RX400H 2006 spalanie 14L/100 | Tryb EV
Posted: 9 Jul 2021, o 10:22
Witam,
Jako ze mieszkam na poludniu Europy gdzie temperatury +40*C to codziennosc wraz z brakiem drog asfaltowy zdecydowalismy sie kupic RX400H 2006 wraz z przejechanymi 170tys mil. Przesiadka z >400KM BWM wiec przezwyczajony jestem do wysokiego spalania.
1. Rozumiem ze ta biblioteka narodowa na kolkach wazy 2.2 tony, ma swoj wiek i AC przez tutejsze temperatury chodzi non-stop na max ale czy spalnie 14L/100 miesci sie w normie?
2. Przez kilka tyg jezdzilismy 2012 CT i jazda na bateriach/EV byla dosc binarna i prosta do ogarniecia.Ponizej 40-45km/h byl tryb EV, jak to wyglada w poprzedniej i tym RX? Nie za bardzo potrafie “wymusic” zeby zawsze ruszal/toczyl sie w EV. Raz sie zalacza od razu do pewnej predkosci, raz od 30km/h, raz od 60km/h, kolejnym razem rusza w EV..
Auto serwisowane do tej pory u dealera Lexusa wraz z papierami i przeszlo “battery health check” jednak czy to nie oznacza ze degradacja baterii juz jest bardzo wysoka?
Jako ze mieszkam na poludniu Europy gdzie temperatury +40*C to codziennosc wraz z brakiem drog asfaltowy zdecydowalismy sie kupic RX400H 2006 wraz z przejechanymi 170tys mil. Przesiadka z >400KM BWM wiec przezwyczajony jestem do wysokiego spalania.
1. Rozumiem ze ta biblioteka narodowa na kolkach wazy 2.2 tony, ma swoj wiek i AC przez tutejsze temperatury chodzi non-stop na max ale czy spalnie 14L/100 miesci sie w normie?
2. Przez kilka tyg jezdzilismy 2012 CT i jazda na bateriach/EV byla dosc binarna i prosta do ogarniecia.Ponizej 40-45km/h byl tryb EV, jak to wyglada w poprzedniej i tym RX? Nie za bardzo potrafie “wymusic” zeby zawsze ruszal/toczyl sie w EV. Raz sie zalacza od razu do pewnej predkosci, raz od 30km/h, raz od 60km/h, kolejnym razem rusza w EV..
Auto serwisowane do tej pory u dealera Lexusa wraz z papierami i przeszlo “battery health check” jednak czy to nie oznacza ze degradacja baterii juz jest bardzo wysoka?