Page 2 of 2

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 11 Feb 2015, o 22:53
by dawidek106
Yarecki wrote:
dawidek106 wrote:jest w miarę komfortowo.
Hmm to jest właśnie klucz "w miarę" , a ma być jak na ori, bo dla Ciebie to w miarę to dla kogoś kto szuka komfortu OEM będzie przepaść :ok:
Tylko Is nie jest autem do komfortowej jazdy tylko raczej do sportowej, nawet na fabrycznym zawieszeniu IS jest twardy w porównaniu choćby np. do ACCORDA.

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 11 Feb 2015, o 23:20
by Yarecki
dawidek106 wrote:
Yarecki wrote:
dawidek106 wrote:jest w miarę komfortowo.
Hmm to jest właśnie klucz "w miarę" , a ma być jak na ori, bo dla Ciebie to w miarę to dla kogoś kto szuka komfortu OEM będzie przepaść :ok:
Tylko Is nie jest autem do komfortowej jazdy tylko raczej do sportowej, nawet na fabrycznym zawieszeniu IS jest twardy w porównaniu choćby np. do ACCORDA.
On jest bardziej zwarty niż twardy bym powiedział, ale skoro tak to na tych tulejach będzie znacznie twardszy.
Proponuje przejechać się na tym po płytach monowskich, obadasz wtedy jak przód pięknie wali i podskakuje z powodu braku amortyzacji właśnie na tym wahaczu. :pijak: .
Po coś te skośne to wydumali. Ale u nas "stado fachowców zawsze lubi coś poprawić" albo wyciąć bo niepotrzebne, albo wzmocnić bo dłużej wytrzyma, mimo że spieprzy całą charakterystykę zawieszenia to już nie istotne.
Później ludziom wmawiają że wzmocniona lepsza i tak się kręci kabarecik. :pijak:
Co do sportu w IS200 to też ciekawostka :ok:

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 11 Feb 2015, o 23:33
by dawidek106
Ja tam nie czuję żadnej różnicy w pracy wahaczy na tych zwykłych czy na tych wzmacnianych tulejach, ale może przez obniżany zawias. Na zwykłych sprężynach może to jest odczuwalne.

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 11 Feb 2015, o 23:44
by Yarecki
dawidek106 wrote:Ja tam nie czuję żadnej różnicy w pracy wahaczy na tych zwykłych czy na tych wzmacnianych tulejach, ale może przez obniżany zawias. Na zwykłych sprężynach może to jest odczuwalne.
:ok2:
dawidek106 wrote:Powiem szczerze, że nawet na sportowym zawieszeniu na tych tulejach jest w miarę komfortowo.
:fiu:

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 12 Feb 2015, o 00:27
by baniaq
Ja mam febesty od 10kkm i jeszcze jeżdżą. Ta tuleja kosztowała dokładnie 56pln, nie 30, sorry za wprowadzenie w błąd. Wygląd OEM.

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 14 Feb 2015, o 23:50
by jezyk_05
Dowiadywałem się febest 30 zł mniej więcej w subaraku ;) w najgorszym wypadku padnie na tą firmę właśnie

Re: [is 300] Tuleja w zawieszeniu

Posted: 17 Feb 2015, o 11:50
by TmK18
też kupiłem febest'y ale może mi ktoś powiedzieć do czego służą te 2 metalowe podłużne bolce w komplecie ? bo nijak nie dało się ich tam wpasować