No właśnie czy jest jakiś "magiczny" sposób by uniknąć tego "dorłna" przy tych 2000rpm ?waldi pisze: ↑21 sty 2023, o 14:30 W swojej 430 sprawdziłem w sumie 4 układy wydechowe. Nie ruszałem tylko kolektorów z oryginalnymi katami. Ypipe miałem zgnity,tylne puchy to samo,rury rude . Jedynie rezonator był ok. Ale poszedł na stół,pocięty i pomierzony. No izrobiłem układ caly nowy. Swó Ypipe 54mm inny niż Ori,rezonator Turbo Works 300mm 2.5" puszki tylne przelot po 2.5" . Ależ to się darło jak Mustang na przelocie. Wolne obroty bulgot. Przyspieszanie ryk. Stałe obroty umiarkowana cisza. Niestety w przedziale 1800-2200rpm taki dron że głowe rozrywało.
Czy jeśli robimy przelot to te auta tak poprostu mają?
Jechałem kiedyś z kumplem Chryslerem 300C Hemi 6.1 SRT... tak wiem że potwór z Ameryki
