Page 2 of 2

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 17 Apr 2019, o 13:26
by ledziu
Nie ma co bić piany... są dwie opcje zakup auta do zabawy i posiadanie is300 ewentualnie kupienie drugiego is300 do turbienia i zostawienie pierwszego is300 do jeżdżenia. Innej opcji nie ma :biggrin2:

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 19 Apr 2019, o 10:21
by zupa
zawsze można zrobić auto w okolicach 300-400 KM i wymienić skrzynię na manual i czerpać radość z jazdy na daily. Pytałem wcześniej o swapa na CD009 manual ale coś ciężko to idzie.. widziałem na olx cały swap pod 2jz za 4.500,- i się nad nim zastanawiam tylko czy to będzie takie P&P, jest tam wał do przeróbki ale nie do końca się na tym znam, a nie chciałbym popełnić błędu i kasę w błoto wyrzucać :P

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 19 Apr 2019, o 11:09
by ledziu
zupa wrote:zawsze można zrobić auto w okolicach 300-400 KM i wymienić skrzynię na manual i czerpać radość z jazdy na daily. Pytałem wcześniej o swapa na CD009 manual ale coś ciężko to idzie.. widziałem na olx cały swap pod 2jz za 4.500,- i się nad nim zastanawiam tylko czy to będzie takie P&P, jest tam wał do przeróbki ale nie do końca się na tym znam, a nie chciałbym popełnić błędu i kasę w błoto wyrzucać :P
Ale to co piszesz nie ma znaczenia bo różnica kosztów softa i nie softa będzie znikoma przy całości a i tak czeka Cię wieczny projekt.

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 19 Apr 2019, o 11:14
by zupa
dobra a powiedzmy, że zapominamy o turbo i chciałbym tylko zmienić skrzynię, czy mogę liczyć na porady?

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 19 Apr 2019, o 11:59
by ledziu
zupa wrote:dobra a powiedzmy, że zapominamy o turbo i chciałbym tylko zmienić skrzynię, czy mogę liczyć na porady?
kup gotowca bmw diesel i tyle.

Miałem skrzynke Zkową w gs300 i dupy nie urwało bo coś haczyło podczas zmiany biegów, do tego trzeba było ciąć tunel i było głośno.

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 20 Apr 2019, o 00:59
by zupa
a w BMW nie trzeba nic ciąć i brzerabiać wału?

Re: IS300 2jz-ge + kucie i single czy 2jz-gte + single pod 4

Posted: 20 Apr 2019, o 08:45
by ledziu
zupa wrote:a w BMW nie trzeba nic ciąć i brzerabiać wału?
Co do cięcia tunelu nie wiem na 100% bo to jest tuning i pewnych sprawach dowiadujesz się na bieżąco a skrócenie wału w całej akcji jest bzdetem.