Trzeba by zerknąć w manualu gdzie się znajduje. Na skrzynkach są z reguły opisy. Zacznij od szukania pod maską.
Jaki masz przebieg? Polift?
LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Poznan
- Contact:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Aktualnie polift, 350tys, choć ostatnie 120tys same długie trasy. Słabe te amory Lexus się tu nie spisał. Ale z drugiej strony auto od nowości w jeździ Polsce co zawieszeniu nie służy.
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
A w jakim aucie amortyzatory wytrzymują 350kkm 

-
- Lex user
- Posts: 33
- Joined: 11 Apr 2013, o 00:29
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Poznan
- Contact:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Wiele aut miałem z przebiegami 250-350 i przeważnie miały sprawne (nie mówie, że jak nowe, ale sprawne) amortyzatory od nowości, ale były to auta z niemiec.
Prawa strona ma 30% a lewa ponad 75%
Może ktoś kiedyś przeleciał po krawężniku prawą stroną i dlatego szybciej padły
Prawa strona ma 30% a lewa ponad 75%
Może ktoś kiedyś przeleciał po krawężniku prawą stroną i dlatego szybciej padły
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest