mam swojego ISa z 2006r. wersja USA jeżdżę nim ponad 2 lata ale zastanawia mnie fakt, że alternator ładuje na poziomie 12.5V a po podłączeniu pod komputer wyrzuca takie błędy:
P0517 Wysoki obwód prądowy czujnika temperatury zasilania
P1550 Obwód czujnika natężenia prądu akumulatora
P1551 Niskie napięcie obwodu czujnika natężenia prądu akumulatora
Od momentu zakupu samochodu wiedziałem o braku czujnika temperatury akumulatora ale dopiero teraz (2 lata po) postanowiłem go w końcu kupić i zamontować po tym jak miałem jednorazową przygodę podczas jazdy gdy:
- przestał mi działać panel od wentylacji, radia
- na desce zaświecały się i gasły wszystkie kontroli
- obrotomierz i prędkościomierz opadły do zera.
Po chwili wszystko się uspokoiło i została tylko kontrolka ładowania.
Przystąpiłem do pracy: Po rozgrzebaniu wiązki okazało się, że nie ma gniazda aby wpiąć ten czujnik.
Gdzieś na necie doczytałem że wersja USA nie ma tego czujnika.
Skoro wersja USA nie ma tego czujnika to czego wyrzuca takie błędy?
Pytanie. Czy jest to wina wgranego europejskiego softu do amerykańskiego wozu i wyrzucanie takich błędów przez co regulator napięcia (ładowania) nie „puszcza” większego napięcia na akumulator żeby go nie przegrzać ? Czy raczej alternator do wymiany ?
Z góry dzięki
