Re: [IS200] Problem z rozruchem 12 sekund na zimnym silniku.
Posted: 20 Apr 2016, o 10:41
Wolne kręcenie nie powinno być problemem w przypadku tego auta. Swego czasu miałem zainstlaowany gps w swoim LS i zdarzało się, że aku się rozładowywało jak długo stał. Odpalał po 2 tygodniach ledwo przekręcając o 2 obroty wału.
A tu akumulator daje radę długo kręcić choć widać, że już jest słaby.
Z kolei w mitsubishi przerabiałem identyczny problem. Rano zawsze ciężko odpalał- też już podejrzewałem akumulator. Zabrałem na noc do domu, naładowałem na full. Rano kręcił jak głupi i nadal ciężko odpalał. Okazało się, że wtryskiwacze LPG puszczają gaz do kolektora i auto jest z rana zalewane dwoma paliwami. Zanim przepalił LPG nie mógł odpalić. Co ciekawe, lepiej odpalał w trybie awaryjnym na LPG.
Jest sposób żeby się przekonać czy to to. Przed zgaszeniem auta wieczorem odłączamy elektrozawór przy butli. Czekamy aż auto przełączy się na PB i wtedy gasimy. Można po zgaszeniu podłączyć elektrozawór. Rano powinien odpalić od strzała. To dość częsta przypadłość jeśli ktoś stosuje precyzyjne wtryskiwacze i filtry FL słabej jakości i bez odstojnika. Ja już tego błedu nie popełniam
A tu akumulator daje radę długo kręcić choć widać, że już jest słaby.
Z kolei w mitsubishi przerabiałem identyczny problem. Rano zawsze ciężko odpalał- też już podejrzewałem akumulator. Zabrałem na noc do domu, naładowałem na full. Rano kręcił jak głupi i nadal ciężko odpalał. Okazało się, że wtryskiwacze LPG puszczają gaz do kolektora i auto jest z rana zalewane dwoma paliwami. Zanim przepalił LPG nie mógł odpalić. Co ciekawe, lepiej odpalał w trybie awaryjnym na LPG.
Jest sposób żeby się przekonać czy to to. Przed zgaszeniem auta wieczorem odłączamy elektrozawór przy butli. Czekamy aż auto przełączy się na PB i wtedy gasimy. Można po zgaszeniu podłączyć elektrozawór. Rano powinien odpalić od strzała. To dość częsta przypadłość jeśli ktoś stosuje precyzyjne wtryskiwacze i filtry FL słabej jakości i bez odstojnika. Ja już tego błedu nie popełniam
