Ls430 - walka z korozją - dylematy
: 13 kwie 2023, o 11:00
Cześć,
Chce się podzielić dylematem jaki mam i podyskutować trochę żeby sobie ułożyć co dalej.
Stan faktyczny:
Posiadam LS430 2004 rok, wersja prezydent, przebieg 200kkm.
Wady:
rdza, nadkola tył, minimalnie klapa
wszystkie drzwi rdza na wysokości lini ozdobnej, raczej drzwi do wymiany
zderzak tył do wymiany
czujniki parkowania + kamera nie działa, stan nie znany
klima nie działa, stan nie znany
progi do wymiany
podłoga pewnie dużo rdzy
sanki tył korozja pewnie do wymiany
wiele elementów zawieszenia nosi ślady korozji
most cieknie
pęknięty przewód od klimy prowadzący do lodówki na tył
Plusy
Silnik OK
Skrzynia OK
Środek poza fotelem kierowcy (pęknięcie na siatce) OK
Amortyzatory + Poduszki OK
Poziomowanie OK
Elektryka w sumie ok (nie ma podświetlenia radia i nie działa silniczek góra dół przy kolumnie kierownicy)
Chce mieć nie tuzinkowe auto, weekendowe, sprawne, bezpieczne.
No i teraz dylemat:
1. Iść w koszty i znaleźć serwis który podejmie się renowacji/odbudowy + lakierowania auta?
Pytanie czy ktoś z forumowiczów przerabiał taki temat i może wskazać serwis w którym warto to zrobić albo w którym kategorycznie nie warto tego robić
2. sprzedać ten egzemplarz i kupić inny bez takich bolączek z odpowiednio wysokim budżetem w PL/EU
3. sprzedać ten egzemplarz i kupić inny z USA
Pytanie czy ktoś z forumowiczów robił taki zakup w USA? Nie znam się na tym, wiem że są pośrednicy, nie wiem jak z kwestią dostosowania formalnego do użytkownia w PL (xenon bez spryskiwaczy, przeróbka lamp przód i tył, radio itp).
Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane.
Dzięki!
Chce się podzielić dylematem jaki mam i podyskutować trochę żeby sobie ułożyć co dalej.
Stan faktyczny:
Posiadam LS430 2004 rok, wersja prezydent, przebieg 200kkm.
Wady:
rdza, nadkola tył, minimalnie klapa
wszystkie drzwi rdza na wysokości lini ozdobnej, raczej drzwi do wymiany
zderzak tył do wymiany
czujniki parkowania + kamera nie działa, stan nie znany
klima nie działa, stan nie znany
progi do wymiany
podłoga pewnie dużo rdzy
sanki tył korozja pewnie do wymiany
wiele elementów zawieszenia nosi ślady korozji
most cieknie
pęknięty przewód od klimy prowadzący do lodówki na tył
Plusy
Silnik OK
Skrzynia OK
Środek poza fotelem kierowcy (pęknięcie na siatce) OK
Amortyzatory + Poduszki OK
Poziomowanie OK
Elektryka w sumie ok (nie ma podświetlenia radia i nie działa silniczek góra dół przy kolumnie kierownicy)
Chce mieć nie tuzinkowe auto, weekendowe, sprawne, bezpieczne.
No i teraz dylemat:
1. Iść w koszty i znaleźć serwis który podejmie się renowacji/odbudowy + lakierowania auta?
Pytanie czy ktoś z forumowiczów przerabiał taki temat i może wskazać serwis w którym warto to zrobić albo w którym kategorycznie nie warto tego robić
2. sprzedać ten egzemplarz i kupić inny bez takich bolączek z odpowiednio wysokim budżetem w PL/EU
3. sprzedać ten egzemplarz i kupić inny z USA
Pytanie czy ktoś z forumowiczów robił taki zakup w USA? Nie znam się na tym, wiem że są pośrednicy, nie wiem jak z kwestią dostosowania formalnego do użytkownia w PL (xenon bez spryskiwaczy, przeróbka lamp przód i tył, radio itp).
Wszelkie komentarze i sugestie mile widziane.
Dzięki!