choćby zawieszenie,gdzie koszt na oryginałach to spory wydatek a porządnych zamienników brak.Sprawdziłbym ten egzemplarz dokładnie i rozważył zakup mimo przebiegu.Jeśli masz jakieś pytania służe pomocą ,nawet jazdą próbną bo nie masz daleko.Pozdro
nie daleko? znaczy gdzie stacjonujesz ... bo nie masz uzupełnionego profilu.