ad1 napisałem jak fachmanowi, przecież się na wszystkim kolega w temacie LPG zna więc co co chodziLPGK pisze:ad 1Co to znaczy łatwiejszy - pojęcie względne, a pisanie o lepszych algorytmach nie bardzo przystoi bo ich nikt nie znaKRYSPIN pisze:1.Po za nazwą wieloma rzeczami![]()
- jest łatwiejszy, prostszy szybszy w ustawieniu (wiem wiem to i tak temat gazownika ale skoro jest łatwiej i szybciej to jest większa szansa że nawet mizerny gazownik sobie poradzi a jeśli szybszy w ustawieniu to zamiast zrobić 100 km żeby wystroić instalację np. STAG tu wystarczy 50 km - róznica w kosztach)
- nie traci pamięci jeśli aku się rozładuje stopniowo poniżej 9V, STAG traci trzeba kalibrować od nowa
- lepsze algorytmy u korekty
- w przypadku trudności (specyfika wymagającego auta) kontakt z firmą LPGtech dużo lepszy, pomoc techniczna na bardzo wysokim poziomie
2. tajemnica handlowa![]()
3. jw![]()
PS. Detale i szczególiki pozostają.
ad 1Co znaczy lepsze korekty skoro i tak z palca należy je zrobić dla każdego auta ze względu na różny montaż.
ad.1 odnośnie kmów to bym mocno polemizował akurat - szybciej mozna zrobić to na stagu - tylko to akurat klientowi zwisa - ma być dobrze itd.
Odnośnie tajemnic to też nie bardzo bo to ogólnie dostępne informacje są - zatem żadna tajemnica.
Support w AC też jest ok więc to też jakoś nie do końca mi się układa w całość.
Ad2 - żadna tajemnica - info ogólnie dostępne
Ad3. jw.
Coś mnie nie przekonałeś powiem szczerze![]()
ad1 spytaj kolegi Is200 on wie
ad1 polemizuj
No to skoro są ogólnie dostępne to po co pyta?
Ad2 jak wyżej
ad3 jw.
A czy ja mam Cię do czegoś przekonywać? Po co? Zadzwoń do Is200 będziesz wszystko wiedział przez dłuuugie lata
![biggrin2 :biggrin2:](./images/smilies/biggrin2.gif)