Jeśli to pierwszy przegląd, to pewnie jest to kwestia podniesienia ciśnienia na reduktorze bo zapewne ustawili wyjściowe "x" a te redki sobie po czasie spadają ( układają się - nie trzymają zadanego ciśnienia "x").Marchol pisze:Tutaj zgadzam się z Tobą w zupełności, osoby które zakładają BRC robią z tych instalacji kompletnego druta, wszystko jest po prostu wrzucone pod maskę, a że dobra instalacja to ogarnie nawet na metrowych wężykach.
co do instalacji w IS'ie nie zakładał jej szwagier( on robi tylko BRC , pracuje w serwisie Mazdy w Niemczech, dlatego też nie jest w stanie sprawdzić co jest nie tak) tylko Davanti oddział Katowice, setup , Stag premium , Hana 2000 czerwone , reduktor AC R01. Objawy, przy max budzie obroty dochodzą do ok 4500 i przełącza na bene, instalacja piszczy 3 razy jak by brakowało gazu. Ale nie o tym temat więc nie robię OT, a do Davanti podjadę w najbliższym czasie bo mam zaraz serwis po 10 tyś. Choć nie ukrywam że wolał bym sam sobie sprawdzić co jest tego przyczyną , jest może jakiś tutorial albo opis wszystkich funkcji w programie do Stag'a ? bo mam kabel ale jakoś tego nie ogarniam
Po podniesieniu (powrocie do zadanego wcześniej ciśnienia "x") i ustawieniu instalki ponownie, nie powinno się to powtarzać.
Gdybyś miał problem z wyjaśnieniem tej sprawy daj znać na PW.
Skontaktuje się z nimi w Twoim imieniu i pomogę wyjaśnić temat jak będzie taka potrzeba.
Sam nic nie rób bo stracisz gwarancję