Page 2 of 3

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 30 May 2018, o 14:51
by tommm
ledziu wrote:Jeździłem v8 z nitro może nie lexem ale było v8... Nie wiem jak to wpłyneło na czas 0-100 bo 16 lat skończyłem bardzo dawno i już ta tabelka mnie nie intetesuje :biggrin2: . Ogólnie montaż jest szybki i dosyć łatwy chociaż trzeba dowiedzieć się co ze strojeniem. Jeżeli nie będziemy przesadzać powinno doklepać około 100-150nm i tyle samo mocy. Dotrysk gazu w aucie którym jeździłem był sterowany przez świnkę i zależał od kilku zmiennych. Więc filmowego czerwonego guzika do walenia z nitro nie ma. Największą wadą całej zabawy jest jest częsta zmiana butli i zmiany ciśnienia gdzie niby jeszcze jest gaz ale już po strzale nie ma odpowiedniego walnięcia. Oczywiście jest to do ogarnięcia + trzeba wyszukać dostawce gazu bo na takiej samej pojemności butli może być 10krotna różnica w ilości strzałów. Temat skierowany na ustawki raczej z rolki niż ze startu bo fizyki rwd nie oszukasz.
ja wiem ze to nie jest najszybszy bolid na swiecie ...
odrobine drozej mozna kupic GT-Ra ktory ma chyba najlepszy stosunek jakosci/predkosci do ceny

tylko ze ja lubie tylny naped bo daje duzo zabawy i lubie duze silniki V8 ... i lubie lexusa bo nigdy mnie nie zawiodl

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 30 May 2018, o 15:24
by pss
rcf mega kiepsko się prowadzi... dorzuć trochę i LC jak już chcesz bardzo lexa.

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 30 May 2018, o 16:29
by BeeMiX
GTR jest bardzo słabo wykonany. W porównaniu z Lexem to dramat. LC na ta chwile ma ten sam problem co RCF, no nie jedzie to niestety na obecne realia

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 30 May 2018, o 16:35
by pss
LC nie jest super sport i wszyscy to wiedzą, ale w porównaniu do RC jakoś się prowadzi,
Z resztą Lexus to nigdy nie był sport, to tylko Toyota premium :)

Tu już lepszą opcją Alfa Giulia...

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 31 May 2018, o 08:45
by tommm
pss wrote:rcf mega kiepsko się prowadzi... dorzuć trochę i LC jak już chcesz bardzo lexa.
LC mi sie nie podoba. Jak na auto o tym wygladzie to brakuje mu przynajmniej 150PS i osiagow.
W mojej ocenie to auto dla ludzi ktorzy jezdza zgodnie z przepisami.
rcfem jezdzilem i u mnie sie prowadzil bardzo dobrze
zwlaszcza na mokrym zabawa jest swietna bo zrywa przyczepnosc przy kazdym dodaniu mocniej gazu a nie ma tej swiadomosci ze znow trzeba bedzie opony kupic :)

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 31 May 2018, o 08:54
by tommm
BeeMiX wrote:GTR jest bardzo słabo wykonany. W porównaniu z Lexem to dramat. LC na ta chwile ma ten sam problem co RCF, no nie jedzie to niestety na obecne realia
gtr to tak naprawde stare auto jesli chodzi o wyglad. Co roku robia jakies drobne zmiany ale szczegolnie srodek to jakas dawno miniona epoka.
Nadrabia za to tym ze potrafi jezdzic w zakretach i za 100k euro ciezko znalezc lepsze auto ktore przyspiesza w ok 3 sek.
Mnie jednak bardziej podoba sie rcf choc jego wnetrze tez odstaje od nowych aut.
Musze tylko przeanalizowac jak mu poprawic osiagi bo to co ma fabrycznie to troche wstyd

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 31 May 2018, o 09:02
by pss
Osiągi rc-f to jedno, ale problemem będzie redukcja tej jego koszmarnej wagi i trakcja/prowadzenie.
Co byś nie zrobił to i tak tego rc-fa weźmie Giulia RWD 510KM która w serii ma 3.9s :)

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 31 May 2018, o 12:00
by adamsky73
pss wrote:Co byś nie zrobił to i tak tego rc-fa weźmie Giulia RWD 510KM która w serii ma 3.9s :)
No chyba że akurat będzie jechała na lawecie, albo stała w serwisie miesiącami, bo akurat wiele jest takich przypadków. Silnik "prawie z Ferrari" jest fajny, ale reszta niestety nie jest wolna od klątwy Alfy.

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 31 May 2018, o 12:06
by ledziu
pss wrote:LC nie jest super sport i wszyscy to wiedzą, ale w porównaniu do RC jakoś się prowadzi,
Z resztą Lexus to nigdy nie był sport, to tylko Toyota premium :)

Tu już lepszą opcją Alfa Giulia...
A mógłbyś wyjaśnić o co chodzi z tym prowadzeniem, za bardzo nie kumam... bo dla mnie jest to zwykłe opasłe coupe którego środowiskiem mają być autostrady z możliwością skutecznej jazdy poza nimi. Podstawowy temat który mnie drażni w topowej wersji rc to brak należytego pazura...

Co do porównania do innych aut typu rs itp.to trzeba na to spojrzeć z innej strony każde z tych aut reprezentuje inny segment rynku i jest skierowana do innego klienta o innych preferencjach...

Notabene fajnie że jest wyminiana alfa v8 ja może dodam że jechała dwa razy na hamkę pod Wawą i nie dojechala a jak dojechała to zwaliła się na hamce :biggrin2:
A do tego to podawanie czasu do 100km/h przy rwd jest :doh: .Mam znajomego który próbował wydobyć tą wartość z tej alfy to najpierw 40min.szukał asfaltu który pozwoli ruszyć z przytupem :laugh1:
tomm wrote:
tommm wrote:
Miłosz wrote:Tu Ci wrzucą nitro i do smierdziela i do prawilnej benzyny
https://web.facebook.com/nx3miasto/
Tylko nie pisz ze smieszne bmw bo duzo bmek robią a mcgraba 335d to najszybszy smierdziel w kraju kwitnącej cebuli.
Ogladalem juz ich prace.
Diesle to cos co moim zdaniem powinno zniknac z rynku. Czarne chmury za autem to porazka niezaleznie od tego jakie ma osiagi itd.

Bardziej mnie interesuje to czy ktos ma doswiadczenie z rcfem .. czy wytrzyma skrzynia i pozostale elementy przeniesienia napedu.
Nie chce sobie zafundowac jednorazowej zabawki ktora bedzie drogo kosztowala w naprawie.
Nikt Ci niczego nie zagwarantuje. Przyjmij że tuning jest jedną wielką ściemą na którą się nakładają zeznania kierowców/użytkowników aut po tuningu które też są miarodajne jak prognoza pogody na 3lata do przodu :biggrin2:
Może jak byłaby to supra z 2jz który na 1mln.sztuk wyprodukowanych 2mln.razy był dłubany :biggrin2: albo lancer evo używany do sportu to można by wyciągnąć jakiś wspólny mianownik i też bez pewników ale nawet jak 10 osób od rcfa by mówiło że jest ok.to do momentu sprawdzeni raczej bym zachował max ostrożności. W/g mnie podstawowy problem nosa w rcf to nie będzie trwałość napędu tylko strojenie i tak jak napisał beemix wtrysk bezp.

Re: 5.0 V8 + NITRO ???

Posted: 31 May 2018, o 14:51
by tommm
pss wrote:Osiągi rc-f to jedno, ale problemem będzie redukcja tej jego koszmarnej wagi i trakcja/prowadzenie.
Co byś nie zrobił to i tak tego rc-fa weźmie Giulia RWD 510KM która w serii ma 3.9s :)
nawet jakby alfa robila 2 sec do setki nie bralbym jej pod uwage. Ta marka mnie nie interesuje.
szukajac wynikow kupilbym GT-Ra ... wlalbym dobra benzyne i wykrecilby ponizej 3sec ...
wole ufac japonskim mechanikom niz wloskim

porownywanie fiatow do lexusa nie ma chyba wiekszego sensu