Pepe_GD pisze:Panowie Yarecki i tak zaraz Was pojedzie, że założyliście ścierwo i wybijecie sobie zęby
Yarecki pisze:Skoro chcesz się porzucać błotem to wróć do swojego podwórka.
Jakbyś rozumiał text pisany to dawno opisałem efekt takiego wykonania w pierwszym moim poście tego wątku dla ułatwienia bo widzę że nie nadążasz.
Skoro taki wysiłek jest dla Ciebie zbyt wielki to nie znajdziemy porozumienia a na pewno merytorycznego Mr Google Profesor
Nikt Cię tu błotem nie obrzuca, słowo malkontent nie jest obraźliwym.
Chodzi o to że nie miałeś zapewne tego produktu w ręku, nie wiesz chociaż by z jakiej mieszanki gumy został zrobiony produkt a się wypowiadasz na takim poziomie jak byś robił dogłębne testy i analizę produktu. A co do jednego z Twoich zarzutów to guma jest wklejona.
To jak ten element już pracuje i nie spełnia tłumienia jak OEM to już każdego indywidualna sprawa.Firma regenerująca na samym początku informuje że będzie sztywniej i słabiej tłumił a element wykonany w taki sposób używa się między innymi w sporcie do jazdy na torze, więc kupujący świadomie podejmuje decyzje.
baniaq pisze:Jak dla mnie super mod, bo auto znacznie lepiej się prowadzi (zwłaszcza jak stare tuleje się porwały), ALE jak ktoś jest delikatny, to lepiej się zastanowić
I oto w tym wszystkim chodzi, by w końcu lex się zaczął pewniej prowadzić
Powiem inaczej bo nadal nie trybisz.
Dziecko drogie
powiem tak, gówno widziałeś i gówno wiesz co ja widziałem robię i wiem.
W przeciwieństwie do Ciebie, gdybym tego w łapie nie miał i na aucie to bym słowa nie zamienił w tej kwestii.
Nie tak jak Ty forumowy, googlowy forwarder spamu.
Poza Tym powiedziałem też że dla mnie możesz na sztywno zawias spawać.
Jakbym chciał jeździć taczką to bym nie kupił lexa czy to tak trudno wyłuskać z wypowiedzi.
Większość użytkowników szuka rozwiązania takiego jak fabryczne lub bardzo zbliżonego.
To co Kolega BANIAQ wyżej napisał te całe poly itd. to są rozwiązania hardcorowe które zmieniają o 180 stopni charakterystykę auta, ale nie są to rozwiązania w żaden sposób zbliżone do OEM.
Z każdego auta można zrobić taczkę, jeśli ktoś robi to bo lubi ok, do sportu ok, ale z is200 taka wyścigówka jak ze mnie kosmonauta