

Te cylindry od swieczek i wewnatrz sa otoczone przez takie uszczelniacze podobno(nie wiem czy poprawnie nazwalem wyzej)ccamillo wrote:Cos mi nie pasuje:) Gumki od cewek nie maja zwiazku z olejem w cylindrach.
W jakim cylindrze? Silnika, czy tam gdzie świece są zamontowane?
Jak zdejmiesz pokrywe zaworów to dostaniesz sie to tych uszczelniaczy (takie gumowe płaskie pierścienie). Jak dostaje sie olej do miejsca w którym są świece, to widocznie uszczelka puszcza. Wydaje mi sie, ze najlepiej wyczyścić z oleju i obserwować, nie wymieniać zbyt pochopnie.wisniowy wrote:Te cylindry od swieczek i wewnatrz sa otoczone przez takie uszczelniacze podobno(nie wiem czy poprawnie nazwalem wyzej)ccamillo wrote:Cos mi nie pasuje:) Gumki od cewek nie maja zwiazku z olejem w cylindrach.
W jakim cylindrze? Silnika, czy tam gdzie świece są zamontowane?
Tak wlasnie bylo swiece zalane od dolu w pierwszej komorze bylo najwiecej oleju (moze polowa) i ta wlasnie cewka padla,a w nastepnych komorach coraz mniej,tak tez powiedzial mechanik :oczyscic komory wymienic cewke i za jakis czas znowu sprawdzic ...Powiedzial tez ze to moze byc wina tej uszczelki co napisalem wyzyje otaczajacej te cylindry od wewnatrzkonik_80 wrote:wisniowy sprecyzuj gdzie świeca była zalana - od góry jak zdemontowałeś cewkę czy od dołu?
Jeśli od góry to na bank przepuszcza uszczelka od pokrywy zaworów - w tym wypadku demontaż pokrywy i nowa uszczelka - w wersji ekonomicznej sylikon na uszczelkę
Jeśli od dołu to najpierw oczyść świece, daj nową cewkę i w drogę - po paru dniach wykręć świecę i zobacz czy jest sucha.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests