LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Problemy dotyczące modelu LS
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by owczar »

Trzeba by zerknąć w manualu gdzie się znajduje. Na skrzynkach są z reguły opisy. Zacznij od szukania pod maską.

Jaki masz przebieg? Polift?
Powolny
Lex user
Posts: 33
Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by Powolny »

Aktualnie polift, 350tys, choć ostatnie 120tys same długie trasy. Słabe te amory Lexus się tu nie spisał. Ale z drugiej strony auto od nowości w jeździ Polsce co zawieszeniu nie służy.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by owczar »

A w jakim aucie amortyzatory wytrzymują 350kkm :)
Powolny
Lex user
Posts: 33
Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Contact:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post by Powolny »

Wiele aut miałem z przebiegami 250-350 i przeważnie miały sprawne (nie mówie, że jak nowe, ale sprawne) amortyzatory od nowości, ale były to auta z niemiec.
Prawa strona ma 30% a lewa ponad 75%
Może ktoś kiedyś przeleciał po krawężniku prawą stroną i dlatego szybciej padły
Post Reply

Return to “LS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest