Strona 2 z 2

Re: [ES330] Problem z tylnym zawieszeniem memel

: 26 wrz 2010, o 20:07
autor: maxkow
-->tomekb
hmm...ciekawe rozwiązanie... wlasnie dzisiaj odbierałem brata auto z ustawienia zbieżności i koleś cos wspominał zmianie pochylenia kół... musze do niego podjechać i zagadać o tym dzieki

-->lex
...jezeli ten powyzszy sposob nie da rady to pozostaje mi ingerencja w nadkola od wewnątrz.
Co do zdjęć to postaram się coś zrobić świeżego i wstawić...
z tego co się orientowałem to u mnie brakuje do FULLopcji tego modelu... nawigacji (sprzętu Mark Levinson Premium Surround) i regulowanego zawieszenia połączonego z trybem normal i sport...no i oryginalnej gałki zmiany biegów od tego modelu bo niestety sprzedawca z USA wcisnal mi od starszego rocznika

-->legato97
myślałem o węższych oponach ale to łączy się z tym ze np. 215tka przy 8calach bedzię naciągnięta i felga będzie bardziej narażona na uszkodzenia...bo juz przy obecnych 225 miałem taki przypadek ale na szczęście udało się spolerować

memel

Re: [ES330] Problem z tylnym zawieszeniem memel

: 26 wrz 2010, o 20:08
autor: maxkow
Memel podstawowe pytanie jak mocno ci obcieraja opony o nadkola ?? Podnies auto na lewarku i zobacz na rancie nadkola gdzie ci obciera , powinien lakier byc wytarty od opony. Jesli jest to nieduze wytarcie zeszlifuj szlifierka katowa , jesli to nie pomoze to zaklep wew rant nadkoli , jesli nie chcesz tego robic sam zrobia ci to w najblizszym zakladzie blacharskim.Zawsze po takich ingerencjach nalezy pamietac zeby zabezpieczyc ranty substancjami antykorozyjnymi w przeciwnym wypadku po zimie moze pojawic sie rudy . Jesli nadal bedzie obcierac ustaw katy tylnych koł w negatyw , ale wiedz ze przy ustawieniu duzego negatywa bedzie zdzierac opony od wew.