Page 1 of 1
NX 350 2024 z USA
Posted: 27 Jun 2024, o 23:25
by darecki_dr
witam, przerabiał ktoś temat ? ma ktoś namiary, gdzie mogę dostosować tylne światła do obowiązujących przepisów ? czy navi (żeby mapy pl/eu działały) i wyświetlanie np. km zamiast mil to kwestia przeprogramowania czy będę musiał cały wyświetlacz zmieniać ?
Re: NX 350 2024 z USA
Posted: 2 Jul 2024, o 08:22
by adalbert62
darecki_dr wrote: ↑27 Jun 2024, o 23:25
witam, przerabiał ktoś temat ? ma ktoś namiary, gdzie mogę dostosować tylne światła do obowiązujących przepisów ? czy navi (żeby mapy pl/eu działały) i wyświetlanie np. km zamiast mil to kwestia przeprogramowania czy będę musiał cały wyświetlacz zmieniać ?
Siemka

Podstawowe pytanie PO CO ?? Szkoda zachodu z dostosowywaniem do naszych przepisów, zmianą wyświetlaczy, oprogramowania, map .... Według mnie to nie ma żadnego sensu. Auto z USA jeszcze pewnie po dzwonie będzie.
Dla mnie to totalny absurd. Można przecież pójść do salonu i zamówić nowe z gwarancją albo kupić używkę od dealera po pierwszym właścicielu. Nie widzę tu żadnych oszczędności, narobisz się nie potrzebnie a i tak będziesz złomem jeździł
Re: NX 350 2024 z USA
Posted: 3 Jul 2024, o 12:25
by darecki_dr
adalbert62 wrote: ↑2 Jul 2024, o 08:22
darecki_dr wrote: ↑27 Jun 2024, o 23:25
witam, przerabiał ktoś temat ? ma ktoś namiary, gdzie mogę dostosować tylne światła do obowiązujących przepisów ? czy navi (żeby mapy pl/eu działały) i wyświetlanie np. km zamiast mil to kwestia przeprogramowania czy będę musiał cały wyświetlacz zmieniać ?
Siemka

Podstawowe pytanie PO CO ?? Szkoda zachodu z dostosowywaniem do naszych przepisów, zmianą wyświetlaczy, oprogramowania, map .... Według mnie to nie ma żadnego sensu. Auto z USA jeszcze pewnie po dzwonie będzie.
Dla mnie to totalny absurd. Można przecież pójść do salonu i zamówić nowe z gwarancją albo kupić używkę od dealera po pierwszym właścicielu. Nie widzę tu żadnych oszczędności, narobisz się nie potrzebnie a i tak będziesz złomem jeździł
w sumie nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań, ale pochylę się nad opinią
1 - inna skrzynia biegów (VVT jak np. w RX500), nie chcę wyjca z ECV i to DETERMINUJE ZAKUP 350 NIE 350H
2 - nie chcę żadnej hybrydy
3 - naprawa / wymiana blacharki jednych drzwi nie robi z auta złomu
4 - auto wyjdzie tańsze niż w PL o ok. 20-30%, choć ta kwestia jest akurat zupełnie nie istotna w tym przypadku
Re: NX 350 2024 z USA
Posted: 3 Jul 2024, o 16:53
by adalbert62
darecki_dr wrote: ↑3 Jul 2024, o 12:25
adalbert62 wrote: ↑2 Jul 2024, o 08:22
darecki_dr wrote: ↑27 Jun 2024, o 23:25
witam, przerabiał ktoś temat ? ma ktoś namiary, gdzie mogę dostosować tylne światła do obowiązujących przepisów ? czy navi (żeby mapy pl/eu działały) i wyświetlanie np. km zamiast mil to kwestia przeprogramowania czy będę musiał cały wyświetlacz zmieniać ?
Siemka

Podstawowe pytanie PO CO ?? Szkoda zachodu z dostosowywaniem do naszych przepisów, zmianą wyświetlaczy, oprogramowania, map .... Według mnie to nie ma żadnego sensu. Auto z USA jeszcze pewnie po dzwonie będzie.
Dla mnie to totalny absurd. Można przecież pójść do salonu i zamówić nowe z gwarancją albo kupić używkę od dealera po pierwszym właścicielu. Nie widzę tu żadnych oszczędności, narobisz się nie potrzebnie a i tak będziesz złomem jeździł
w sumie nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań, ale pochylę się nad opinią
1 - inna skrzynia biegów (VVT jak np. w RX500), nie chcę wyjca z ECV i to DETERMINUJE ZAKUP 350 NIE 350H
2 - nie chcę żadnej hybrydy
3 - naprawa / wymiana blacharki jednych drzwi nie robi z auta złomu
4 - auto wyjdzie tańsze niż w PL o ok. 20-30%, choć ta kwestia jest akurat zupełnie nie istotna w tym przypadku
OK, dopiero teraz zauważyłem, że piszesz o 350 benzynie, która chyba u nas nie jest oferowana w sprzedaży. W tej sytuacji mój komentarz traci sens

Mimo to moja opinia o
350H ze stanów jest aktualna
Re: NX 350 2024 z USA
Posted: 3 Jul 2024, o 19:39
by mcendrju
darecki_dr wrote: ↑3 Jul 2024, o 12:25
adalbert62 wrote: ↑2 Jul 2024, o 08:22
darecki_dr wrote: ↑27 Jun 2024, o 23:25
witam, przerabiał ktoś temat ? ma ktoś namiary, gdzie mogę dostosować tylne światła do obowiązujących przepisów ? czy navi (żeby mapy pl/eu działały) i wyświetlanie np. km zamiast mil to kwestia przeprogramowania czy będę musiał cały wyświetlacz zmieniać ?
Siemka

Podstawowe pytanie PO CO ?? Szkoda zachodu z dostosowywaniem do naszych przepisów, zmianą wyświetlaczy, oprogramowania, map .... Według mnie to nie ma żadnego sensu. Auto z USA jeszcze pewnie po dzwonie będzie.
Dla mnie to totalny absurd. Można przecież pójść do salonu i zamówić nowe z gwarancją albo kupić używkę od dealera po pierwszym właścicielu. Nie widzę tu żadnych oszczędności, narobisz się nie potrzebnie a i tak będziesz złomem jeździł
w sumie nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań, ale pochylę się nad opinią
1 - inna skrzynia biegów (VVT jak np. w RX500), nie chcę wyjca z ECV i to DETERMINUJE ZAKUP 350 NIE 350H
2 - nie chcę żadnej hybrydy
3 - naprawa / wymiana blacharki jednych drzwi nie robi z auta złomu
4 - auto wyjdzie tańsze niż w PL o ok. 20-30%, choć ta kwestia jest akurat zupełnie nie istotna w tym przypadku
Przednie światła też są do zmiany.
Jeżeli chodzi o jednostki to może da się to jakoś techstreamem, ale to fachowcy powinni się wypowiedzieć, wymiana wyświetlacza nic nie da, bo system jest zainstalowany nie w wyświetlaczu. Pytanie jak bardzo jednostka sterująca wyświetlaczem głównym jest sprzężona z innymi jednostkami (np "zegarami", head upem itp).
Pamiętaj, że chcąc właśnie takiego NX, z mało dostępnym napędem w Europie będziesz miał problem z ewentualnym serwisowaniem. ASO nie zna się na tym co nie jest u nich sprzedawane

Tam jest skrzynia 8 biegowa, a nie 6 jak w RX 500h, pytanie czy to stara ośmiobiegówka AISINa z np IS 200t czy coś innego (po nazwie handlowej ECT-i, może to być jednak co innego).