Page 2 of 7
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 16:27
by Gontareek
marek_wasowicz wrote: ↑5 Oct 2023, o 16:24
Za 180 pewnie nie kupisz,ale podstawowy Elegance cennikowo 227 tys. odejmij 7,3%, który się należy każdemu, 2,5% myślę,że spokojnie utargujesz i masz 200 tys.
Dzięki ! W takim wypadku zdecydowanie warto dopłacić te 18k i mieć wersję Prestige

Dam znać po jazdach próbnych UX/NX.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 16:36
by slawham
Do niedawna jeździłem UX 250h Style Edition.(pakiet niemiecki więc może różnić się od polskiego)
Potwierdzam mały bagażnik, rodzina 2 osobowa bez dzieci, a i tak za mały, dlatego zmiana na NX 450h+ F-Sport.
Ale nie brał bym golasa tylko dobre wyposażenia, wydaje mi się że te dodatkowe bajery są tego warte. Duży wyświetlacz, UHD, reflektory multiLED przede wszystkim robią robotę, a pakiet F-Sport genialny.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 16:38
by pss
Pomyśleć, że kiedyś NX 2.0t kosztował 165k+ lakier w sensownym wyposażeniu i bez targowania:
http://d3rvezpmgp265q.cloudfront.net/le ... 703034.pdf
; )
Ten UX jest straszliwie mały, a kosztuje... wolał bym wziąć Corolle w fajnej wersji w tym budżecie
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 16:41
by Ghotti
Na wyprzedazy starego NX impression hybryda był po 180k 4x4 czyli taki prestige który teraz stoi 240 … tanio to już było
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 16:42
by Ghotti
Gontareek wrote: ↑5 Oct 2023, o 16:11
Ghotti wrote: ↑5 Oct 2023, o 16:08
Osobiście jak mi się fajnie Lexusem NX jeździ i lubię tą markę to niedałbym 180 koła za UX, wziąłbym segment niżej i np pełną opcje C5 Aircross można kupić za 130 koła w benzynie, Tiguan, Grandland czy cokolwiek innego. Od fajnie doposażonego UX wolałbym nawet gołego NX za 180 koła ~~
Gdzie można znaleźć podstawowego NX-a za 180k ? Prosiłem właśnie osobę z LExusa o przygotowanie oferty na bazowy model to powiedział, że cenowo wychodzi bardzo podobnie jak za wersję Prestige, która jest teraz o wiele bardziej zrabatowana.
Dziękuje Wam bardzo za pomoc, najprawdopodobniej wezmę NX-a. Dzisiaj mam jazdy testowe
Musisz dostać flotowy rabat na taka cenę
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 16:48
by pss
Ghotti wrote: ↑5 Oct 2023, o 16:41
Na wyprzedazy starego NX impression hybryda był po 180k 4x4 czyli taki prestige który teraz stoi 240 … tanio to już było
taaaak to były piękne ceny, za 300k można było wyrwać fajnego RX 450h -
http://d3rvezpmgp265q.cloudfront.net/le ... 681939.pdf
A teraz za 200k sprzedają UX do którego nie mieści się walizka do bagażnika
Ale podpowiadając w Toyocie da się zrobić flotę dla "dwóch aut" więc można zrobić wspólny zakup z szwagrem ; )
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 17:03
by Ghotti
w Lexusie też

kwestia handlowca. Mam swojego NX i mój handlowiec może mi drugiego sprzedać na flote

stawiam iż sprzedaż im mocno siadła. Takie moje przeczucie.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 17:10
by marek_wasowicz
Zgadzam się z Ghottim. Jeśli nie wydarzy się coś nieprzewidzianego ( gorszego niż pandemia, wojna itp ) to myślę, że w przyszłym roku na jesień wrócą wyprzedaże rocznikowe, a Lexus w tych wyprzedażach dawał duże rabaty. Powoli znów zmienia się rynek na rynek klienta.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 17:12
by Gontareek
Na ofercie jaka dostałem widnieje informacja, że to rabat dla klienta flotowego ( to już będzie 4 Toyota-Lexus w rodzinie na przestrzeni ostatnich 4 lat). Uzyskany rabat na NX Prestige wynosi -17% co daje cenę 218 k za Prestige z lakierem metalik lub rabat -26% za UX. Samochód do odbioru w grudniu.
Re: Dylemat między NX350H a UX250H.
Posted: 5 Oct 2023, o 17:29
by Ghotti
Sam mam dylemat bo muszę drugiej połówce coś kupić do jazdy po mieście, tyle ze ona robi jeszcze mniej niż ja km (10k max) to trochę słabo mi się widzi dac 200 koła za samochód, wolałbym różnice vs captur, juke, c5 jakoś sensowniej zainwestować… truuuuuudne sprawyyyyy