Strona 2 z 2

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 11 mar 2021, o 01:08
autor: Pepton
kapelan78 pisze:Uszkodzona pompa paliwa. Dla potomnych, nie jeździmy szybko w zakrętach z minimalną ilością paliwa... Nowa pompa oryginał. 1400zł. Polecam sportową pompę o większej wydajność. Koszt 500. Efekt ole! Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi
Witam ! Zakładał ktoś może taką sportową pompę, o której kolega tu pisze, bo zamierzam coś takiego u siebie w LS460 założyć, ale nie mam jeśli chodzi o sportowe pompy zielonego pojęcia co i jak tzn jakiej firmy, jaka będzie pasować i gdzie najlepiej kupić...

Pozdrawiam

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 11 mar 2021, o 08:26
autor: ledziu
Pepton pisze:
kapelan78 pisze:Uszkodzona pompa paliwa. Dla potomnych, nie jeździmy szybko w zakrętach z minimalną ilością paliwa... Nowa pompa oryginał. 1400zł. Polecam sportową pompę o większej wydajność. Koszt 500. Efekt ole! Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi
Witam ! Zakładał ktoś może taką sportową pompę, o której kolega tu pisze, bo zamierzam coś takiego u siebie w LS460 założyć, ale nie mam jeśli chodzi o sportowe pompy zielonego pojęcia co i jak tzn jakiej firmy, jaka będzie pasować i gdzie najlepiej kupić...

Pozdrawiam

Ale coś jest nie tak?

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 11 mar 2021, o 09:56
autor: Pepton
Był problem z czasowymi zanikami mocy - auto chodziło jakby miało 200KM. Zero błędów na komputerze. Wymieniłem pompę na oryginał używany - auto póki co jeździ dobrze, problem na razie się nie pojawił, jednak mam odczucie, że nie zawsze auto jedzie tak samo (nie wiem, może mi się wydaje). Skoro kolega wcześniej pisał, że po wymianie efekt super, to chciałem u siebie spróbować...
Ponoć pompy Walbro są dobre, ale nie wiem który model będzie tu najlepszy i który będzie pasował...

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 11 mar 2021, o 09:57
autor: gmiter
Sportowa/tuningowa pompa nic nie da i tak bez strojenia :) Domyślam się że koledze chodziło o wkład Walbro o wiekszym przepływie - ale to nie ma sensu.

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 11 mar 2021, o 14:18
autor: ledziu
Tak jak kolega napisał wcześniej. Ogólnie głupiego robota bo i tak nic się nie zmieni. Walbro zwyklatuningowa pompka raczej nie tak trwała jak oem. Wolałbym dw ale nie w tym przypadku.
Jak są wątpliwości to trzeba jechać na hamkę i zobaczyć co z niutem i potem jak coś martwić się.

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 11 mar 2021, o 22:11
autor: Pepton
ledziu pisze:Tak jak kolega napisał wcześniej. Ogólnie głupiego robota bo i tak nic się nie zmieni. Walbro zwyklatuningowa pompka raczej nie tak trwała jak oem. Wolałbym dw ale nie w tym przypadku.
Jak są wątpliwości to trzeba jechać na hamkę i zobaczyć co z niutem i potem jak coś martwić się.
Hamownia raczej tu nic nie da, bo tak jak wspominałem nie zawsze mam odczucie, że auto jedzie trochę gorzej. Akurat będzie miał "dobry dzień" i pomiar wyjdzie OK. Chodziło mi z tą sportową pompą nie o poprawę osiągów, ale żeby była przynajmniej tak wydajna jak OEM (tzn bardzo dobrej jakości zamiennik oryginału), bo z tymi używkami to tak do końca też się nie wie co się kupuje. Stara pompa ewidentnie momentami nie domagała, z tą używką co teraz założyłem to już może coś się momentami też zaczyna dziać, ale tak jak pisałem to tylko odczucie...
Chodziło mi o polecenie jakiejś bardzo dobrej i wydajnej pompy nie żeby było lepiej, tylko żeby było tak jak ma być (tzn paliwa zawsze pod dostatkiem). Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie...?

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 12 mar 2021, o 09:05
autor: gmiter
Ja ze swojego doświadczenia powiem że Walbro są bardzo dobre - ale jazda na rezerwie się odbija czkawką - szybko sie grzeją bez chłodzenia. Dobierz sobie odpowiednia po ciśnieniu i przepływie i będzie ok:)

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 12 mar 2021, o 09:12
autor: ledziu
Pepton pisze:Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie...?
Ja mam :biggrin2:
Jeździłem na walbro i dw. Obie cieszą się uznaniem chociaż walbro miałem awarie.

Za każdym razem wymiana pompki z oem na tuningową podyktowana była przez stroiciela.
W seryjnym aucie zakladałbym serie chociażby z powodu montażu i trwałości.

Ogólnie zacząłbym od sprawdzania układu paliwowego.

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 12 mar 2021, o 09:20
autor: Pepton
No właśnie chodzi o to dobranie, bo nie siedzę w temacie, nawet nie wiem jakie powinna trzymać parametry sprawna pompa OEM. Jakby ktoś mógł właśnie doradzić jakiś konkretny model...

Re: GS 460 spodek mocy. Problem rozwiązany!

: 23 cze 2022, o 12:45
autor: polak166rog
Mam ten sam problem co kolega z brakiem mocy w moim Ls460, z tym, że pokazuje błąd przepustnicy. Przepustnica sprawdzona i wyczysczona ale problem nie ustąpił.