Strona 2 z 20

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 24 sty 2016, o 16:19
autor: WojtasIS250
Yarecki pisze:
Obawiam się, że będziesz królikiem doświadczalny za grubą kasę.

Jeśli to nie działa jak należy to prins powinien zapłacić za naukę na Tobie.
A tak wciskają coś co nie jest dopracowane a później klient płaci autem, kasą i czasem za zdobywanie przez nich wiedzy.
Wtryskiwanie przez swoje wtryski to parodia - proteza i tyle.
Ile jest tych wtrysków?
Mimo to powodzenia.
Mam nadzieje ze nie bede jednak tym krolikiem jako ze pierwszy GS zostal zrobiony w NL i dziala w 100%. Wydaje mi sie ze to po prostu wina mojego gazownika ktory cos przeoczyl tak jak z tym emulatorem paliwa. Dlaczego uwazasz ze wtryskiwanie przez swoje wtryski to parodia? Cieszmy sie ze w ogole wymyslili cos takiego do DI. A ilosc wtryskow na chlopski rozum powinno byc tyle ile garow :piwko:

Jak wszystkie usterki beda naprawione to wrzuce jakiegos posta...

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 24 sty 2016, o 16:25
autor: owczar
Emulator poziomu paliwa to sprawa drugorzedna i dotyczy także lexusow z wielopunktem.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 24 sty 2016, o 16:27
autor: WojtasIS250
Yarecki pisze:
Jest to kolejny przykład dla tych co to biją konia twierdząc że są takie instalacje.
Są ale kiedy zaczną od strzała poprawnie działać to minie kupe lat.
Kolejną sprawą jest to w jakiej tolerancji to działa vs noPB bo znając takie rozwiązania to gotowy program będzie oscylował -+20% na granicy palenia checka i tym sposobem może pięknie wypalać zaworki.
Pożyjemy zobaczymy.
Prins od dawna robi juz instalacje do DI. Wejdz na ich strone i poczytaj. Osobiscie widzialem juz niejedno auto z ich kitem. No ale zawsze sie znajda tacy ktorzy beda podchodzic do tego z dystansem. A zawory o ile sie nie myle w GSie to sa chyba klapki. Tak patrzac na to wszystko z dystansu to jezeli nawet odpukac stalo by sie cos z silnikiem to Prins za to odpowie a koszta GSa w IRE to jakies 4-5tys euro w topowej wersji wiec nie ma tragedii.
owczar pisze:
Emulator poziomu paliwa to sprawa drugorzedna i dotyczy także lexusow z wielopunktem.
Wszystkie usterki ktore zauwazylem to raczej sprawa drugorzedna i nie powinienem sie tym przejmowac. Chlopaki w NL sa ogarnieci i szybko wysla poprawki.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 24 sty 2016, o 16:40
autor: Yarecki
WojtasIS250 pisze:
Prins od dawna robi juz instalacje do DI. Wejdz na ich strone i poczytaj. Osobiscie widzialem juz niejedno auto z ich kitem. No ale zawsze sie znajda tacy ktorzy beda podchodzic do tego z dystansem. A zawory o ile sie nie myle w GSie to sa chyba klapki. Tak patrzac na to wszystko z dystansu to jezeli nawet odpukac stalo by sie cos z silnikiem to Prins za to odpowie a koszta GSa w IRE to jakies 4-5tys euro w topowej wersji wiec nie ma tragedii.
Wszystkie usterki ktore zauwazylem to raczej sprawa drugorzedna i nie powinienem sie tym przejmowac. Chlopaki w NL sa ogarnieci i szybko wysla poprawki.
Na stronie to sobie można wpisać co się chce.
Od dawna to troche na wyrost powiedziane i głownie dla grupy VAG.
Od dawna to jest IV i nadal jest miejsce na poprawki.
Co do usterek silnika to się nie martw mają więcej czasu i prawników by udowodnić że to Twoja wina :pijak:

GS300 mkIII Prins AutoGas

: 24 sty 2016, o 19:15
autor: muzz
W Warszawie jeden zakład ma w ofercie Prinsa do 300ki.
Energy Gaz Polska na Ostrobramskiej.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 24 sty 2016, o 19:55
autor: Yarecki
muzz pisze:W Warszawie jeden zakład ma w ofercie Prinsa do 300ki.
Energy Gaz Polska na Ostrobramskiej.
Oni "średnio ogarniaja" IV generację. Więc przy takich nowinkachi to strach się bać :szok:

GS300 mkIII Prins AutoGas

: 25 sty 2016, o 00:36
autor: muzz
W programach tv się niby lansują...
Pewnie jakby się popytać to gdzies jeszcze robią.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 19 lut 2016, o 16:09
autor: WojtasIS250
No i jednak nie zostalem krolikiem doswiadczalnym jak to niektorzy prorokowali. Instalacja dostala kilka poprawek wytyczonych przez inzyniera Prins z Holandii. Dostalem nowy modul do wtryskiwaczy, temperatura przelaczania na gaz zostala zredukowana do 30 stopni, cisnienie w reduktorze musi byc idealnie ustawione, dolozony zostal jeden kabelek z ktoregos czujnika (actuator) z dodatkowym sygnalem oraz wgrany zostal nowy firmware. Po krotkiej przerobce wszystkie usterki zniknely i auto jezdzi na gazie tak samo jak na benzynie. Nie czuc nic kiedy sie przelacza z Pb na lpg i vice versa. Jezeli ktos jest zainteresowany i ma pytania to odpowiem na tyle ile moge z przyjemnoscia.
Chcialbym tylko zaznaczyc ze przy mojej ciezkiej stopie kiedy jezdzilem tylko na Pb to tankowalem za 50 euro i robilem 300km.
LPG tankuje za 40euro i przejade powyzej 500km. Prosty rachunek kiedy ktos robi dystanse rzedu 30-50k km rocznie.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 19 lut 2016, o 16:22
autor: owczar
A jak spalanie PB?

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 19 lut 2016, o 16:26
autor: WojtasIS250
owczar pisze:A jak spalanie PB?
Ogolnie srednie spalanie na samej benzynie przy mojej stopie to jakies 13l.
Taka sama jazda na lpg to okolo 15l gazu + 1-1,5l benzyny.

Zapomnialem jeszcze dodac, ze Prins wlasnie jest w koncowej fazie mapowania instalacji do IS250 :D