Re: Lexus NX 350h/450h Wygłuszenie
Posted: 7 Apr 2023, o 10:18
Nie przesadzaj. To nie kosmiczna technologia.
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
https://lexus-forum.pl/
pytałem w salonie gwarancji się nie traci. Ludzie deski wypierdzielają i grodzie wygłuszają ... a mówimy tutaj o 4 śrubkach na drzwiach.ostrykolesz wrote: ↑7 Apr 2023, o 09:17 Jesteście odważni. Niektóre śrubki fabryczne mają Loctite założony, jak się je odkręci to już po wszystkim. Jak się dokręca nie które śrubki, one muszą być dokręcone z idealną precyzją kluczem dynamometrycznym. Plus jak plastik jest poruszany i wygięty to potem może trzeszczeć. Naprawdę bym w to się nie pakował...
Toyoty i Lexy sa skladane jak klocki lego. Boczki drzwi trzymaja sie na dwoch srubkach i 10 spinkach. Niczym sie nie rozni od montazu boczkow w Camry czy RAV4 ktore sam wygluszalem.ostrykolesz wrote:Jesteście odważni. Niektóre śrubki fabryczne mają Loctite założony, jak się je odkręci to już po wszystkim. Jak się dokręca nie które śrubki, one muszą być dokręcone z idealną precyzją kluczem dynamometrycznym. Plus jak plastik jest poruszany i wygięty to potem może trzeszczeć. Naprawdę bym w to się nie pakował...
Nie przesadzaj. Przecież to nie statek kosmiczny, ani robot chirurgiczny. Spokojnie można rozkręcić i złożyć i nic nie będzie trzeszczało. W poprzedniej Maździe 6 rozebrałem prawie wszytko co mogłem i złożyłem wiele razy i nic nie trzeszczało ani się nie ruszało. Dołożyłem wiele rzeczy wpinając się w instalację, zmieniałem oprogramowanie ... Z samochodem nigdy nic się nie działo.ostrykolesz wrote: ↑7 Apr 2023, o 09:17 Jesteście odważni. Niektóre śrubki fabryczne mają Loctite założony, jak się je odkręci to już po wszystkim. Jak się dokręca nie które śrubki, one muszą być dokręcone z idealną precyzją kluczem dynamometrycznym. Plus jak plastik jest poruszany i wygięty to potem może trzeszczeć. Naprawdę bym w to się nie pakował...