Page 2 of 2

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Posted: 8 Nov 2016, o 16:59
by owczar
Trzeba by zerknąć w manualu gdzie się znajduje. Na skrzynkach są z reguły opisy. Zacznij od szukania pod maską.

Jaki masz przebieg? Polift?

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Posted: 8 Nov 2016, o 18:45
by Powolny
Aktualnie polift, 350tys, choć ostatnie 120tys same długie trasy. Słabe te amory Lexus się tu nie spisał. Ale z drugiej strony auto od nowości w jeździ Polsce co zawieszeniu nie służy.

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Posted: 8 Nov 2016, o 18:47
by owczar
A w jakim aucie amortyzatory wytrzymują 350kkm :)

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Posted: 8 Nov 2016, o 18:55
by Powolny
Wiele aut miałem z przebiegami 250-350 i przeważnie miały sprawne (nie mówie, że jak nowe, ale sprawne) amortyzatory od nowości, ale były to auta z niemiec.
Prawa strona ma 30% a lewa ponad 75%
Może ktoś kiedyś przeleciał po krawężniku prawą stroną i dlatego szybciej padły