enjoy

wbrew pozorom nie jest to takie proste, powiedziałbym że mega trudne tak samo jak uzyskanie odpowiedniego prowadzenia i hamowania.dS wrote:Aby zbudować kloca który będzie sprawnie się odpychał na prostej, to nie problem, pakujesz duży silnik , wspomagasz go 4 turbinami i gotowe. Zbudować auto które będzie szybkie na zakrętach to już sztuka
a co tu trudnego? Budujemy ciężkiego kloca ~2t ,dajemu mu szerokie kapcie 365mm i trakcja zapewniona, teraz dmuchamy niutki do niebotycznych 1200Nm 4 turbinkami aby dmuchało w pełnym zakresie obrotów i mamy najszybsze auto świata prostej.ledziu wrote:wbrew pozorom nie jest to takie proste, powiedziałbym że mega trudne tak samo jak uzyskanie odpowiedniego prowadzenia i hamowania.
A najtrudniejsze jest połączenie tych wszystkich tematów w całość którą da się jeździć.
Kiedyś też tak myślałem, i byłem cfffaniak, a teraz fizyka nauczyła pokory.dS wrote:a co tu trudnego? Budujemy ciężkiego kloca ~2t ,dajemu mu szerokie kapcie 365mm i trakcja zapewniona, teraz dmuchamy niutki do niebotycznych 1200Nm 4 turbinkami aby dmuchało w pełnym zakresie obrotów i mamy najszybsze auto świata prostej.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest