Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
Post Reply
koloramat
Lex user
Posts: 155
Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by koloramat »

koloramat wrote: 12 Dec 2022, o 12:29
Łączkowski wrote: 12 Dec 2022, o 11:30 A ktoś sprawdzał ile na postoju auto pobiera prądu? Można to sprawdzić tanim miernikiem. Przy wyłączonej stacyjce pobór prądu powinien wynosić max 30 do 40 mA



 
Trochę pracochłonne, ale nie do końca miarodajne. Trzeba dostać się do akumulatora w bagażniku i zdjąć klemę z minusa. Następnie włączyć w szereg miernik. Pobór prądu jest zmienny w czasie, co potwierdza załączanie i wyłączanie się procedur kontrolnych z elektroniki auta + oczywiście wysyłanie pakietów kontrolnych alarmu, czytnika kluczyka, Lexus LINK-a i pakietów odbieranych z GPS-a. 

Aby sprawdzić co permanentnie drenuje akumulator trzeba by każdy podejrzany przewód zmierzyć "pętlą" (dobre urządzenie za 800 zł) lub ze skrzynki bezpieczników wyjmować jeden bezpiecznik za drugim i obserwować miernik  ... trudno wykonalne.  



 
 
whero
Lex Driver
Posts: 472
Joined: 12 Oct 2021, o 14:20
Model Lexusa: rx, gs, nx
Skąd:: Pomorskie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by whero »

koloramat wrote: 12 Dec 2022, o 10:26
Ruda wrote: 12 Dec 2022, o 10:05
whero wrote: 12 Dec 2022, o 09:15

pamiętając o zamykaniu auta (otwarte nie przejdzie w stan niskiego poboru energii) włączając je od razu w pełni (do stanu READY a nie jedynie zasilenia wnętrza)
sporo nowszych aut notorycznie rozładowuje akumulatory stojąc otwartymi na postoju - aktywnie łączą się z siecią, chcą skrócić czas włączania radia/nawigacji/bagażnika otwieranego kopnięciem itp.
hybryda i rozmiar akumulatora 12v ~ do sprawnego włączenia całego systemu pojazdu wystarczy ~ 4ah z zapasem (większość systemów wystartuje bezproblemowo nawet gdy napięcie na akumulatorze spadnie do poziomu ~ 10v)  ... większe się stosuje w celu długowieczności (tym bardziej że prąd którym konwerter DC/DC systemu hybrydowego ładuje akumulator 12v jest dużo większy od większości dostępnych na rynku ładowarek/alternatorów)

ponownie jednak... nie obwiniajmy producenta/modelu o wadliwe działanie dokładnego systemu zabezpieczeń który został nam wciągnięty w salonie...





 
Cała sytuacja jedt dla mnie absurdalna nawet nie wiem  jak to skomentować. Po to chyba kupuje nowe suto by takimi rzeczami się kompletnie nie przejmować. 

nie wiem czy mogę jeszcze zrezygnować z tego alarmu jak suto dzisiaj już będzie w salonie i za pare dni do wydania. 




 
Spokojnie. Alarm jest potrzebny i wbrew pozorom nie drenuje on tak akumulatora 12V (sprawdzone miernikami). Problemem są raczej multimedia, moduły i niewyłączalne układy sterowania. Do nowego NX -a moim zdaniem powinien być zaaplikowany akumulator 75 - 90 Ah.
Ale gdy ktoś nie ma więcej samochodów i jeździ tylko NX-em codzienne, może problemu nie zauważyć.

Poniżej procedura uruchamiania NX-a z wyładowanym akumulatorem, który nie pozwała nawet na otwarcie drzwi.
Uruchomienie właśnie z boostera NOCO.

https://www.youtube.com/watch?v=-8iAWfvu97w

Miłego niestresującego oglądania :-)
 
PS: w dwóch salonach Lexus w Polsce potwierdzono mi, że zdarzyło się, iż w czasie prezentacji wydawanego samochodu NX rozładowano akumulator. Ręce opadają :-( 
 

 
rozładować się rozładuje... wsiada klient sprawdza radio, światła, reguluje fotel, bawi się wyświetlaczem... to rozładuje...
tak samo będzie w dowolnej nie hybrydzie bez włączenia silnika...
problem 'mały' akumulator tworzy dla ~ 5% odbiorców a pomijacie fakt że z drugiej strony jest on ~ dwa razy tańszy i nie wymienia się go jak tylko robi się słabawy i ma problem z odpaleniem tylko zazwyczaj ciągnie do końca aż kompletnie padnie... ... to też nie różnica czy damy mniejszy i wytrzyma tydzień pod ciągłym rozładowaniem czy większy (ponownie cena X2) i wytrzyma dwa tygodnie - to nawet taniej wyjdzie dokupić ten mały power bank z funkcją rozruchu niż dopłacać do większego aku...
 
koloramat
Lex user
Posts: 155
Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by koloramat »

whero wrote: 12 Dec 2022, o 13:26
koloramat wrote: 12 Dec 2022, o 10:26
Ruda wrote: 12 Dec 2022, o 10:05
Cała sytuacja jedt dla mnie absurdalna nawet nie wiem  jak to skomentować. Po to chyba kupuje nowe suto by takimi rzeczami się kompletnie nie przejmować. 

nie wiem czy mogę jeszcze zrezygnować z tego alarmu jak suto dzisiaj już będzie w salonie i za pare dni do wydania. 





 
Spokojnie. Alarm jest potrzebny i wbrew pozorom nie drenuje on tak akumulatora 12V (sprawdzone miernikami). Problemem są raczej multimedia, moduły i niewyłączalne układy sterowania. Do nowego NX -a moim zdaniem powinien być zaaplikowany akumulator 75 - 90 Ah.
Ale gdy ktoś nie ma więcej samochodów i jeździ tylko NX-em codzienne, może problemu nie zauważyć.

Poniżej procedura uruchamiania NX-a z wyładowanym akumulatorem, który nie pozwała nawet na otwarcie drzwi.
Uruchomienie właśnie z boostera NOCO.

https://www.youtube.com/watch?v=-8iAWfvu97w

Miłego niestresującego oglądania :-)
 
PS: w dwóch salonach Lexus w Polsce potwierdzono mi, że zdarzyło się, iż w czasie prezentacji wydawanego samochodu NX rozładowano akumulator. Ręce opadają :-( 
 


 
rozładować się rozładuje... wsiada klient sprawdza radio, światła, reguluje fotel, bawi się wyświetlaczem... to rozładuje...
tak samo będzie w dowolnej nie hybrydzie bez włączenia silnika...
problem 'mały' akumulator tworzy dla ~ 5% odbiorców a pomijacie fakt że z drugiej strony jest on ~ dwa razy tańszy i nie wymienia się go jak tylko robi się słabawy i ma problem z odpaleniem tylko zazwyczaj ciągnie do końca aż kompletnie padnie... ... to też nie różnica czy damy mniejszy i wytrzyma tydzień pod ciągłym rozładowaniem czy większy (ponownie cena X2) i wytrzyma dwa tygodnie - to nawet taniej wyjdzie dokupić ten mały power bank z funkcją rozruchu niż dopłacać do większego aku...
 

 
Oj nie - trudno się zgodzić z taką analizą. Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania. W samochodzie za więcej niż ćwierć miliona, nie widzę miejsca na takie analizy. Akumulator powinien mieć takie parametry adekwatne do wyposażenia auta, aby zapewnić komfort użytkowania samochodu.
Trismegistos
Nowy lex user
Posts: 12
Joined: 12 Dec 2022, o 13:55
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Trismegistos »

Mam pytanie w sprawie parowania samochodu z Lexus Link. W salonie sparowali mi wszystko z moim telefonem i działało super. Nie wiedziałem tylko, że samochód może na raz być sparowany tylko z jednym kontem Lexus Link i nieopatrznie sparowałem go z innym kontem. Wszystko się wtedy zesr... rozłączyło.

Odkręciłem tę sytuację do pewnego stopnia, usuwając auto z tego drugiego konta i re-parując moim. Aktywowałem te dodatkowe usługi. Wyraziłem zgody prywatnościowe. Udało się połowicznie, bo teraz mam ikonkę łączności, widzę lokalizację samochodu i w aplikacji jest wyświetlany aktualny przebieg, ale zniknęły opcję zdalnego otwierania i nagrzewania samochodu. A bardzo mi na nich zależy. Kontaktowałem się z salonem i mają się "załączyć same" po kilku jazdach, ale pomyślałem, że zasięgnę języka. Miał ktoś taką sytuację? Może wiecie co można wtedy zrobić?

Jeśli używacie NX-a w kilka osób, jak sobie radzicie z zapamiętywaniem ustawień różnych kierowców? Byłoby spoko gdyby każdy kierowca miał własne ustawienia foteli, lusterek i kierownicy.
koloramat
Lex user
Posts: 155
Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by koloramat »

Trismegistos wrote: 12 Dec 2022, o 14:15 Mam pytanie w sprawie parowania samochodu z Lexus Link. W salonie sparowali mi wszystko z moim telefonem i działało super. Nie wiedziałem tylko, że samochód może na raz być sparowany tylko z jednym kontem Lexus Link i nieopatrznie sparowałem go z innym kontem. Wszystko się wtedy zesr... rozłączyło.

Odkręciłem tę sytuację do pewnego stopnia, usuwając auto z tego drugiego konta i re-parując moim. Aktywowałem te dodatkowe usługi. Wyraziłem zgody prywatnościowe. Udało się połowicznie, bo teraz mam ikonkę łączności, widzę lokalizację samochodu i w aplikacji jest wyświetlany aktualny przebieg, ale zniknęły opcję zdalnego otwierania i nagrzewania samochodu. A bardzo mi na nich zależy. Kontaktowałem się z salonem i mają się "załączyć same" po kilku jazdach, ale pomyślałem, że zasięgnę języka. Miał ktoś taką sytuację? Może wiecie co można wtedy zrobić?

Jeśli używacie NX-a w kilka osób, jak sobie radzicie z zapamiętywaniem ustawień różnych kierowców? Byłoby spoko gdyby każdy kierowca miał własne ustawienia foteli, lusterek i kierownicy.

 
Spróbuj wykonać -  usunięcie samochodu z aplikacji. Reinstalacja aplikacji. Reset systemu multimedialnego w samochodzie i ponowna rejestracja w aplikacji.
MDU
Lex user
Posts: 188
Joined: 23 Jun 2022, o 12:13
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Polska
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by MDU »

Pytanie o zabezpieczenie Vodafone :
1. Jakie funkcjonalności pozostają po bezpłatnym okresie próbnym jeżeli zrezygnuje się z opłacenia faktury za dalszy okres ? . Czy alarm jeszcze coś zabezpiecza czy jest już tylko fizyczną pozostałością ? Na pewno nie działa aplikacja alarmu śledzenie GPS ale może pozostaje jakaś fizyczna ochrona uruchomienia pojazdu ????
2. Czy należy go deaktywować i usuwać fizycznie czy można pozostawić jako neutralne urządzeniem po okresie próbnym ?
3. Jaka jest możliwość ewentualnej rezygnacji z Voidafone ? Na którym etapie zamówienia / odbioru auta? Czy jest sens montażu Vodafone jeżeli z góry nie chce się przedłużać okresu ? (pomijam rozterki typu czy ukradną samochód czy nie )
4. Jakie są faktyczne niedogodności związane z codziennym używaniem pojazdu z alarmem Vodafone ? np problemy z szybkim odpalaniem , rozładowny akumulator , etc

Mogę prosić o rzeczowe wytłumaczenie jak to jest z tym Vodafone ?
whero
Lex Driver
Posts: 472
Joined: 12 Oct 2021, o 14:20
Model Lexusa: rx, gs, nx
Skąd:: Pomorskie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by whero »

MDU wrote: 12 Dec 2022, o 17:07 Pytanie o zabezpieczenie Vodafone :
1. Jakie funkcjonalności pozostają po bezpłatnym okresie próbnym jeżeli zrezygnuje się z opłacenia faktury za dalszy okres ? . Czy alarm jeszcze coś zabezpiecza czy jest już tylko fizyczną pozostałością ? Na pewno nie działa aplikacja alarmu śledzenie GPS ale może pozostaje jakaś fizyczna ochrona uruchomienia pojazdu ????
2. Czy należy go deaktywować i usuwać fizycznie czy można pozostawić jako neutralne urządzeniem po okresie próbnym ?
3. Jaka jest możliwość ewentualnej rezygnacji z Voidafone ? Na którym etapie zamówienia / odbioru auta? Czy jest sens montażu Vodafone jeżeli z góry nie chce się przedłużać okresu ? (pomijam rozterki typu czy ukradną samochód czy nie )
4. Jakie są faktyczne niedogodności związane z codziennym używaniem pojazdu z alarmem Vodafone ? np problemy z szybkim odpalaniem , rozładowny akumulator , etc

Mogę prosić o rzeczowe wytłumaczenie jak to jest z tym Vodafone ?

 
3. przed odbiorem (dokładnie przed dostarczeniem auta do salonu) przedzwoń i poproś o nie instalowanie tylko wydanie urządzenia nie zamontowanego do pojazdu - dopiero oni instalują w trakcie finalnej inspekcji i przygotowania pojazdu do wydania
koloramat
Lex user
Posts: 155
Joined: 10 Dec 2022, o 11:59
Model Lexusa: NX
Skąd:: Dąbrowa
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by koloramat »

MDU wrote: 12 Dec 2022, o 17:07 Pytanie o zabezpieczenie Vodafone :
1. Jakie funkcjonalności pozostają po bezpłatnym okresie próbnym jeżeli zrezygnuje się z opłacenia faktury za dalszy okres ? . Czy alarm jeszcze coś zabezpiecza czy jest już tylko fizyczną pozostałością ? Na pewno nie działa aplikacja alarmu śledzenie GPS ale może pozostaje jakaś fizyczna ochrona uruchomienia pojazdu ????
2. Czy należy go deaktywować i usuwać fizycznie czy można pozostawić jako neutralne urządzeniem po okresie próbnym ?
3. Jaka jest możliwość ewentualnej rezygnacji z Voidafone ? Na którym etapie zamówienia / odbioru auta? Czy jest sens montażu Vodafone jeżeli z góry nie chce się przedłużać okresu ? (pomijam rozterki typu czy ukradną samochód czy nie )
4. Jakie są faktyczne niedogodności związane z codziennym używaniem pojazdu z alarmem Vodafone ? np problemy z szybkim odpalaniem , rozładowny akumulator , etc

Mogę prosić o rzeczowe wytłumaczenie jak to jest z tym Vodafone ?

 
Nie warto rezygnować z instalowania Alarmu Vodafone, gdyż Lexus daje w nowym samochodzie ten alarm całkowicie za darmo, a to jeden z lepszych alarmów na rynku, płacisz jedynie  299 zł za instalację.  Cena regularna z montażem bywa, że to kilka tysięcy zł. 
Pełna funkcjonalność Vodafone darmowa przez pierwsze pół roku to elektroniczna blokada silnika, kodowana karta kierowcy, zdalne zarządzanie alarmem, śledzenie położenia samochodu za pomocą GPS przez firmę SEMECO, automatyczne zgłoszenie ewentualnej kradzieży lub próby nieautoryzowane otwarcia i/lub uruchomienia, SAMECO ma stalą łączność terminalową z Policją, pełne funkcjonowanie aplikacji My Connected Car, konfiguracja i zarządzanie z tego poziomu przez użytkownika i wiele więcej ... .
Po okresie darmowym można opłacać dalej abonament na pełną funkcjonalność - średnio 100 zł na miesiąc
Rezygnacja po 6 miesiącach z opłaty powoduje, że alarm nadal działa w bardzo okrojonej funkcjonalności, powodując tylko automatyczną blokadę silnika jeśli karta kierowcy nie jest w zasięgu kliku metrów.  Wszystkie pozostałe funkcje przestają działać, a konto użytkownika w SEMECO zostaje zawieszone :-). A nuż za kolejne pól roku zdecydujesz się na dalszą pełną funkcjonalność i zapłacisz ...

Praktycznie nie ma niedogodności związanych z używaniem pojazdu z alarmem Vodafone. Może zdarzyć się tylko jeden problem łatwy do rozwiązania. Jeśli karta kierowcy pozostanie w pobliżu zamkniętego samochodu przez dłuższy czas moduł alarmu ze względów bezpieczeństwa zdezaktywuje ją i nie uruchomimy pojazdu silnik będzie zablokowany. Jak poznać, że karta jest zdezaktywowana ? Na karcie przestaje migać co trzy sekundy niebieska dioda. Co zrobić ? Nacisnąć i przytrzymać jedyny przycisk na karcie około 4 sekundy aż zacznie szybko pulsacyjnie migać niebieska dioda. To znak, że moduł alarmu odczytał kryptografię karty. Gotowe.

Zatem rezygnacja z instalacji Vodafone (na zasadach bez kosztowych jakie oferuje Lexus) jest po prostu nielogiczna.
     

 
whero
Lex Driver
Posts: 472
Joined: 12 Oct 2021, o 14:20
Model Lexusa: rx, gs, nx
Skąd:: Pomorskie
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by whero »

koloramat wrote: 12 Dec 2022, o 21:20
MDU wrote: 12 Dec 2022, o 17:07 Pytanie o zabezpieczenie Vodafone :
1. Jakie funkcjonalności pozostają po bezpłatnym okresie próbnym jeżeli zrezygnuje się z opłacenia faktury za dalszy okres ? . Czy alarm jeszcze coś zabezpiecza czy jest już tylko fizyczną pozostałością ? Na pewno nie działa aplikacja alarmu śledzenie GPS ale może pozostaje jakaś fizyczna ochrona uruchomienia pojazdu ????
2. Czy należy go deaktywować i usuwać fizycznie czy można pozostawić jako neutralne urządzeniem po okresie próbnym ?
3. Jaka jest możliwość ewentualnej rezygnacji z Voidafone ? Na którym etapie zamówienia / odbioru auta? Czy jest sens montażu Vodafone jeżeli z góry nie chce się przedłużać okresu ? (pomijam rozterki typu czy ukradną samochód czy nie )
4. Jakie są faktyczne niedogodności związane z codziennym używaniem pojazdu z alarmem Vodafone ? np problemy z szybkim odpalaniem , rozładowny akumulator , etc

Mogę prosić o rzeczowe wytłumaczenie jak to jest z tym Vodafone ?


 
Nie warto rezygnować z instalowania Alarmu Vodafone, gdyż Lexus daje w nowym samochodzie ten alarm całkowicie za darmo, a to jeden z lepszych alarmów na rynku, płacisz jedynie  299 zł za instalację.  Cena regularna z montażem bywa, że to kilka tysięcy zł. 
Pełna funkcjonalność Vodafone darmowa przez pierwsze pół roku to elektroniczna blokada silnika, kodowana karta kierowcy, zdalne zarządzanie alarmem, śledzenie położenia samochodu za pomocą GPS przez firmę SEMECO, automatyczne zgłoszenie ewentualnej kradzieży lub próby nieautoryzowane otwarcia i/lub uruchomienia, SAMECO ma stalą łączność terminalową z Policją, pełne funkcjonowanie aplikacji My Connected Car, konfiguracja i zarządzanie z tego poziomu przez użytkownika i wiele więcej ... .
Po okresie darmowym można opłacać dalej abonament na pełną funkcjonalność - średnio 100 zł na miesiąc
Rezygnacja po 6 miesiącach z opłaty powoduje, że alarm nadal działa w bardzo okrojonej funkcjonalności, powodując tylko automatyczną blokadę silnika jeśli karta kierowcy nie jest w zasięgu kliku metrów.  Wszystkie pozostałe funkcje przestają działać, a konto użytkownika w SEMECO zostaje zawieszone :-). A nuż za kolejne pól roku zdecydujesz się na dalszą pełną funkcjonalność i zapłacisz ...

Praktycznie nie ma niedogodności związanych z używaniem pojazdu z alarmem Vodafone. Może zdarzyć się tylko jeden problem łatwy do rozwiązania. Jeśli karta kierowcy pozostanie w pobliżu zamkniętego samochodu przez dłuższy czas moduł alarmu ze względów bezpieczeństwa zdezaktywuje ją i nie uruchomimy pojazdu silnik będzie zablokowany. Jak poznać, że karta jest zdezaktywowana ? Na karcie przestaje migać co trzy sekundy niebieska dioda. Co zrobić ? Nacisnąć i przytrzymać jedyny przycisk na karcie około 4 sekundy aż zacznie szybko pulsacyjnie migać niebieska dioda. To znak, że moduł alarmu odczytał kryptografię karty. Gotowe.

Zatem rezygnacja z instalacji Vodafone (na zasadach bez kosztowych jakie oferuje Lexus) jest po prostu nielogiczna.
     

 

 
nikt raczej nie odmówi jeżeli się podjedzie za pół roku do salonu i poprosi o montaż i ewentualną aktywację systemu - dotychczas opinie użytkowników są dosyć mocno negatywne
Trismegistos
Nowy lex user
Posts: 12
Joined: 12 Dec 2022, o 13:55
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h

Post by Trismegistos »

koloramat wrote: 12 Dec 2022, o 15:27Spróbuj wykonać -  usunięcie samochodu z aplikacji. Reinstalacja aplikacji. Reset systemu multimedialnego w samochodzie i ponowna rejestracja w aplikacji.


 
Bingo! Wielkie dzięki, przyjacielu za pomoc! Zadziałało pięknie.

Przy okazji, idąc tym tropem, udało mi się zmusić auto do rozpoznawania dwojga kierowców i umożliwienie obojgu sterowanie klimą z daleka. Pozostawiam tu instrukcję dla potomności:
  1. [Jeśli masz bałagan w profilach] Pełen reset samochodu, wywalenie samochodu ze wszystkich appek i reinstalacja appki w telefonie głównego kierowcy.
  2. Zaloguj się na konto głównego kierowcy.
  3. Wejdź do samochodu z kluczykiem i telefonem głównego kierowcy. Nie miej przy sobie kluczyka i telefonu drugiego kierowcy.
  4. Sparuj samochód z appką na telefonie głównego kierowcy. Gdy wyświetli się ekran dotyczący usług sieciowych, nie pomijaj go! Otwórz zgody i zaznacz wszystkie. Wybierz "kontynuuj". Czekaj cierpliwie, appka lubi długo mielić.
  5. Uruchom silnik i przejedź się dookoła domu, osiągnij prędkość wyższą niż 10km/h. Czasami mogą być potrzebne dwie przejażdżki.
  6. Teraz w aplikacji głównego kierowcy powinny być widoczne: przebieg, stan paliwa, opcja sterowania klimatyzacją i sterowania zamkami.
  7. Zamknij samochód, odłóż kluczyk i telefon głównego kierowcy z dala od samochodu, weź kluczyk i telefon drugiego kierowcy.
  8. Wejdź do samochodu. W Ustawieniach wybierz nazwę kierowcy (zapewne "Gość" w tym momencie).
  9. Zaloguj się w aplikacji na konto drugiego kierowcy.
  10. Wybierz "powiąż konto". Przejdź procedurę parowania konta. TYM RAZEM WYBIERZ "POMIŃ" w aplikacji gdy zapyta o usługi sieciowe.
  11. Wyloguj drugiego kierowcę z jego konta w aplikacji w telefonie. Zaloguj się w aplikacji drugiego kierowcy na konto głównego kierowcy.
W ten sposób z obu telefonów można włączyć zdalnie klimę i kontrolować zamki, ale każdy kierowca ma własny profil w samochodzie i własne ustawienia foteli, podświetlenia, itd.

TL;DR
parując konta pamiętaj, żeby włączyć usługi sieciowe tylko dla jednego konta, po sparowaniu przeloguj dodatkowych kierowców na główne konto appkowe
 
Post Reply

Return to “Lexus NX”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests