Szukam fachowca od Lexusów na Podkarpaciu
: 21 lut 2023, o 16:40
Witam,
Szukam sprawdzonego warsztatu albo kogoś, kto faktycznie się zna na tych samochodach na Podkarpaciu.
Obecna sytuacja:
Uszkodzenia uległa chłodnica, co doprowadziło do wymieszania płynu chłodzącego z olejem w skrzyni biegów a w konsekwencji do jej uszkodzenia. Przyczyna usterki chłodnicy nieznana.
W warsztacie wymienili skrzynie, chłodnice oraz do przepłukali statycznie cały układ wraz z silnikiem.Po przejechaniu około 480km zauważyłem ponownie problem z ogrzewaniem, okazało się ze ponownie ubywa płynu chłodzącego, dodatkowo słychać wyraźny dźwięk ślizgającego się paska klinowego a po uruchomieniu, auto kopci na biało i zaczęło znacznie więcej palić.
Odstawiłem auto ponownie do warsztatu, który nie był wstanie zdiagnozować usterki ale, przekazał mi następujące informacje:
Webasto – nie byliśmy wstanie sprawdzić.
Diagnoza na obecność CO2 nie wykazała nieszczelności z instalacji gazowej która auto posiada. Uwaga – brak płynu lubryfikacyjnego. Klient jeździ tylko na PB95.
Po podniesieniu ciśnienia w układnie nie zaobserwowano wycieków, brak śladów na okładzinach, korek zabezpieczający po podniesieniu ciśnienia uchyla się prawidłowo. Zaobserwowano zawilgocenie na pasku.
Szukam sprawdzonego warsztatu albo kogoś, kto faktycznie się zna na tych samochodach na Podkarpaciu.
Obecna sytuacja:
Uszkodzenia uległa chłodnica, co doprowadziło do wymieszania płynu chłodzącego z olejem w skrzyni biegów a w konsekwencji do jej uszkodzenia. Przyczyna usterki chłodnicy nieznana.
W warsztacie wymienili skrzynie, chłodnice oraz do przepłukali statycznie cały układ wraz z silnikiem.Po przejechaniu około 480km zauważyłem ponownie problem z ogrzewaniem, okazało się ze ponownie ubywa płynu chłodzącego, dodatkowo słychać wyraźny dźwięk ślizgającego się paska klinowego a po uruchomieniu, auto kopci na biało i zaczęło znacznie więcej palić.
Odstawiłem auto ponownie do warsztatu, który nie był wstanie zdiagnozować usterki ale, przekazał mi następujące informacje:
Webasto – nie byliśmy wstanie sprawdzić.
Diagnoza na obecność CO2 nie wykazała nieszczelności z instalacji gazowej która auto posiada. Uwaga – brak płynu lubryfikacyjnego. Klient jeździ tylko na PB95.
Po podniesieniu ciśnienia w układnie nie zaobserwowano wycieków, brak śladów na okładzinach, korek zabezpieczający po podniesieniu ciśnienia uchyla się prawidłowo. Zaobserwowano zawilgocenie na pasku.