Page 2 of 3
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 5 Oct 2017, o 06:40
by DanLexus
Wersja DRIFT i RACING (ISC) mają łożyska pillowball. Co to znaczy? Może pytam o oczywistą oczywistość ale ja nie wiem

Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 5 Oct 2017, o 16:44
by BeeMiX
Ze jest jeszcze gorzej z hałasem i wibracjami

Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 5 Oct 2017, o 20:54
by DanLexus
To słabo
Już wiem dlaczego zdecydowałeś się na demontaż i sprzedaż gwintu ISC. Rozumie że kupiłeś KW... Szkoda że już nie ma żadnych przecen choć 5k to nadal dużo kasy jak za sam gwint.
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 5 Oct 2017, o 23:15
by BeeMiX
No brutto to prawie dwa razy tyle co nowe ISC, ale ja autem jeżdzę, a to sie nadaje do gleby i stensów dla młodzieży. Zawiasy BC za to sa jak najbardziej godne polecenia, szczegolnie te wyższe modele
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 21 Nov 2017, o 23:30
by Aristo
Na oficjalnej stronie KW do GSa MkII nie ma nic oprócz sprężyn.
Zawiasy BC za to sa jak najbardziej godne polecenia, szczegolnie te wyższe modele
Co do tych BC czy te BR
https://www.redline360.com/bc-racing-co ... gs350-R-03
będą napie...lały??
A co myślisz o TEIN flexZ?? Cena w miarę ok.
http://www.tein.com/products/flex_z.html
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 21 Nov 2017, o 23:46
by BeeMiX
Obydwa warte polecenia. Tein powinien być bardziej miękki. Polecam JDL Performance jeśli szukasz Teina, ja u Daniela kupowałem KW i firma jest na bardzo wysokim poziomie, ceny też mają swietne
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 22 Nov 2017, o 23:37
by Aristo
Cena za TEIN flex Z w JDL-performance 3752 PLN , jak na Europę wydaję się ok.
W USA znalazłem za 695$ co daje w przybliżeniu 2,5 tysia. Teraz sprawdzam, czy trzeba płacić cło i VAT. Jeśli tak to nie ma co kombinować i trzeba brać od JDL.
link do TEIN flex Z
http://www.tein.co.jp/e/products/flex_z.html#spec09
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 25 Apr 2021, o 19:54
by BuShMaN
Panowie, od ostatniego postu minęło 3.5 roku. Czy zaszły jakieś zmiany w polecanych zestawach gwintu, oprócz tego, że ceny poszybowały niebotycznie w górę?
Na dzień dzisiejszy z dostępnych zawieszeń widzę:
Street D2 Racing ~3700 zł
Sport D2 Racing ~4500 zł
Drift D2 Racing ~5900 zł
TEIN Street Basis Z ~2600 zł
TEIN STREET ADVANCE Z ~3100zł
TEIN STREET Flex Z ~4600 zł
Yellow Speed Racing Dynamic PRO Sport ~3700 zł
Yellow Speed Racing Dynamic PRO DRIFT ~4500 zł
Yellow Speed Racing Super Low Coilovers ~4500 zł
BC Racing BR Series ~4400 zł
ISC ~3800 zł
Dodatkowo jeszcze CUSCO lub Brado z Megablasta (używki ~2800 zł).
Byłem zdecydowany kupić Tein Flex Z jakiś rok temu, jednak z różnych powodów przełożyłem kupno na obecny 2021 rok. Niestety w międzyczasie Flex Z podrożał aż o 1000 zł, a po przewertowaniu internetu wiem, że warto było wziąć Flex Z zamiast Advance Z. Różnica była rzędu ~800 zł, teraz jest dwukrotna i moim zdaniem opłacalność Flex Z jest bardzo niska na chwilę obecną.
Planuję wydać około 3500 zł (nie więcej niż 4000 zł) i w tej granicy cenowej widzę Street D2 Racing, Yellow Speed Racing Dynamic PRO Sport oraz ISC. Coś polecacie z tej trójki? Ewentualnie macie jakieś inne propozycje?
GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 1 May 2021, o 13:21
by legato97
Jak dla mnie tylko BC Racing..
Re: GS300 MK2 Gwint? Jaki?
Posted: 3 May 2021, o 12:05
by marcin001984
To i ja się podepnę. Chciałem nieco obniżyć swojego GS'a, ale nie chcę żeby auto było twarde i sztywne. Zależy mi na komforcie zbliżonym do serii. Co możecie polecić? Znajomy handluje gwintami i ma w swojej ofercie ISC, D2, Yellow speed, KW, K sport, BC. Nie znam się na tym kompletnie I nie wiem co byłoby najbardziej godne uwagi.
Pojawił się też do kupienia gwint japońskiej firmy JIC Magic za 500zł, ale wymaga regeneracji bo wygląda na zmęczony życiem. Napisałem do pewnej firmy z Warszawy i powiedzieli że zaczynają od 700zł za jeden amor. Warto się w to pchać?